Spring naar bijdragen

zondag 19 april


Vie

Aanbevolen berichten

Hoi Tapas,
Het is je goed recht om een andere hulpverlener te vragen! Het lijkt altijd alsof je blij moet zijn dat je al een therapeut (pillendokter of niet) krijgt, zo van: wees blij dat je hulp krijgt.
Deze mensen krijgen goed betaald en het gaat wel om een mensenleven!
En de juiste klik is erg belangrijk, volgens mij.

Heel gek: die volle fles die ik gisteren bij de vuilcontainer heb gezet, staat er nog steeds. Meestal is hier, vooral in dit stadsdeel, alles wat je buiten zet direct weg, maar deze fles lijkt me de hele tijd aan te kijken :) Ik gooi hem zo direct wel IN de container, dan kunnen de gremlins ook niet meer naar me grijnzen.
Want mijn zin voor vandaag is:
Ik ben er klaar mee!!!

Ga even werken, lekker paar uurtjes.
tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,
Ik heb jullie wel een beetje gemist, hoor!
Het was gisteren een mooie balletuitvoering.
Met iedereen gebeurt er altijd veel tussen vrijdag en zondag, dus ik ga mij straks aan het lezen zetten.
Daar heb ik zin in. Nu nog eerst wat hh taken.
De strijkbout heb ik al gehanteerd. De wasmachine draait geduldig was na was, laat zich niet opjutten en doet haar werk goed.
Nu even pas op de plaats en rust.
Tot straks.

Oh ja, uiteraard blijk ik drank- en rookloos goed door te kunnen leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: hehe, daar ben je eindelijk, heb je harstikke gemist!!!!

Trees: de tranen liepen zomaar over mijn wangen. Ik had ervan gehoord, maar nog niet gezien.
Het is inderdaad de combinatie, van wat je zou verwachten en wat er dan gebeurt!
Mooi. Hoe is het met jou trouwens??

Flocko: mijn gootsteenputje is onderhand verslaafd aan drank, hik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha wat een feestdagen op 1 dag. Drup ja wel vuurwerk, veel vuurwerk, helaas. Met oud en nieuw wordt hier bijna geen vuurwerk aangestoken maar met Pasen wel. Om 12- uur afgelopen nacht is Christus volgens de kerk opgestaan. Worden de kaarsen aangestoken en begint het vuurwerk, Men zegt: "Christus is opgestaan" met als antwoord "Ja, Hij is waarlijk opgestaan". Dan wens je elkaar nog een gelukkig Nieuwjaar. Iedereen is op straat. Als je niet naar de kerkdienst gaat die om 22:30 begint, ga je iets voor 12-en wel naar de kerk met de speciale paaskaars (mooie grote, vaak versierde kaars) Het Heilige Licht geef je door dus je steekt elkaars kaars aan. Heb je thuis iemand die ziek is en niet naar de kerk kan dan neem je wel een kaars voor diegene mee. Vandaag is dan einde vasten en overdag lam aan het spit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Spud, zat aan je te denken en tikte je naam meteen in maar bedoelde ienand anders maar vind je ook een kanjer hoor.

Ja An dat had ik vanmorgen ook maar nu begrijp ik het wel.

Wat mooi dhendro die kaarsen, lijkt me wel ontroerend. Ja het licht aan elkaar door geven is goed, zou elke dag eigenlijk moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het draadje helemaal terug gelezen, want ik snap het dus echt niet.
Daarnet was ik ook al in een tijdschrift aan het lezen en ik snapte heel het verhaaltje niet.
Dus ik dacht dat ik iets aan mijn hersens had, heb. Dus ik ga nog een stukje lezen en ook DAT moet ik twee keer lezen. Nu kom ik hier en nu denk ik weer.. uhhh .....
Soms heb je dat he :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hallo kanjers van dit forum!
Het is heel simpel An: Dhendro woont in Griekenland en daar vieren ze dit weekend orthodox pasen. Dat is dus net iets anders dan ons Nederlandse pasen.
Maar ik heb ook wel eens dat ik wat zit te lezen en denk: hè? Volgens mij heeft dat niets te maken met verkeerde hersens, maar gewoon dat je met andere dingen bezig bent in je koppie.

Ik heb mijn man zojuist een vraag gesteld en hij gaat daar zometeen uitgebreid op in. Ik zit in spannende tijden waarin ik nuchter vragen stel, uitdagingen aanga, mezelf kwetsbaar maak en toch sterk ben. Ik wist in de dranktijd niet dat dit mogelijk was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud die vraag heeft inderdaad te maken met die dame, maar niet op een vervelende manier hoor. Voorlopig zit mijn echtgenoot met zijn auto bij de garage, dus die vraag kan wel eens laat worden.
Hoe is het verder afgelopen met die date van jou? Ik herinner me dat je haar zo leuk vond omdat ze van gezelschapsspellen hield. Heb je nog contact met haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel goed hoor, soms wat opstandig en duf van de tramadol. Soms wil ik niks drinken en soms kan het me niets meer ver@@@@@ maar doe het niet. Soms kan ik de hele wereld aan en soms zit ik in een dip maar hebben we dat niet allemaal? Golfbewegingen dus. Maar gelukkig laat mijn (galgen) humor me nog niet in de steek want als ik bang ben in een rolstoel te belanden dan denk ik:

Ik wil een paarse rolstoel, zo'n Chinese lolstoel
een zitting van antilope-leer
en de leuningen van kreupelhout

Dan lach ik maar weer om mezelf en ga door met ademhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, volgens mij zijn er heel veel mensen die bang zijn om nat te worden en dat ze dan smelten of zo. Vandaag lekker druk terras, lekker zonnig totdat er een wolk kwam, meteen ook een leeg terras, stom hè.
`t gaat wel goed met mij hoewel ik na 3 maanden regelmatig meer aan drank denk, ik zat net nog te denken op mijn balkon, even 1 glaasje maar ik weet dat 1 glaasje niet genoeg is dus laat ik die ene ook maar.
Ik verheug me op 1 mei dan ga ik voor een groot gedeelte over van autobedrijf naar restaurant. Dan hoef ik nog maar 4 ochtenden naar het autobedrijf en de rest ga ik dan terras lopen. Lekker.
Verder niet zoveel nieuws te vertellen. Oh ja rib uit mijn lijf, nieuwe schoenen, 165 euro maar vanaf nu ben ik dan ook weer supersnel op het terras;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...