Spring naar bijdragen

zondag 19 april


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 113
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi Spud, ik snap er nog steeds geen snars van, jullie vinden elkaar leuk maar..... is het dan echt zo vreselijk eng om een relatie te beginnen? Meid ik ben 49, ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven en heb een vrijblijvende relatie met een vriendin. Ik heb me in al die drankjaren niet zo gelukkig gevoeld als nu. Geen noodzaak meer om mezelf te verliezen. Ben jij daar bang voor?

Drup, ja ik ben een beetje verliefd op haar, en nee, je walste niet over me heen.

AR, je klonk de hele tijd zo sterk, nu wankelen? Nee toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR: ja dat zijn van die bepaalde momenten die in je hersenpan langs flitsen.
Maar je denkt al correct/ EEN is toch niet genoeg.
Hier zaten ze van de week ook te drinken en ik dacht bij mezelf, als ik nu meedoe dan is het einde zoek. Dus laat maar zitten. Accepteren dat het is zoals het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja de lust wordt minder, neem aan dat je de alcoholtrek bedoeld Spud??? ;)
Vorig jaar lente-zomer zat ik echt nog te kwijlen hoor met dit weer. nu blijft het weer net zo mooi met een lekkere icetea, niet dat het helemaal over is want heel stiekem zit ik te denken aan bevrijdingspop, dat is hier in het park, 5 mei het grootste gratis popfestival van Nederland, vrachtwagens vol bier gaan er door en nuchter is het lastig om daar te zijn. Vorig jaar ben ik er heel eventjes geweest, alleen voor de claw boy claw en heel stiekem gaat er wel een stemmetje in mijn hoofd rond dat zegt, als het nou heel mooi weer is, die ene dag, waarom niet? tja.. ik ga er nu nog niet over nadenken en hopen dat het gaat regenen. Aan de andere kant kan het ook zonder, dus....

Ik zal wel niet gaan drinken want ik wil mijn 2 jaar AdB halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud hoe is mijn date gegaan? Buiten verwachting eigenlijk. We zijn eerst gaan skaten wat heel leuk was daarna lekker gegeten en tijdens het eten vroeg hij of het een bewuste keuze was dat ik niet dronk. Er ging even door mijn hoofd nu kan ik een lulverhaal op gaan hangen maar ik vind deze man echt heel leuk dus ik heb hem gewoon de waarheid verteld. Ik dacht daar hoor ik nooit meer iets van maar vanmorgen hing hij alweer aan de telefoon dus.. we zien wel waar het uitkomt.

AR hoe gaat het met mij verder? Tsja financieel behoorlijk slecht maar goed nog 1½ maand overbruggen en dan kan ik alle tekorten aanvullen. Geestelijk en lichamelijk steeds beter gelukkig. En jouw gevoel van wel weer een keer kunnen drinken herken ik wel hoor, maar mind overcomes matter toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Vie ik wankel niet, de zin in een drankje lijkt na drie maanden vaker, ik neem niks hoor;)
Ik had gele mergpijpjes gehaald voor Pasen, leuk in een schaaltje gedaan en keek op de verpakking, toen bleek er advocaat in te zitten:( ik durfde ze dus niet te eten en heb Will als proefkonijn gebruikt:D
toen zij zei oh daar proef je niks van heb ik er ook 1 gegeten. ik bedoel maar ik blijf wel opletten hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, ik heb daar maling aan, ijs met wat rum, mergpijpjes met advocaat. Zolang ik maar niet aan flessen of glazen ga lurken is het goed. In die dingen zit meestal 00,001 % alcohol en heeft weinig te maken met een verslaving.
Het gaat mij om de controle over mezelf, dat ik niet ga drinken. Een hapje ijs met rum of een mergpijpje zal daar niets aan veranderen.
En nu ga ik in gesprek met mijn man.
Wel;terusten voor straks en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wat maakt het uit man of vrouw als je maar happy bent.

AR die schoenen hebben zeker gouden veters? O dat gevoel kreeg ik altijd na 2 maanden al. Werd er zo knetter van dat ik bier-shampoo ging gebruiken en de hele dag op mijn haarpunten aan het sabbelen was. Snuffelde telkens aan mijn oksels want er zit alco in de deo en at hele dozen rumbonen maar ben er door gekomen hoor. Bedoel te zeggen laat je niet maf maken anders raak je geobsedeerd en das ook wer niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trusten Spud,

ik ben nog even wakker, hond is al uitgelaten, huis is netjes, de week kan weer beginnen.
Morgen weer met frisse tegenzin werken grmpfff... Ga zo nog even wat foto's op een schijfje zetten om af te drukken op mijn werk
kijken of ze in de verhuur kunnen bij de kunstuitleen. ..

en daarna lekker slapen, nuchter, morgen zonder kater.. gewoon.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...