tapas Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 An, je zegt het precies zo als het is! Dank je wel!Gaat alweer een stuk beter hier, het opschrijven maakt het voor mezelf ook weer helderder.Ik ben nu wat uitgestelde klussen aan het doen en zometeen MOET ik echt mijn huis door gaan werken anders is dat ook weer een reden om me rot te gaan zitten voelen en dat lijkt me nou niet echt verstandig Eerst boven de slaapkamers door razen en dan beneden zuigen en dweilen... en daarna genieten van het resultaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Flocko lijkt me een kanjer en Poly ook. Sterk hoor.Maak me zorgen over Tim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Dhendro: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Marieke zo lang je de valkuilen nog ziet is er niets mis, als je ze maar blijft zien. Zo kom je er ook hoor al zal het vallen en opstaan zijn, als je de ogen maar op jezelf gericht houdt en dat doe je geloof ik wel. Je bent eerlijk, dapper, erg vechtlustig en dat sierrt je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Dank je Marieke, ja het was echt leuk zonder drank. Sterkte jij met je man.Over therapeuten: de afgelopen twee zondagen kwam ik stomtoevallig een programma op tv tegen, ik weet niet meer van welke zender. Dit ging over 4 psychiaters die een etiketje moesten plakken op 10 mensen. Vijf daarvan hadden een psychiatrische achtergrond, vijf hadden nog nooit iets met een psych te maken gehad. De psychiaters wisten niet wie wat had.Een paar weken observeerden ze die mensen en gaven ze allerlei specifieke opdrachten. En weten jullie wat? In alle 10 de gevallen hadden ze de diagnose fout!Ik vertrouw dus maar op mezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ga nu maar ff douchen want snap het niet meer. Het schijnt pasen te zijn en wensen elkaar gelukkig nieuwjaar? Schiet drup maar in de feestverlichting maar denk dat een koele staal water beter werkt. Sory dat ik het niet begrijp maar zalig Kerstfeest en als ik zo doorloop ga ik gewoon naar Pinksteren. Sjonge nu ben ik echt de draad kwijt !?!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Nee hoor Drup, het is in Griekenland orthodox pasen (en daar woont Dhendro) en laatst vertelde ze dat je elkaar in Gr.l. vier keer per jaar gelukkig nieuwjaar wenst. Maar ehhh, ik zou zeggen, fijne Allerheiligen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Als ik het goed begrijp is het carnaval. Ook goed maar snappen doe ik het nog steeds niet. Paard uit de gang gehaald, handjes de lucht in en nu bloemetjesgordijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Jaaaa, en nu allemaal: bij ons staat op de keukendeur....Spud, dat van die koeienstal heb ik niet gezien, dat was zeker een eerdere aflevering. Wel gaven ze een vrouw die nog nooit een psychiatrisch probleem had gehad, het stempel van schizofrenie en nog meer van die fraaie flaters.En zeg nou zelf, wie is er nou niet een beetje gestoord?Wel erg gelachen om jouw opmerking van ouwe l@l, haha, daar ben je nog goed van af gekomen. Voor hetzelfde waren al die lege glazen je om de oren gevlogen.Psssst, waarom heb je weer een ander hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Marieke: je bent echt een emo drinker, zo heb je emo eters etc.Kunnen we elkaar de hand geven.Alleen lastig omdat je dus op alle gebieden in je leven een vergrootglas moet gaan zetten en zien wat daarbij je emoties zijn.Als je dat heel je leven weg drinkt of eet of werkt of wat dan ook ....Je komt er wel Marieke... omdat je het van jezelf weet en toegeeft.Echt het gaat je zeker lukken, duurt alleen ff.Gun jezelf die tijd ook. Mensen kunnen ongeduldig worden, maar blijf in je zelf geloven dat het je lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Sorry dat wist ik niet. Dhendro fijne pasen toegewenst maar begreep het ff niet mijn excuses hier voor.Ben ook maar ene simpele geloof ik. Ja das ook waar 4 keer per jaar gelukkig nieuwjaar. Klink wel lief zolang als er maar niet geknalt wodr met dat @@@@ vuurwerk.Gelukkig