Spring naar bijdragen

Maandag 18 mei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marjo Toppie, harstikke gaaf. gefeliciteerd met je baan.

Ik had net ook een bijna radslag gemaakt, maar dan wel ongewild.
Ik had van mijn ouders geld gekregen, omdat ik zo goed voor ze gezorgd had en moest daar iets voor mijzelf van kopen.
Dus.. ik loop een bloemenwinkel binnen met 12 petunia's in mijn hand op zo'n blad. Jawel, ik glij uit, omdat er een blaadje op de grond lag. Alle petunia's door de lucht, ik kon me nog net grijpen aan de toonbank. Ik zei doodNUCHTER, wat een binnenkomer hé.

Marjo nu mag jij de acrobatische kunsten weer overnemen. Niets voor mij.

Maar mijn balkon vrolijkt er wel van op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Marjo, te gek joh! eerste stap naar zelfstandigheid, en 34 uur is mooi!
telefoon? of administratie? vertel!

Drup, van de trap gevallen? kijk toch ook uit jij!! Doet alles het nog?

Fiet, ik begreep uit een voorgaand berichtje dat je jezelf als een junk zag dus dacht ik dat je niet tevreden was met je alcoholgebruik nu, maar ben je dat wel dan is het verkeerd geïnterpreteerd door mij.

Ik ben net op mijn spartametje richting de ikea gecrosst,; door de uitgang naar binnen, en op een draf naar de afdeling fotolijsten, 5 lijsten gepakt en weer naar de kassa en naar buiten en zoefzoef brombrom naar huis. Mijn record!!

in 35 minuten uit en thuis!

als beloning mag ik nu met de spartamet naar het bos (7 minuten fietsen)!!
hond in de mand en brombrom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Tapas, pas maar op met spartametjes. Ik heb een keer wat meegemaakt met zo;n ding dat wil je niet weten. Het was in mijn nuchtere tijd, ik zag het maar vast.

Ik was geopereerd aan mijn been en moest met krukken lopen, maar ik zou en moest naar het postkantoor, midden in het dorp en allemaal mensen op het terras aan de overkant ( wel 100)

Ik zet de spartamet voor de deur van het postkantoor en huppel ongemakkelijk naar binnen en weer naar buiten. Zo dat had ik gehad, viel reuze mee. Ik start mijn spartamet en wat gebeurt, het gas was blijven hanghen en stond voluit, mijn spartamet vloog op volle toeren door de lucht, maakte een radslag en vloog nog net niet door de ramen van het postkantoor. Ja en daar stond ik op een been, ik kon niet lopen, kon niets en daar lag mijn spartametje nog na te ronken.

Toen kwam er mij een man te hulp, die in het dorp een beetje als aso te boek stond, ik zei oh ik kan niet naar huis, ik kan niet lopen. Op het terras waren ze alleen aan het lachen, maar niemand hielp. Die man heeft mijn spartametje opgeraakt en weer aan de gang gekregen. Wat een afgang zeg...

Mijn zoon kwam de volgende dag bij de EdAh en daar zei iemand tegen hem, we hebben gisteren gelachen om je moeder met haar spartamet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,

YEEEEEEHHHHH
:DB):P:DB):P:DB):P:DB):P:DB):P:DB):P
VAN HARTE MET JE BAAN.

Marion,

Ik lig hier in een lachstuip,
zowel om je petunias als je spartamed.
Hahahahahahaha.
Een soort Hyacint Bucket?
:)

Goed om te lezen de fases van het alcohlisme.
Daar moet ik echt niet terecht komen.
Het houdt mij weer scherp.
:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Bedankt voor de reakties, op de borderline vriendin. Verstandelijk heb ik het nu op de rit staan. Maar morgen moet ik gaan beginnen met negeren op de hardloopgroep. En daar zie ik best wel tegen op.
Maar dat is emotioneel gezien. Maar ik weet verstandelijk, dat ik het MOET DOEN.

En Marieke, ik bedoel het niet rot. Maar ik wordt zo mmachteloos naar jou toe.

Groet,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Gni, REUZE bedankt voor alle lieve felicitaties
Stond hier helemaal alleen te huppelen...
Ook niets mis mee, maar dit voelt lekker! ;)
(alcoholistisch ongeduld?)

Call center agent... is de funktie
Heb ik eerder gedaan. Hier weet ik,
heerst een goede werksfeer, een leuk bedrijf
nog een beetje inhoud.
Het zal nog pittig genoeg worden na zovele jaren.

Ik heb er vreselijk veel zin in!

Marieke, ik vind het knap dat je steeds weer stopt na iedere ontlading.
Het zou fijn zijn dat je deze cirkel kon doorbreken voor langere tijd.
Het is goed dat je schrijft. Smoesjes zou ik zelf geloof ik niet gebruiken.
Ook niet uitgebreid excuses, ik zou het niet doen. allemaal schuld en schaamte...
Head up en door meis! Zou je voor een tijdje wat anders kunnen gaan doen?
Je zoon, hoe moeilijk ook... laat maar even gaan en zorg eerst goed voor
jou! Zomaar wat gedachten van mij. Misschien zit je daar helemaal niet op
te wachten... In dat geval: Ook goed! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even waardeloze informatie; zag daarnet een oudere mevrouw met van dat mooie grijze haar voorbij zoeven op, is het een scootmobiele? Had ze zo'n fel oranje veiligheidshesje over haar stoel met daarop: mobiele eenheid.:D Vind ik zo mooi, wil ik later ook als ik groot ben.

Tweede waardeloze informatie; afwassen met een hand gaat echt niet. Zei ik van de week voor de grap misschien helpt azijn ook voor afwasmachines ( hij doet het al maanden niet meer)? Had nog een fles staan, mieter het erin en hij doet het weer!!
Al die keren met de hand afwassen omdat hij gewoon vettig was?

Lief dat jullie naar mij vragen. Mijn schouder doet echt pijn, off the shoulder hempjes kan ik wel even vergeten tenzij het mooi kleurt met paars. Ben wel kapot nu want echt slapen kan niet, zelfs niet met veel of weinig kussens en er is gewoon veel te doen. Gelukkig heb ik mijn hulp, zij komt morgen ook nog even. Ben wel boos op mijzelf. Misschien lees ik het wel fout maar ik lees het bij meerdere mensen hier.
Mijn schildklier kliert dus ik moet elke 2 maanden bloed laten prikken. En doe ik dat? Uitstelgedrag kan ver gaan. Nee dus. Heb maar jaren met klachten gelopen dus herken ik mijn eigen gedrag? Nee dus.
Het is de schuld van alles en iedereen maar gewoon even goed voor jezelf zorgen. Ho maar. En daar ben ik dus behoorlijk boos over. Valt volgens mij echt onder de noemer; verantwoordelijkheid nemen.

Tas en Soothe, staat mij dus ook te wachten. Soothe lijkt mij redelijk "on the ball" net als Kirky, ik doe er een maand over om mijn kliko buiten te zetten.
:$

Iets stoorde mij vandaag. En het is niet bozig bedoelt of zo. Engels komt bij mij gewoon harder binnen.
Junk betekent afval. Als ik drink mag je mij met gerust hart bij het afval zetten. Echter ik ben geen afval.
Niemand is afval. Toen dochter 2 klein was zei werd ze boos op mij. Zonder erbij na te denken sloeg ik een mug dood. Ja, sorry het moet even in het Engels. Ze keek mij aan en zei: mum, we're all God's creatures. Nu ben ik agnostic maar geen mens is afval. Oke, sommige geven een goede immitatie.
Wij knokken, iedereen hier knokt. Zolang je knokt, ben je geen afval. Zolang je ziet dat je iets fout doet, dat je andere mensen en jezelf pijn doet ben je geen afval. Wat ons mens maakt is dat wij het verschil zouden moeten weten tussen goed en kwaad. Ik ben een lafaard, bij tijden heb ik de onoverkomelijke neiging om te vluchten. Maar ik ben geen afval. Hierbij maak ik dus bezwaar tegen de term junk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het aangetekende bezwaar prachtig Anjo
Je bent goed, net als wij allemaal.
Rust nou eerst goed uit met die schouder
Probeer die gedachten over wat nu niet lukt
maar even voorbij te laten waaien.
Kijk naar wat lukt, nu.

Je bent dapper! :present:
Als je uitstelgedrag als zodanig herkent
wordt je het net als de drank, vanzelf zat.
Dan is er nog één optie: Stapjes doen.
En dat doe je! Reuzestappen soms!

Gooshe Frabba! En kijk goed om je heen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Ik was ongerust over je. Ferry aub, ik ben zo blij voor je. Echt. Nu vandaag even niet want jij hebt ook geen fijne dagen gehad. Maar laat het even. Je bedoelt het goed dat weet ik. Maar laat marieke even.
Marieke, doe mij een lol en ga morgen naar je arts en vraag om Refusal. Daar doe je het goed op.
Soms is het gewoon te veel.
Ik ben vandaag lomp genoemd omdat ik zoon de kans gaf. Fijn maar het is wel mijn kind. En ik heb totaal geen controle.
Je hebt laten zien dat je wilt. Neem de controle terug. Zorg voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het scheelt zoveel als je jezelf
écht de tijd gunt. Het hoeft allemaal
niet in een dag geklaard.

Vind een manier voor jezelf die werkt.
Veel van me af schrijven erover praten
in mijn eigen kring. Vele talloze keren op
mijn b*k" gaan... Nou en! It's da process!!!!
Later ben ik nieuwe contacten durven aangaan..
Heel voorzichtig, met mensen van hier, die weten
wat het is om eruit te klauteren. Goed.

Gewoon doorgaan, wat anders huh!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Marjo gefeli met je baan ! Weer een stap verder!

Hannah, kwijlebal, gelukkig kun je er door lachen, dat werkt misschien nog wel het beste.

marion, misschien kunnen jullie weer een beetje naar elkaar toe groeien als de drank wegblijft.
Begin gewoon van jouw kant, en verwacht weinig. Laat hem langzaam ontdooien.
Je komt als een warm mens over, dat moet je proberen toch. Er is veel gebeurd en jullie hebben het allebei heel moeilijk gehad. Zoek het in de hele kleine dingetjes. Geef hem eens een compliment. Als je dat een tijdje volhoudt komt er vast wel een begin.
En als het niks wordt dan houdt het misschien een keer op. Maar dan heb je het wel geprobeerd.
Maar het is natuurlijk aan jou om dat te bepalen, ik zeg alleen maar wat in me opkomt.

Anjo, beterschap en jammer dat je er niet bij kon zijn.

Soothe, ik lees je toch anders nu ik je ontmoet heb ;)
Grappig is dat. Ik zag een lieve man die een beetje beschermend bij Anna in de buurt bleef.
Ook leuk om Anna na die forumjaren gesproken te hebben!

Ferry, je mag voor jezelf kiezen en bent niemand iets verplicht. Het is jouw leven.

Nu moet er nodig gekookt worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...