sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjequote: Originally posted by: Treesquote: Originally posted by: SootheMocht ik nog op de meeting komen, dan spuit ik me vol!! Nou, zo'n zin uit zijn context gehaald leest ineens heel anders, hè?Grappig Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Jonagoldje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Wow Marion, ik had Trees haar quote gemist.Zal ik m'n zinnetje weghalen. kan niet hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Voor Krik: Knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 En nu welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Ik wilde quoten, maar er ging wat mis, hopelijk is de boodschap wel aangekomen.Vandaag dag 3 zonder alcohol!!!Morgenmiddag naar de verslavingsarts.Kirky, als ik jou was zou ik morgen even naar de HA gaan, dat kan nooit geen kwaad.Roos, ga lekker slapen en neem morgen de refusal, als dat tenminste kan na zo'n korte tijd.Ik heb vandaag mijn moeder naar het ziekenhuis gebracht, ze moet nu al om de twee weken 4 zakken bloed hebben, dat gaat niet goed.Mijn vader ligt nu thuis alleen in de woonkamer met zijn gebroken rug en kan ook bijna niets.Gelukkig komt de thuiszorg vanavond en vannacht bij hem langs.Ik ben weer de hele dag in touw geweest met ze, mijn zus is op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Nee Soothe, dat kan niet meer, hihi. Maar ik vond wel dat Trees humor had, maar niemand reageerde.Ja, Jomanda verwachtte iets engs.Nee Kirky geen blauwe jurk aan, dan denken ze niet dan je een burnout hebt, maar dat je gestoord bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Pippi, heb jij een glazen bol dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Kirky lekker slapen hé en niet van Jomanda dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Hé, ik wou een heel verhaal gaan schrijven, maar eerst, voor iedereen die niet kan slapen:ga maar lekker naar bed, Sandman is in town!Hé hoi, Sandman, we hebben je gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Ik wacht op je verhaal Trees,Ik heb net ondertussen even gesolliciteerd bij een uitzendbureau. met kans op een vaste baan en pats per e-mail verzonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Wat een drukte hier vanavond, voor wie dit nog leest een hele goede nachtrust toegewenst!Ik ben vandaag begonnen om cal.arm te eten en dat is me gelukt.Net als met alc.zeg ik tegen mezelf vandaag niet meer dan zoveel callorietjesen morgen zie ik wel weer.Ik ga dit nu ook proberen met sigaretten, vandaag 15 gerookt ipv ruim 20.Maar alc. is de grootste vijand en die ben ik mo. 10 weken de baas!Liefs Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Sneeuwwitje kruipt met haar Prinsje in bed.Mocht het toch nog een sprookje worden dan......leven we nog lang en gelukkig,maar dan is het ook weer geen sprookje, maar een wonder als ik eindelijk gelukkig zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Goed zo Catie, dit appeltje is ook aan het minderen met de cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert111 Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Proficiat Catie!Doe zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Gezellige boel hier Maar even iets niet alcogerelateerd; scrollen maar!Ik kom morgen in de krant, het ED nog wel (oplage een half miljoen) met mijn uitlatingen + foto Ben niets vermoedend puur uit interesse en een beetje bezorgheid op een infoavond van de gemeente afgestapt die handelde over de bouwplannen hier in de buurt.Er gingen geruchten dat alles afgebroken zou worden, met name de flats aan de drukke weg waar ik aan woon. Blijkt allemaal mee te vallen. Een gedeelte wordt afgebroken, een gedeelte gerenoveerd en de flats waar ik woon worden gewoon gehandhaafd. Zou het ook zeer vreemd vinden als die naar de vlakte gingen. Ze zijn van een andere woonstichting en zeer goed onderhouden; mooi tuinen eromheen en zelfs ondergrondse vuilcontainers. Prestigeprojectje zou je het kunnen noemen. Wel het laagste huursegment maar toppie van kwaliteit in tegenstelling tot de andere flats (zelfde bouwjaar) waar de kachel nog staat te puffen en veel minder isolatie is aangebracht.Enfin. Mijn mooie flatje ligt wel aan een drukke vierbaansweg (mag maar 50 gereden worden) een verkeersader en er werd verteld dat die alleen maar drukker gaat worden dus van geluidsoverlast ga ik steeds meer last krijgen. Het vrachtvervoer gaat ook toenemen....en er zitten al scheurtjes in het pleisterwerk. Tumult in de zaal !!!!!Stelde dan ook de vraag of er geluidsbeperkende maatregelen zouden worden genomen. Is nu namelijk al bekend dat er in oktober opnieuw (slijtage) geasfalteerd gaat worden maar op de vraag of er dan met het oog op toenemend geluidsoverlast ZOAB gelegd gaat worden moest de gemeentemeneer (toch niet de minste!) het antwoord schuldig blijven Daarna werd het nog meer een schertsvertoning want de vragen over de verbouwing moesten door de aanwezige meneren van de woningcoöperaties beantwoord worden, maar die waren ineens verdwenen....nou vraag ik je Lache...Het bijeenkomstje was ook eigenlijk alleen maar bedoeld om duidelijk te maken dat wij bewoners (volgens een eerder uitgevoerde enquête) tevreden waren over de buurt en de gemeentemeneer wou dus graag zichzelf op de borst kloppen en met futiliteitjes over dat het nóg beter zou worden zijn drukke werkdag beëindigen. De vragen vlogen hem om de oren waar hij geen antwoord op kon geven maar hij verzekerde dat de woningcoöperaties daar tzt vóór dat er werkelijk gebouwd gaat worden met de bewoners contact over opneemt. Vaak gebeurt dat NIET, maar de gemeentemeneer vond wel dat het zo hoort. Daar moesten we het dan maar mee doen. In dit geval was het wel netjes geweest als die andere meneertjes wat langer waren gebleven maar die vonden dat blijkbaar niet nodig.....hilariteit, hahaa, ochochoch... klonk het door de zaal. In feite kregen we een grijpstuiver toegeworpen en vage beloften maar dat blijkt normaal te zijn. Schone schijn....zal die gemeentemeneer maar Henk Bucket noemen, sorry Bouquet Het was voor het eerst dat ik zo'n bijeenkomst bijwoonde. Hulde aan de diazepam want ik was scherp met mijn vragen en dat voor een leek. Dat ik niet meer drink heeft natuurlijk ook meegeholpen en tssss....kom toch maar mooi met mijn slechte reputatie in de buurt (rammelende bierkratjes en wallen onder de ogen) morgen blakend van gezondheid en zelfvertrouwen in de krant te staan.Gni....daarbij komt, dat ik en een buurman worden teruggebeld over de laag asfalt die ze gaan plaatsen werd ons tweetjes toegefluisterd....stond wel chique. Zal me benieuwen. Heb het opgenomen dus die gemeentemeneer moet zich wel aan zijn woord houden Gniffel, kan haast niet gaan slapen....kom morgen in de krant! Haha...ben benieuwd.Tsja, mooi hoor dat nuchtere leven. Neemt niet weg dat zo'n vertoning ontnuchterend kan zijn, gotogotogod :D:DNu nog zorgen dat ik morgen niet naast mijn schoenen ga lopen....zal mijn bergschoenen aantrekken en flink de veters aantrekken. Ga toch maar proberen te slapen voutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Appelepap, fijn om je weer te lezen en zulke positieve geluiden te horen!succes morgen bij de verslavingsarts!Hier begint er langzaam een eind te komen aan alle taken die ik nog moest doen.Het was een ware uitputtingsslag die ik zonder de ritalin nooit had gered. moet ik daar blij om zijn? ja en neeJa omdat ik me beter kan concentreren, minder fouten maak, meer kannee omdat dat alles gepaard gaat met een flinke lichamelijke onrust.Mijn kop blijft helder maar mijn lijf staat in de opperste paraatheid. Echt ontspannen lukt nog niet en ik raas maar door.Morgen nog een opdracht aanleveren op mijn werk en dan heb ik in 2 weken 5 spoedopdrachten afgerond....vanaf donderdag een week vrij minimaal en eens kijken of ritalin wel rust kan brengen als ik vrij ben. Anders ga ik me afvragen of dit allemaal wel is wat ik wil.pip, wat ben jij lekker positief vandaag... gaat het wel goed met je? vind het wel prettig om je zo mee te maken, veel milder en ondersteunend.Nou, hier ga ik de hond uitlaten en dan slapen. Morgen eerst bloed geven, daarna naar mijn werk en daarna hardlopen want dat schiet er ook helemaal bij in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Zo nu ben ik eindelijk bijgelezen, maar ben nu harstikke bekaf.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 'k Ben benieuwd Har hoe je in de krant komt.Waar is E D een afkorting van? (beetje dom van mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 't Was een eind he An, welterusten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Eindhovens Dagblad, sorry kon jij ook niet weten :$ Tsja, daar gaat mijn anonimiteit kan zo noooooit meer naar de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Jammer Har die kan ik hier niet krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 pfff ben zo kapot, heel gesprek gehad met iemand. ben zo bang nog meer mensen kwijt te raken. moet echt stoppen. gelukkig raak ik hem niet kwijt maar moet uitkijken dat ik niet te ver ga.ben nu over het ''meer willen'' heen en zit aan de thee en ben zoooo moe pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 sorry,..trusten en sterkte aan iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2009 Houdt moed Roos! Je bent op de goede weg en blijf communiceren! Dan raak je niemand kwijt. Morgen is er weer een dag. Dus voor nu voornemen dat je morgen niet drinkt is een grote stap, valt te handelen nietwaar? Meer hoef je jezelf niet te beloven. Succes meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden