Spring naar bijdragen

donderdag 30 april


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
marjo

En delen. Gewoon delen, emoties uiten.


Nooit geleerd. Nooit gedaan.
Emoties zijn niet rationeel dus niet handig.
Dat heb ik geleerd. Huilen is niet constructief.
Ik denk ook dat ik me zeer oncomfortabel zou voelen als ik dat ineens anders zou moeten doen.

Nah ja, nu heb ik toch nog wat gedeeld... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste berichtje in een dagdraad, heb me gisteren voorgesteld in wie is wie. Zo te lezen is iedereen de dag goed doorgekomen, proficiat! Ook ik, zal ook wel moeten, want ik zit in de nachtdienst.. Zo maar even dvd'tje kijken denk ik.. Weltrusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Rody!
Ik heb je verhaal bij wie-is-wie gelezen, en ik vind het knap dat je je problemen zó goed onderkent, dat je ook daadwerkelijk stappen hebt ondernomen om er wat aan te doen!
Ik hoop dat je veel aan het forum zult hebben, maar één ding is zeker: je vindt hier zeker herkenning!

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een zoete zaligheid niet meer te hoeven en willen drinken. Goh, wat heb ik veel dronken mensen gezien vandaag. Vanmiddag fietste er een jongen voorbij die plat op z'n muil ging, total loss. Gelukkig valt een dronken iemand meestal soepel, hij ook, had nix. Net nog gezien een jongen die door ambulancepersoneel een kraag omkreeg. Weet niet of tie dronken was. Een vechtpartij, ruzieende stellen waarvan de één nog meer dronken dan de ander. Wat een ellende.

Ik heb een fijne dag gehad. Natuurlijk ook geschokt door al die ellende in Apeldoorn(dat was het toch he).
Lekker wezen stappen, op terras gezeten, salsa dansende mensen gekeken, wat mooi, zelf gedanst op vreselijk nederlandstalige muziek. Lachu.

Treurnis en een hoop gezeik. Daarnaast veel lol en vrolijkheid. Maar wat zijn er toch veel mensen die teveel zuipen, pfffffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, je zou kunnen beginnen met 3 min meditatie. Op een stoel gaan zitten, voeten op de grond en ogen dicht(kan ook open) Probeer je gedachte niet te volgen, er niet op in te gaan maar het los te laten. Je kunt als hulpmiddel een woord bedenken wat je kunt zeggen als je gedachten met je op de loop gaan.

Zoals alles baart oefening kunst. Zomaar ergens niet meer aan denken is moeilijk maar te doen. Niet van vandaag op morgen, mettertijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms vind ik het afstotend maar mn hart kan zich ook met intens medelijden vullen. Verder vraag ik me af waarom mensen op hun vrije dagen het zo leuk vinden zich helemaal klem te zuipen en morgen de hele dag brak en min. Je ziet mensen meer en meer gaan hangen, de ruzie's op straat, mensen die bevuild rondlopen, tja.

En de spiegel he, zo heb ik er ook jaaaaaren bijgelopen:$:wacko::huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben best lang in de kroeg geweest. En je ziet mensen gaandeweg de avond ook veranderen. Eerst vaak rustig aan de bar, beetje kletsen en naarmate de drank en de avond vordert worden ze vaak luidruchtig, flirterig, schreeuwerig, hangerig enzovoort. Het is de spiegel en het fascineert me tegelijkertijd. De ouwehoer gesprekken die tot niets leiden, ach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle verwelkomingen (is dat een goed woord..?). Je komt hier op het forum wel in een warm bad moet ik zeggen.. erg fijn.

@bambam: mensen drinken errrg veel op een dag als deze.. dat valt met je heerlijk nuchtere hoofd inderdaad dan erg op. Die zoete zaligheid niet meer te hoeven en willen drinken, moet inderdaad heerlijk voelen.. Ik moet zeggen dat ik dat gevoel als een heel klein beetje begin te krijgen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...