Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dank Anjo! Tikkie overmoe!! Komt goed.Tijdje vroeger naar bed.'S avonds ben ik beter en wil ik er niet in.Jij ook het beste! Je gaat naar de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Fiet is me d'r eentje, weet niet waarom maar lees haar altijd dubbelzinnig, zal wel aan mij liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 BIJ NOOD GEBRUIK HOOFDLETTERS!!Ik had meer het idee dat julllie mij niet meer wilden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flocko Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Hee Kirky, je hebt gelijk, ik verwarde je effe met Henkie. En ik ben toch echt nuchter, haha! Ik was vergeten dat er EFS is, ga zo wel even zappen. Het doet me nooit wat, dus vergeet ik het.FF: goed dat je weer niet gedronken hebt!!Fiet, slaap lekkerGreetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Is ze geen droge dame dan. Je bent echt Dirty Harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 IK ga ook lekker slapen, weltruste voor straks en hou t droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Floor, zeg het eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: SootheIs ze geen droge dame dan. Je bent echt Dirty Harry! .....met een kwinkslag Soothe, met een kwinkslag! Ben in werkelijkheid zeer beleefd en respectvol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik ga voor de 5000 vanavond! :clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Water z'n vriendin! Niet te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Truste An! Nog een droge dame gelukkig! Het lukt wel, als je niet drinkt..droge opmerking van een heer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Echt waar Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Waar heb jij dat gelezen, tussen het honduitlaten en andere postings? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Ik heb al heel lang het gevoel niet welkom te zijn. Eenzaam voelen. Eerst met Safi, nu met Pippi. Er is nooit een plek voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Water viel voor de dame uit Azerbaidzjan. Toch leuk dat ze door mag, kan hij haar nog een keer bewonderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Wat een volle bak hier.Har,Ga jij vanavond nog 81 berichten schrijven. Nou, liever jij dan ik.pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 .....hebben we hem ook nog ....schone schijn lijkt het wel nietwaar Adam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Je Hoort er gewoon bij Floor. Wat nu??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Floortje,Er is hier altijd plek.Voor iedereen.Altijd plek.Altijd ruimte.Lees wat je bevalt.Sla over wat je niet bevalt.enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 quote: Originally posted by: SootheWater viel voor de dame uit Azerbaidzjan. Toch leuk dat ze door mag, kan hij haar nog een keer bewonderen! Soothe toch, die was onder de gordel!Floor, zit je niet een beetje in een slachtofferrol en vraag 2, sta je droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Thanxx Sooth! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dag Corinnetje, ik zou het wel eens kunnen gaan halen...ben namelijk een beetje veel melig :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Corine, mijn eigen antwoorden bevielen me niet Ik ben een zoveel leuker mens dan dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Is je nieuwe pandje ook niet een beetje schijn Adam? Ze hebben er toch geen retro van gemaakt hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden