AlbertRemmo Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Tapas truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ik ga ook maar slapen.Truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ik ook, slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. ZZZZZZzzzzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 ik ookTRUSTUHHHHHHHH!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Zo! Chocoladekoekjes op...Dacht dat ik moe wasBleek niet meer zo te zijnHad ik maar eerder mijn ogen dichtmoeten doen.Wing Zéér vermeldenswaardig!Vind ik dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Mooi interviewWord er helemaal gek van!Lekker!Jaja, alles goed hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 quote: Originally posted by: wingchunquote: Originally posted by: marjoWing Zéér vermeldenswaardig! Vind ik dan.. Weet je wat het is Marjo,het is moeiteloos.Er is geen streven.Er is geen nalaten.Het is gewoon zoals het is.Moeiteloos. Zo is hetMet allesWing(ik wou dat het eronder kwam te staan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Het mag dan zijn zoals het is, Wing,het mag dan moeiteloos zijn, maar het mag ook een groot resultaat zijn!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Dat "gevoel" in dat interviewKun je niet leren zegt FoudraineMaar je kunt het wel oproepenWist je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Je mag dan alleen niet je best doenDan word het niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ik had het laatst weer eens in de polderIk dacht, ik weet het even nietIk denk er maar even helemaal niets vanToen was het erDaarna kun je blij en verdrietig tegelijk zijnAl valt het niet echt te omschrijvenZo voelt het dus ongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ook maf...Zit ik iets te zoekenom het beter uit te leggen...WEG!!!Weet zeker dat ik het heb geschrevenIk schrijf teveelEn: ik deed mijn bestS***! Zo! Ik ga niet meer slapenBekijk het maarIk ga naar buitenSpud. Domme vraagNee, verkeerde momentKom er later op terugMisschienOf nietWeet ik nog nietEerst niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ik zit gewoon met wat prangende vragenaan mezelf.Maar dat kan ik beter niet vragenWant... OEI! Dat rothoofd. Misschien schroef ik het eraf.Hop! Het is een heldere nacht zag ik eerder al.De hond mag niet mee. Gewoon wat lopen de hele nachtDan leeft en droomt het morgen wat makkelijkerTrusten voor die slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Net op tijd Vet gaaf Pip!Kon het altijd maar zo zijn...En zo is het ook!Maar nu MOET ik alleen zijnDat is de hele week nog niet geluktOntplofstand!Wat doe ik hier ook dan zou je zeggenNou, wat zeg ik je!Dagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden