rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ziza,An en Bam Bam,Bedankt voor jullie reacties.An,Ja, aangeleerd gedrag, gespannen situaties dempen met drank.Je hebt gelijk, leuk, die van die lieve nuchtere oma of een eenzame rapilos aan de fles.Hoop dat het een goede gelijkenis is, leer ik weer van.Bam, Bam, dus jij weet wel hoe dat gaat zo,n biopsie.Alleen, bij mij is het geen rond knobbeltje, je ziet of voelt niets.Ze hebben kalkspatjes gezien wat een voorloper van kanker kan zijn maar dat hoeft niet.Kan ook onschuldig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Dag Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Je sloeg me toch hopelijk niet opzettelijk over?zoja mag ik vragen waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Ziza,Hoe gaat het? Nou ja, ik zit mezelf compleet gek te maken de laatste weken. Draai maar rond in cirkeltjes en pieker me suf. Ben mijn huis aan het verkopen en ben daar heel angstig of zo over. Denk dat ik het nooit kwijt zal raken, terwijl het echt wel een mooi huis is, zij het met een paar gebreken. Vandaag staat het 2 weken te koop en ik sta op het punt om het gratis weg te geven, geloof ik. Ach ja, Bammie vond dat ik jou maar om raad moest vragen omdat ik haar intussen ook gek maak, geloof ik. Dus, Ziza, heb je geen goede raad voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ben ik "in de ban" of hoe heet dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 HAI POLY!! Log speciaal in om jou te groeten. En Tapas dan ook maar in één moeite door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Kohtje dank je wel dit waardeer ik!begon al te twijfelen of ik nog wel bestond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Poly!En nu ben ik weer weg.Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Haha..zolang je kunt twijfelen besta je, hoor. Hai Rapilos, hai Tactive. En nu ben ik (weer) weg.Groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Poly, knijp jezelf es hard in je arm. Als het zeer doet besta je nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 En ik ben ook weg. Laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hai KohtjeHai Poly,Ook een groet van mij, natuurlijk besta je nog, we lezen je echt wel hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Dag Francesca,Dag BamBam fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 gegroet Poly en Rapilos!nee hoor, als ik al iemand oversla is dat omdat ik de vorige bladzijde niet kan lezen als ik antwoordZiza, niet klagen dat ik klaag over het geklaag van anderen he!! want dan ga ik daarover weer klagen hoor! en trek ik alle registers open! pas maar op!!An, ik doe daar mijn best om de positieve kanten te laten zien, om het om te buigen, om mensen er op aan te spreken dat hun houding meer verzet dan medewerking oproept.maar tegen sommige mensen is geen kruit gewassen en als je ze er al op aan spreekt gaan ze nog harder mopperen.. ik kan er gewoon niet zo goed tegen. Eerst al dat gemopper hier op het forum en dan ook nog eens in die groep, dus het was even op. Het is een beetje fifty fifty in die buurtgroep en gelukkig zijn er meer die liever hun schouders er onder zetten dan alleen maar te kijken wat er fout gaat en hoe vies het is.We hebben bv een prullenbakkenplan gemaakt, aangepast op waar mensen hun honden uitlaten en waar zwerfvuil ligt. De gemeente heeft dat ook uitgevoerd en er ligt toch minder poep en vuil op straat! wat een fatsoensrakker ben ik eigenlijk, ik ben aan het worden wat ik nooit wilde worden, zo'n fanatieke actieve wijkbewoner maar wel eentje die redelijk blijft hoop ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi! Allemaal!Gewoon meehuppelen PolyHuppelen is fijn!Zolang het op je eigen tempoen eigen manier mag! Huh!Tas; radslag..huppel...huppel...radslag...radslag! Rapilos spannend! Goed dat je niet drinkt.Lost niets op hè! Emoties dempen, laat ze er maar zijn.Lekker gedoucht net. Rustig wat ompielen.Nu naar de winkel voor de ingrediënten voor de soep.Heb ook vreemd nieuws van de huisartsUitstrijkje niet helemaal okeeOver een half jaar weerBesloten er niets mee te doenWant ik kan er niets meeAfwachten maarKlein stukje opkomende paniek eruit gebonjourd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Gnigni, dan heb ik wrs al een andere huisarts ookbedenk ik me net... Oók spannend. Lekker spannend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
poly Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Okee Marjo ,ik huppel mee,voor nu groet ik jullie en wens allen een hele fijne droge en voor sommigen minder droge dagen (die daar mee om kunnen gaan) dus dag wie nu nog online is,Glenn,Marjo,Rapilos Kohtje,Francesca,Tactive,Ziza,Tapas,en BamBam, daaaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Tapas ... Francesca,Je huis staat twee weken te koop. Het is niet aan jou wanneer het verkocht gaat worden.Vraag de makelaar advies hoe je je huis het beste kunt presenteren (vraag uiteraard wel wat hij/zij in rekening gaat brengen daarvoor).Ga vooral niet klooien met de prijs ! Be patient. Als jouw aandeel in het werk gedaan is dan is het oke.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Marjo,Flauw nieuws van de huisarts joh,Halfjaartje afwachten dus.Maar, ze kunnen zoveel tegenwoordig.Heb dat ook eens gehad, zat er na een halfjaar nog.Is toen weggehaald, sindsdien nooit ergens meer last van gehad en laat het elk jaar controleren.Is trouwens al 25 jaar geleden.Kan ook spontaan weer verdwijnen, zou helemaal mooi zijn in jouw geval.Goed van je : laatste restje paniek eruitgegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoi Ziza,Thanks voor de tips. Ik denk dat het het beste zou zijn om het los te laten en gewoon vertrouwen te hebben. Dat ben ik ineens kwijt en daarom ben ik zo onrustig. Denk dat alles van mij afhangt, terwijl er ook allerlei andere factoren spelen... Pffff, LOSLATEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nog even niks gelezen, maar wat me nou toch weer is overkomen!Vanmorgen om een uurtje of 5:00 werd ik met buikpijn wakker, naar wc geweest, daarna werd ik steeds misselijker, ik kon niet meer plat liggen, maar ging zitten in bed met een teiltje erbij. Ik kreeg het er benauwd van, maar er kwam niks.Om 6:30 baas gebeld dat ik zo beroerd was, en deze schoot uit zijn slof, ik was bij het minste of gericngste ziek en als er wat heerste kon hij op mijn telefoontje wachten. Hij deed dus net of ik mij aanstelde, ik zei nog dat ik er niks aan kon doen, maar dat hielp niet. Ik moest maar een verklaring gaan halen bij de huisarts, en hij zou de arbo-dienst wel ingeschakelen.Nou ja! Wat moet ik daar nou mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Het komt goed Francesca... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Ik had dus voor de duidelijkheid gister en eergister NIETS gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Vervelend Fisch,Die baas zat er dus duidelijk mee in zijn maag.Gaat het nu alweer wat beter dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 tja dat is balen Fish, sommige bazen denken dat ze alles kunnen maken.Misschien eens een goed gesprek met hem voeren? Maar als iemand zoiets in zijn hoofd heeft is het lastig om daar tegen in het geweer te komenToch zou het voor de samenwerking geen kwaad kunnen misschien.ik ben weg, naar het bos! met hond!later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden