suusje777 Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Ook nog een echt bed, oh oke mag ik even de naam van je werk Marjo, is wat voor mij hahahdikke kus en cheer up mensen
Vie Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Bako heel fijne vakantie, en (beetje sterkte?) Vanwege de misschien vele verleidingen.Ik log nu even uit hoor, is me hier even te verwarrend, en ook ik, Poly krijg even geen antwoord op mijn vragen.Is niet erg, dat gebeurt wel eens vaker als het druk is en iedereen haar of zijn eigen ding wil zeggen.Kom later nog wel weer eens kijken.
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 quote: Originally posted by: polyWoman en Jip,ik heb jullie iets gevraagd,is er een reden dat jullie geen antwoord geven? JIP,mischien heb je dit gemist,vandaar nogmaals,zou je willen vertellen hoe jij nu omgaat met alcohol?
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 of is het hier de bedoeling dat ik alles terug moet lezen en dat ik dan alle antwoorden krijg op mijn vragen?
dhen Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Brrr ik hang hier teveel rond, ik ga maar eens een poging doen om even los te laten en wat werk te doen.Bako: succes !
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Ik kijk dan bij 'home' of en wie er op de lijn is,en denk dan dat diegenen altijd tijd hebben dat hoeft natuurlijk niet besef ik me nu men kan idd aan het terug lezen zijn of op een ander forum gedeelte zitten of prive berichten schrijven klopt dat een beetje?
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Jip,ten eerste fijn te horen dat je gestopt bent,maar jammer dat je dat nu pas wil vertellen,en eigenlijk ook niet eens van harte,dat is toch juist het grootste onderwerp dacht ik
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 JIP,ik denk dat je duidelijk je zegje hebt gedaan en dat je duidelijkheid hebt met Marjo,dat heb je bereikt en daar ging het toch om,en verder heb je weer wat mensenkennis opgedaan dat is toch ook mooi meegenomen,je weet wat je aan bepaalde mensen hebt anderen doen daar jaren over en dan nog...Dus laat het nu lekker los en ga verder met wat belangrijk voor jou is
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 nee Jip,het gaat eigenlijk tamelijk vanzelf,ik hoorde v/d week wel van iemand dat het na een bepaalde periode weer wat moeilijker wordt,dat de nieuwigheid er dan van af raakt ofzo
Vie Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Poly ik denk dat je Jip bedoelde die klaarheid met Marjo heeft en aan wie je wilde vragen hoe ze omgaat met haar drankstoppen.Ben even iets spannends doen, post later nog en ben ook heel benieuwd hoe dit nu weer verder gaat.
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Jip,Fijn dat ik de weer bij je zie....,ik ga weer even wat doen,tot later, iedereen veel kracht en wijsheid.
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Dat is een eerlijk antwoord voorlopig kunnen we beter van dag tot dag kijken als al naar volgende week,elke dag is er één!
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Darjeeling,Dit soort toestanden hebben zich hier al zo vaak voorgedaan.Gewoon je ding vertellen, niets aan de hand.Weg met de remmingen. Het is soms net de grote boze wereld, daar moeten we ook mee dealen.Als je wat kwijt wil schrijf het op!Men leest of niet. Life goes on.
Kaia Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Wat zijn we hier toch met een stel prachtige mensen, zomaar een greep uit de dingen die hier vandaag gezegd zijn: quote: Originally posted by: SpudNiets is toch zo veranderlijk als een mens? Laat je vooral niet vangen door niets of niemand, volg je eigen weg jij moet het immers met jou leven doen. quote: Originally posted by: houtjeVandaag drink ik niet. Lijkt me een goede stelling! quote: Originally posted by: suusje777mijn 5e dag ik ben zo blij en ook wel in de war hoor quote: Originally posted by: AnAls iemand uit de boot stapt dan komt dat heel dichtbij. Een instinctief weten dat we middenin een gevaarlijk spel zitten. We zitten er allemaal een stap vandaan. quote: Originally posted by: CPASNee, niet iedereen is hetzelfde en niet iedere alcoholist is hetzelfde. Alcoholisme is een chronische aandoening. Het is ongeneeslijk. Het is wel tot staan te brengen door die eerste niet te nemen. Vandaag hou ik mezelf maar weer veilig aan mijn dieet: geen alcohol. quote: Originally posted by: HarNu pas kan ik zeggen dat ik leef omdat de angst voor het leven verdwenen is. Sta volop in het leven en geniet ervan en durf met recht te zeggen dat drank absoluut niets toevoegt. Drank is voor mij een synoniem voor angst, het verlies van controle en zelfbeheersing. Het heeft een groot deel van mijn leven overhoop gehaald. quote: Originally posted by: bakoblijf vooral aanwezig laat je niet uit het veld slaan dat je bezig bent met je sores is het belangrijkste doe het op jouw manier quote: Originally posted by: changeIk zag net, na het bijzetten en optellen van "kruisjes dagen niet gedronken" dat ik al 30 dagen niet gedronken heb. En wat blijkt; het leven gaat gewoon door. Ik blijf tegen dezelfde problemen aan lopen, alleen ga ik er wat beter mee om. quote: Originally posted by: SootheEn nu ruk ik me van het Forum los, anders kan ik eerdaags naar dennenoord!! Groet. Sh*t Soothe, hoe weet jij nou de locatie van de meeting al ?
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 ik ga idd ook niet wachten of uitkomt wat die gene zei dat het moeilijker gaat worden,als dat al zo is deal ik er dan wel mee
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Kaia, u bent me er eentje. Love and Piece.
Soothe Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Nu boodschapjes! Geen vrouw, die ik even kan sturen.
CPAS Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 quote: Originally posted by: SootheNu boodschapjes! Geen vrouw, die ik even kan sturen. Soothe,Hier is dat mannenwerk!Ik ben alleen invaller.
suusje777 Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Zo nu weer gezellig doen , dat er niet gereageerd wordt hahah prima maar ook even gezellig doen hoor lieverds, Ik zet twee masten op om de spanning weg te halen :-) en ga nu dweilen.Dikke X
Kaia Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Soothe, vlak uzelve ook niet uit Spa and Lemon
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 Suusje,daar doe ik graag aan mee behalve dat dweilen dan...
poly Geplaatst 23 april 2009 Rapport Geplaatst 23 april 2009 maar boodschappen en stofzuigen en afwassen enz. doe ik wel ,heb geen vrouw om dat aan over te laten ook,wat ik trouwens echt niet zou doen hoor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden