Spring naar bijdragen

zondag 26 april

diane

Aanbevolen berichten

Hallo , en goedemorgen lieve mensen.
Ik dacht ik gooi hem vast open, het zondag draadje.
Ik ben net thuis, heerlijk gedanst en moet zeggen heb 2 glaasjes wijn gedronken.
Voor de rest gaathet allemaal heel goed, heb ook echt mijn patroon doorbroken en moet dat verder natuurlijk blijven doen.
Nu duik ik mijn bed in want morgen gaan we marathon kijken, en ze komen zo bij mij voor mijn deur langs dus helemaal leuk.
Ik spreek jullie later.
warme groet van mij :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, de ene laat op, de andere vroeg. Is er ergens een marathon?

"Als je een huis bouwt, telt elke steen" is mijn spreuk voor vandaag.

Woody ik heb je verhaal van gisteren gelezen en vind het beresterk. Dit gaat je vast en zeker lukken.

En verder wens ik een ieder een hartstikke goede dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen mensen.

Dag 8 nuchterrr en vandaag nemen we weer de eerste niet!

Sorry gisteren was ik afwezig omdat ik gewoon een hele leuke dag had van de stad ingaan met man en kids en daarna gewoon leuke dingen gedaan gevolgd door 500 bladzijden lezen en weer een leuk boek achter mn kiezen hebben, was zo'n leuk boek.

Maar wel nuchter en die zaterdag was zo voorbij, pfff wel wat knorrende gevoelens van binnen gehad maar het was het waard. Vandaag lekker met zn allen naar mijn moeder, daar even schoonmaken en lekker eten.

Ik heb de draad van gisteren nog niet teruggelezen maar dat doe ik zo nog even.

Eerst maar eens koffie en zelfgebakken marmercake en wakker worden.

Kus
Suus die dag 8 gaat verslaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze vroege morgen (voor mij dan)
Suus! je hebt je eerste week achter de rug!! gefeliciteerd meid! en ook nog het ozo lastige eerste weekend doorstaan!
en? beviel het??

Ik heb gisteravond nog niet teruggelezen, ga ik eerst maar even doen maar zo te lezen hebben Diane en Woody het ook gered?!
applausje voor jezelf !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druk programma voor vandaag, Ik zit nu in mijn hardloopkleren, klein rondje rennen met de hond, daarna naar verjaardag van mijn broer met mijn ouders en mijn zus (hij woont 40 km verder)
en vanmiddag de stad even in met mijn camera voor een vriendin die optreedt en daarna nog een nieuwsbrief in elkaar rammelen met een buurtgenoot.. veel dus! eigenlijk te veel ;)
okee, eerst rennen dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Suusje ;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:;):rose::present::heart::musicnote::moon:
een hele week TOP,TOP,TOP hoor ga zo door voor jou is iedere dag vanaf nu een speciale dag. Geen vrij- of zaterdag meer maar alle dagen zonderdag;)

Ik ga weer werken, vandaag weer pannenkoeken o.a. Tapas:present:

Wing ik vind jou zonder drank VéééééééééééééééL leuker

Alle toppers vandaag :present::rose::heart::present::rose::heart::present::rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR werk ze vandaag, ik vind het echt razend knap hoe jij 7 dagen per week kan werken en dan vaak ook nog van die lange dagen
(of ben jij er zo eentje die gek wordt als ie vrij heeft? ;))

diep respect vooral voor hoe je de drank laat staan en hoe dat je 'schijnbaar' moeiteloos afgaat!

Ik heb mijn rondje gelopen, lekker in de motterregen. Hoe vaak ik vroeger niet hard ging lopen om mijn kater te lijf te gaan poeh.. en dorst onderweg.. en mezelf afmatten als straf voor het drinken van de avond daarvoor en in de hoop dat ik dan weer wel een goed gevoel kreeg van het hardlopen, barstende koppijn na het rennen, zweten als een otter, knalrode kop...... lekker gezond bezig!! :(
Nuchter hardlopen is echt beter!!

AR, werk ze!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Caro,
wat een triest bericht.
Veel sterkte, ook voor je kinderen.
:present:

Suus,
Good for you!
500 blz?
Doe jij aan snellezen?
;)

Albert,
Werk ze vandaag,
ik hoop dat je het een beetje druk hebt.
Hier regent het.

Tapas,
druk dagje voor jou.
Geniet ervan.

Pip,
:)

Ik heb heerlijk geslapen,
gister heerlijk de hele middag buiten
en s'avonds zelfs buiten gegeten.
Gistermorgen is mijn huisje lekker schoongemaakt.
Heerlijk idee, vandaag hoef ik helemaal niets
te doen.
Wel jammer van het weer, ik had graag even naar het bos
gegaan en lekker buiten gezeten.
Maar wat niet is kan nog komen.
Nu even een ontbijtje.
Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hallo dan,

Jeetje wat vervelend Carolien.
Zo ik ben al weer ff wakker dus 5 uurtjes geslapen vannacht ( vanmorgen )

Ja hier in enschede is de marathon, en aangezien ik zelf ook heb gelopen heel lang geleden lolzz,.. ga ik altijd kijken,
en moedig vooral de eerste vrouwen extra hard aan .
En mijn dochter doet via school mee aan de kids run, en is voor een goed doel.
Zal wel beetje zware dag worden vandaag want ik heb me daar weer een portie veel gedanst gisteren avond en vannacht ,.. maar was toch ook wel weer heel lekker moet ik zeggen .
nou nu ff snel douchen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien: wat ontzettend droevig....

AR: ik heb ook groot respect voor je.

Tapas: voor jou idem, ik wil weer gaan fietsen eigenlijk. Morgen wellicht start.

Pippi: beetje beter uit je bed gekomen?

Diane: netjes gedaan.

Vie: elke steen telt, het begint bij die eerste steen.

Suus: ontzettend knap van je, dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen.
Dat moet je toch een goed gevoel geven.

Albertina: ik heb ook een dagje met niks.

Benieuwd wat de dag gaat geven vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon:goedemorgen allemaal :moon:

Zo deze kleine neuroot heeft de zaterdag weer overleefd, ik heb heerlijk gevaren en zeker weten genoten, en neeeeee geen hakken, rokjes etc etc dus ik heb het goed doorstaan.
De "baas' van branco heet trouwens Willem, na een uurtje heb ik het maar gevraagd, weliswaar met een rood hoofd maar tjaaa, ik kan hem moeilijk "Baas van "blijven noemen!:D

ik heb nog even snel doorgelezen dus ben nog niet helemaal op de hoogte, maar gelukkig zag ik orleando weer!

lieverd,
petje af voor je eigen beslissing om jezelf op te laten nemen! natuurlijk is het niet leuk en het gevoel van niet verderkomen begrijp ik dondersgoed.
de dingen lijken eerst wel slechter te moeten worden voordat het beter gaat.
in ieder geval een dikke knuffel van me :heart:

Carolien,
weet nooit zo goed te schrijven in dit soort situaties, in ieder geval veel sterkte voor de familie, de komende tijd :present:

Pip,
elke dag is een gevecht met depressiviteit, gelukkig ben jij te sterk en eigenwijs om je te laten leiden door slechte gevoelens, neemt niet weg dat het giga moeilijk blijft om elke dag weer jezelf bij elkaar te pakken en weer door te gaan.
:heart:

nu ga ik even verderlezen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgguh!

Allereerst: Caro, slecht nieuws, inderdaad. Sterkte voor jou en de jouwen. :present:

Woody, goed bezig. Ik herken veel in je verhaal, 't ging bij mij eigenlijk net zo.
Volhouden hoor! Het wordt ècht beter en beter...

@ Iedereen, ik lees (bijna) alles, maar kan niet overal op reageren... u begrijpt.

Dat gezegd hebbende, meld ik dat ik ook effunninun dip zit.
Net als Pip, niks is leuk, nergens zin in.
Maar het gaat inderdaad wel weer een keer over.
Vandaag maar weer gewoon zin maken.
't Is nait aans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"het komt wel goed, skattie" , het is een verschrikkelijk cliche en daardoor irritant, maar het is wel waar!

juist de aandoendelijkheid van de tekst, trekt mij er iedere keer weer door, wat moeten we anders zonder dit vertrouwen?

maar waarom heb je moeite om te geloven in het nut en doel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst Carolien veel sterkte voor je schoondochter, je zoon en jou.

Vorige week ben ik met de honden verdwaald op een heel mooie plek. Vanmorgen omdat ik toch al zo vroeg wakker was, heb ik de honden maar weer uit hun mand geplukt en geprobeerd die plaats terug te vinden. Nou het is zeker een toverplaats waar je alleen terecht komt als je er totaal in gedachten heenloopt, want nergens meer te vinden.

Depressies, ik wens ze mijn ergste vijand nog niet toe. Ik ben er langzaam overheen gegroeid, mede door niet meer te drinken, maar heb zo'n tien jaar lang in die gevoelsbagger gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven is geen feest Water, dat ben ik helemaal met je eens. Ook ik heb mijn dagen en periodes dat ik er allemaal de zin niet zo van inzie. Maar het is zoals je zegt, gewoon afwachten, en dan komt er ook weer een betere dag.
De kunst is geloof ik om ook op die sombere dagen de positievere momenten er een beetje uit te lichten, hoe moeilijk dat ook is. Negativiteit en problemen hebben zo'n impact dat een mens snel geneigd is de lichtpuntjes die het draaglijk maken te vergeten. Zoek de lichtpuntjes, en geniet van de zon als die schijnt!

Sterkte, ook voor Pippi, en iedereen die niet vrolijk is. Meegaan met de stroom is gemakkelijker dan er tegenin worstelen, en je komt verder. ;):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro, dat is een verdrietig bericht. Sterkte.

Pippi, ik had dezelfde gedachte als jij maar het ze mogen het natuurlijk best nog even voor zichzelf houden toch ;) 1 + 1 is 2, voor de oplettenden.
Of we zitten er helemaal naast je weet het maar nooit.

Ook ik heb het niet helemaal drooggehouden.
Ik weet dat het niet goed voor me is en toch is er een deel van me dat af en toe iets wil.
Ik ga dat deel van mij niet meer helemaal verstoten en eens kijken of ik het nu beter kan hanteren.
Het spijt me dat dit niet helpend is voor degenen die helemaal gestopt willen blijven.

Fijne dag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien, Wat ontzettend verdrietig. Én wat mooi dat je in plaats van in oude gewoontes te vervallen kan zeggen "Wat goed dat ik er nu echt voor ze kan zijn". Wat een winst in dit grote verlies.

Water. Goede keuze om activiteiten te ontplooien. Weet niet hoe het bij jou is, maar hier regent het hard. Voel de druppels en geniet van de plantjes en alles wat bloeit in je tuin.

Ik voel me na gisteren nog steeds een winnaar. Een gat in de dag geslapen. Heerlijk, ik kan weer slapen. Zonder drank. Heerlijk in mijn huis tuttelen. Ik hoef me straks niet meer voor de schoonmaakster te schamen voor de pestbende die ik ervan maakte en het feit dat ik haar wekelijks mijn lege flessen naar de container liet brengen. Schaamteloos/Grenzeloos als ik nuchter terugkijk.

Geen druppel drank in huis en geen enkele impuls om de chinees te bellen voor 1 tomatensoep en 3 flessen wijn. Zou de knop echt om zijn? Of zou de terugslag nog komen. Tennis afspraak gaat niet door en dit zou normaliter het moment zijn om naar de fles te grijpen en in mijn bed te liggen zappen totdat ik van de drank in slaap viel. Wakker worden, verder drinken. Een aantal flessen lang. En dan maandag het niet kunnen opstaan, de peut missen en op het werk vertellen dat de migraine me te pakken had. Een dankbare smoes.

Maar niet meer deze week. Ben lekker de was aan het doen. Ga zo lunchen en de koelkast ligt vol heerlijke dingen voor vanavond. Krul zo op de bank met een goed boek, dat ik gisteren gekocht heb. En voel de rust na jaren om eindelijk een boek te lezen ipv stom te zappen van het ene nietszeggende programma na het anderen.

Voor alle anderen "hang in" op deze druilerige dag. De zon kan niet altijd schijnen, zolang die maar in onze hartjes schijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...