Spring naar bijdragen

Dindag, wat brengt het ons

suusje777

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For Today -

When I focus on what's good today, I have a good day,
and when I focus on what's bad, I have a bad day.
If I focus on a problem, the problem increases;
if I focus on the answer, the answer increases.

-- DOCTOR, ALCOHOLIC, ADDICT, Alcoholics Anonymous (3rd Ed.), page 451

-- ACCEPTANCE WAS THE ANSWER, Alcoholics Anonymous, (4th Ed.), page 419

***************************************************************************************

Imagination is everything. It is the preview of coming attractions.

-- Albert Einstein

***************************************************************************************

Lead a complaint-free life.

-- Edwene Gaines.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo ik wou nog wat zeggen over de refusal van gister,het was absoluut mijn bedoeling niet om er welles nietes van te maken was /ben oprecht geinterreseerd want ik gebruik het zelf ook en alles wat ik er over te weten kan komen boeit me, vandaar,en ik schrok ook echt even van je verhaal over die personen die jij kent dus sorry als het verkeerd over kwam :present: Dit stukje staat er nu omdat ik dus dacht dat jij online was maar had het liever tegen je persoonlijk gezegd hoop dus dat je dit leest anders zeg ik het je persoonlijk wel ok? Poly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
poly

An ik wou nog wat zeggen over de refusal van gister,het was absoluut mijn bedoeling niet om er welles nietes van te maken was /ben oprecht geinterreseerd want ik gebruik het zelf ook en alles wat ik er over te weten kan komen boeit me vandaar,en ik schrok ook echt even van je verhaal over die personen die jij kentdus sorry als het verkeerd over kwam
:present:

Fris me even op, want ik kan me niet herinneren dat ik hierover schreef, bedoel je misschien iemand anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Negeren mensen,..... zet jezelf op de 'negeerstand', doe ik in het echte leven tegenwoordig ook.
Gewoon negeren en als dat niet werkt dat vraag je netjes of ze willen ophoepelen en als ze dat niet willen dat hoepel je zelf gewoon lekker op, totdat de persoon zich weer kan gedragen zoals het hoort.
Respectvol en met een beetje verstand en... het liefst niet bezopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza,

Bedankt voor je bericht
Ik lees het wel!

;)

Inmiddels 4 belangrijke mensen gebeld
Jaja...

Nu wordt ik nog gebeld

Zoon is uit logeren
Hij vertrok met een lach
Ik liet hem vertrekken met een lach

Het is goed allemaal
Ik deed de afwas net
Zoals ik het fijn vind

Ik vind wel ruimte
Het is er al
Alleen aan toegeven...

:)

Fijne dag voor iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van mij krijgen jullie allebei een :sun::D

Vanmiddag ga ik naar de galerie om te notuleren bij de vergadering.
Ze willen me in het bestuur, als co-coördinator van workshops en ik krijg een sleutel.
De sleutel zal ik in dank aannemen voor alle andere zaken ben ik nog niet weerbaar genoeg.
Politiek op de gangen is nog steeds te dicht bij mijn laatste burn-out.
Verder heb ik erg veel zin in het leven, ik schilder elke dag urenlang en het wordt steeds beter.
Er wordt gefluisterd dat ik talent heb, een eigen stijl...ik loop blozend door de gangen:)

Ik wens iedereen hier empathie voor jezelf, want soms is het ver zoeken bij een ander
Zoek je eigen grenzen op en bewaak die.
Wees impulsief maar niet overmoedig.
En neem de tijd om zaken op gang te brengen, om weer bij te komen van je verslaving.
Met mij gaat het supergoed
Ik drink wel eens, maar het boeit me niet meer zoals vroeger, toen elke emotie met alcohol gezegend moest worden.
Nu bekijk ik het leven het vaakst nuchter, lekker fris.
Fijne dag mensen, hou van jezelf!
Dan komt het allemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, vergadering overleeft maar denk wel dat ik met die groep ga kappen. Het is de werkgroep Schoon en Heel.
Veel geklaag en gemopper waar ik echt geen zin in heb. Als je wilt dat je buurt er op vooruit gaat helpt het niet om alleen maar te klagen over wat er niet goed gaat maar om juist ook te kijken wat wel goed gaat. En dat de zitting van een bankje waar niemand op zit al weken stuk is en dat de gemeente te laks is om er wat aan te doen en dat de schoonmakers alleen maar met hun voeten op het dashbord zitten te roken in hun veegwagens en dat alle werklozen maar moeten gaan vegen en die buitenlanders ook want blablabla moppermopper.. daar heb ik dus echt geen zin in, dat vreet energie, en vrolijk word ik er ook niet van. :(

Ik ga zo maar even bankhangen en het hoofd leegmaken voor de tv, ben er even klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, ik heb niets meer gelezen..........zit even vast in mijn eigen verdriet........

ik loop al een tijdje mee en ik heb al heel wat verdriet maar ook vreugde gedeeld hier......

ik voel me niet meer op het plekkie, voel me ontheemd, moet constant oude koeien uit de sloot halen om begrepen te worden, natuurlijk moeten af en toe die oude koeien plaats maken voor de nieuwe...

ik ben nog niet klaar...........

voel me een oud lijk en continue in de herhaling voor alle nieuwe mensen (geen aanval!!!), iedereen is een nieuwe start aan het maken en ik.......... ik ben niet eens klaar voor de doorstart???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deel wat je wilt delen Tas! Op jouw tijd en jouw tempo. Het lijkt misschien dat anderen sneller gaan maar dat weet je niet zeker. Laat de ander los, daar heb je geen invloed op/ je hebt alleen invloed op jezelf en de keuzes die jij maakt. Take care.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...