nieuwjaar dehendro en achappimoe, sorry voor mijn lompheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Brudy, wil je me nooit meer zo onverwachts bezoeken? Schik me een hartverzakking en begin meteen te janken (daar ben ik pas echt goed in hahaha). Hoe is het met je? Kanjer ik heb me zo bezord over je gemaakt dat ik zelf dacht die is er in gestikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Tis niet altijd rozengeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 't Is ook niet altijd maneschijn, maar de maan komt altijd weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Maar op de deur van het buffet... schei uit Druppel, ik word straks nog melig ook. Ga nou toch een keer douchen An, bestaan er andere drinkers dan emo-drinkers, denk je? Ik ben het met jou en Spud en Marieke eens, en met velen hier. Met je emoties omgaan is voor de bliksem niet gemakkelijk. Ja ook ik wil nog vaak naar een verdoving grijpen. Ik doe het alleen niet omdat ik weet dat de kater zo rot aankomt en dat je er toch niks mee opschiet, maar oh you kids.... Zoals vandaag, dat ik eigenlijk een gat in de lucht wil springen. Ik moet iets, ik wil iets, maar wat? In ieder geval is drank geen optie.Enfin ik ga maar eens een fietsband plakken, die reed ik vanmorgen lek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Helleu allemaal,Het hele weekend is omgeklutst. Dochter wilde ineens niet meer mee met haar vader (terwijl ze hem vaak zo mist......) en door al het gedoe kreeg ik gisteren een hyperaanval. Ex is met de kids gaan eten en dat was hartstikke leuk denk ik. Denk ik. Hoop ik. Door al het gedoe van wel-niet-wel-niet Zoon zou eerst niet meegaan en nu wel, Dochter zou eerst wel meegaan en nu niet, zat ik om 9 uur nog niet te eten. Zonde want ik had hartstikke lekker eten gemaakt. Ik heb het maar weggegooid en ben om half 10 naar bed gegaan, tot 11 uur vanmorgen weer vreselijk liggen dromen, wat een drama is dat toch. Mag ik nog even klagen? Ik ben dus moe en sjaggrijnig. Misschien ga ik een blokje óm met de kat, die loopt ook altijd gezellig mee. Zit nu aan de koffie. Ach ja, het komt vanzelf wel weer goed. Niet te veel op letten.....op de deur van het buffet.....daar heeft mijn moeder opgezet....lekker is maar ene vinger lang.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 We gaan naar het strand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Hout waar is mijn feestneus....Veel plezier op het strand FF. Niets zo veranderlijk als een puber Houtje, zo zijn we zelf geweest. Maar waarom heb je het eten weggegooid? Zeker als het zo lekker was. Vanavond toch wel lekker eten? Goed voor je eigens zorgen!Ik realiseer me dat ik de bandenplakspullen kwijt ben omdat die in de fietstas zaten van de fiets die laatst van me gepikt is, en op zondag kan je nergens een open fietsenzaak vinden. Verder regent het hier, geen zon te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Even een berichtje in favo of mijn buren.Gisteren een mailtje van ze (de moeder, met wie ik goed op kan schieten gelukkig, die was tijdens de betreffende krijspartij ook niet thuis). Ik zat buiten te lezen gisteren, en ze zei we gaan weg allemaal hoor kan je lekker rustig lezen .Gistermiddag een mailtje van haar over een spreekbeurt van haar nr 2. de enige jongen (en drie meiden). O ja de oudste is even oud als Dochter en heeel beleefd en aardig, schreeuwt ook niet zo maar als pa begint te schreeuwen schreeuwt ze terug (zou ik ook doen).Of ik die spreekbeurt kon printen (2 blz.). Als het ging en niet teveel moeite was. Printer kapot en alles al gedaan en moet morgen (maandag af).Ik gekeken, ding barstenvol typefouten. Vind ik zonde, inleveren vol typefouten. Ik wil niet lullig doen dus teruggemaild dat dat printen geen punt is, maar dat het msischien handig is dat M. (het jochie) even langskomst zodat we hem samen langs kunnen lopen en corrigeren op'-t's en -d's.Ik dacht wie zijn goeie gezicht niet laat zien, krijgt nooit een goed gezicht terug ..... toch?Kind hier naar binnen, keurig schoenen uit, spreekbeurt doorgelopen, nou hij was niet helemaal serieus, maakt niet uit, alles verbeterd, de hulpregeltjes nog eens uitgelegd. En geprint en voor het kind in een net mapje gedaan. Dan ziet het er gelikt uit en heeft ie een extra punt voor Verzorging. Krijg ik een mailtje terug: "Dankjewel lieve buurvrouw.Hoe jij dingen kan uitleggen, duidelijk dat je in het onderwijs zit/zat.Hij zit in groep 6 hoort hij eigenlijk al onder de knie te hebben volgens mij,hartelijke dank S."wéééég rotgevoel. Goed hè. Wou ik óók even met jullie delen. Het zijn geen slechtbedoelende mensen, alleen onwetend van de herrie die ze veroorzaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Leuk is dat he Houtje, zulke opstekertjes... en dik verdiend ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Ik ben blij te lezen dat je weet waar je kwaadheid vandaan komt Tapas.Niet meer behandeld willen worden zoals vroeger.De herinnering aan toen zal een en ander oproepen.Pijnlijk verdrietig onmacht en kwaadheid naar opvoeders toe.In mijn geval er achter te komen dat mijn leven een grote leugen was.Tientallen keren in de steek gelaten.Ik ben gaan voelen wat dit met me heeft gedaan.Of je er wat mee moet Tapas.?Ik denk je psych en niet alleen jouw psych duidelijk maken wat jij wilt.Hem duidelijk maken dat je je gekwetst voelt.Dat wat hij zegt jou raakt.Dat je niet wilt dat hij voor jou denkt.Hij uitmaakt wat jij moet doen en laten.dat je serieus genomen wilt worden.Je schrijft het zelf al, ik heb het gecopieerd.-----------------------------------------------------------Ik ben wie ik ben en ik wil graag dat juist een hulpverlener dat respecteert en niet zegt dat ik dat of moet veranderen of dat ik daar wel overheen groei... nee, dan voel ik me niet serieus genomen en dan voel ik me gekwetst en dat mag ik ook zo voelen. -----------------------------------------------------------------------Ik denk Tapas, dat hij je niet bewust wil kwetsen.Hij roept emoties zoals kwaadheid bij jou op, die je vroeger niet mocht hebben.Daar moet het gesprek over gaan.In dat opzicht heb je het het niet slecht getroffen met je hulpverlener.Ikzelf ga er vanuit dat alles bespreekbaar moet zijn.Nu nog steeds en die instelling heeft me veel nieuwe inzichten gegeven.Veel sterkte Tapas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Albert weliswaar een verlate maar daarom niet minder gemeende felicitatie.Drank maakt niet gelukkig.Niets is het waard om te gaan drinken.Ga goed Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Allemaal een fijne zondag toegewenst.Ik ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Rudy: niet te geloven wat een jeugd kan doen. Jij hebt me hier op het juiste moment dat inzicht gegeven. Het moment dat je het weet en herkent dan ben je al zoveel verder, ikke teminste. Alsnog bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 april 2009 Rapport Share Geplaatst 19 april 2009 Rudy, je hebt goed gezien hoe het in elkaar steekt. Met een therapeut wil ik dat best aan gaan, maar niet met een pillendokter. Die heeft een ander functie, het is geen psychotherapeut!Wel moet ik hier zeker wat mee, maar denk dat ik dat via zijn begeleider ga spelen, die zat er het eerste gesprek 10 minuten bij en daarbij had ik meteen het gevoel dat hij begreep waar het om ging en hoe ik in elkaar stak.Het is ook een 'kunst' om met borderline-persoonlijkheidsstoornissen-ADHD en aanverwante 'aandoeningen' om te gaan en die kunst verstaat deze man helaas niet.Maar het heeft mij weer even wakker geschud en ik weet weer waar mijn grootste gevoeligheden liggen en dat ik daar iets mee mag doen. Komende week neem ik kontakt op met de GGZ en vraag of ik zijn baas kan spreken om te kijken hoe we verder kunnen gaan.Helaas komen de wolken hier langzaamaan, maar het is nog wel lekker warm en het gaat niet regenen volgens de buienradar. De bovenverdieping is netjes, kattenbak verschoond, was hangt!beneden moet ik nog zuigen en dweilen maar dan is het ook weer netjes.. hophophop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden