tapas Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Goedemorgen. Ik was al wat vroeger wakker maar ben mijn bed weer ingedoken, boek uitgelezen en nu mijn hardloopkleren aan.heb net de fysio gebeld en jippie kan daar vanmiddag om kwart voor 1 terecht. Alles zit vast van nek tot onderrug. Tijd voor zelfzorg!!vanmorgen een flinke huilbui. Tja vrij he!! dan komen alle spanningen en vermoeidheid er langzaam uit, gisteren was ik lichamelijk flink beroerd van de stress.Vandaag moet ik ook een keuze maken voor de foto's die ik extra wil afdrukken voor de expositie die ik morgen ga inrichten. Ik heb er al 3 gekozen, nog 2 erbij en dan kan ik ze vanmiddag uit gaan printen!!en vergeet ik natuurlijk weer op antwoorden te drukken, voor de zoveelste keer... ben inmiddels alweer terug van het hardlopen dus
albertina Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Joann,toen mijn moeder overleed heb ik er veel aan gehadom over haar te praten, foto's te kijken en herinneringen op te halen.Samen met goede vrienden en mijn kleine familie.Gewoon huilen als je wilt huilen en verdriet mag er zijn.Je moeder verliezen is een ingrijpende gebeurtenis in je leven.Zelfs nu na bijna 10 jaar voelt het nog raar dat ik geen moedermeer heb.Het verdriet is inmiddel overgegaan in berusting.Praat erover, deel je verdriet, dat zal je helpen.
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Sorry Joann,Ik rommel ook een beetje door m'n huis.Een hondje wat loopt te draaien.Ik begrijp dat je het moeilijk hebt, zeker na het verlies van je moeder.Ik vind het heel moelijk adequate dingen te zeggen.Joann, ik kan je sterkte wensen. Ga lekker een frisse neus halen,maar drink niet!!Veel sterkte,
tapas Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Joann, helaas moet je door die leegte heen, ik wou dat ik het voor je kon wegnemen maar kan helaas niet toveren. Kan je vertellen hoe het gegaan is de afgelopen tijd? is je moeder plotseling overleden of was ze al ziek?hoe is de uitvaart gegaan? Waar loop je tegenaan, wat mis je.. misschien helpt het wat om er over te vertellen?
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Vergeten doe je het nooit, maar het slijt en wordt minder!Daar heb je nu weinig aan. Ik weet het.Probeer je aandacht wat te verleggen!!Groet.
joann Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Ik ga mijn kleine meid ophalen van de peuterspeelzaal.Nog 3 keer en dan gaat ze naar de basisschool.Zucht...dan ben ik elke dag van half 9 tot 3 alleen.Eerst leek me dat heerlijk, maar nu zie ik enorm op tegen de stilte!Zucht, zucht...tranen drogen, koud water over mijn gezichtwant het ziet er niet uit zo.Meisje halen, boodschappen doen, het moet gebeuren maar lijkt allemaal zo zinloos momenteel...
joann Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Dank voor jullie reacties...Tapas, ik wil er best over vertellen, graag zelfs want ik merk dat dat helpt!Maar nu eerst de kleine meid halen!Soothe:heart:Tina, dank je...Je woorden doen me goed!
linde Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 An, even voor jou, ik las van je koortslip. Een tip! Je kunt lysine extra forte slikken, is te koop van meerdere merken oa Bloem. Mijn zoon werd ook altijd geteisterd door die akelige koortslippen, sinds hij lysine slikt nooit meer!!
ferry Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Goede morgen,Even wil ik laten weten, dat het met de vriendin met borderline weer is stukgelopen. Maar nu ga IK een dikke streep zetten. Ik ga haar helemaal negeren, want ik moet nu aan mezelf gaan denken. Ik kan niet steeds maar weer hier mee door gaan. Dan is het weer goed en dan weer niet goed. Ze moet maar gaan bekijken. Maar ik ga niet drinken, dat heb ik me voor genomen. wANT ANDERS KRIJG IK ER EEN PROBLEEM BIJ. Terwijl het haar probleem is.groet, Ferry.
tapas Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Ferry, goed plan! Jij gaat voor alles, dat is veel belangrijker dan een vriendschap die steeds grilliger wordt.probeer niet alleen te negeren maar probeer het ook los te laten. Sommige mensen komen op een bepaald moment in je leven als je ze nodig hebt. Als je ze niet meer nodig hebt is het soms ook tijd om verder te gaan en ze los te laten van beide kanten.
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Joan, sorry weet niet goed wat ik moet zeggen. Mijn moeder is 5 jaar geleden overleden en ervaar dat nog als de dag van gisteren maar kan wel zeggen dat de scherpe kantjes er af gaan. Heb je nu weinig aan denk ik en daarom zweeg ik maar.Sjonge Caro dat lied brengt je wel aan het janken hoor.Ferry erg moedig van je om het zo te willen en kunnen zien. Niets en niemand is het drinken waard want je moet je eigen leven leiden en die heb je maar een.
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Goedendag!Ik schrik ervan...Het hele weekend gelachenEen grote tevredenheid engrote blijdschap gevoeldHad net nog een goedlopend sollicitatiegesprek...Ben wat aan het lezen hierLees je MarionIk moet huilen...Ik denk aan je vrouwtjeDoe er wat meeAfstand binnen een relatie vreet je opTot aan het bot!
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Lieve Anjo: Sterkte meid!Hannah Welkom!!!!!Nu even wegHet heeft me te pakken...
Mai Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Joann Leegte ken ik ookHet gaat over!Ferry, een gioede beslissing van je!
sneeuwwitje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Suus, gefeliciteerd met je dochter.Blacky, fijn dat je zo'n mooie avond hebt gehad, ik hoop dat je vandaag ook een fijne dag hebt en goede berichten krijgt. Joann, lieverd ik was er al bang voor dat na de stilte de storm van emoties en verdriet zou komen. Kom het hier lekker van je afpraten.Ferry, je bent altijd zoveel met anderen bezig. Ook hier op het forum. Je wilt iedereen helpen, dat siert je ook als mens. Maar nu moet je toch echt aan jezelf gaan denken. Zo'n vriendschap brengt alleen frustraties met zich mee en dat is een gevaarlijke hobbel voor een "ex"alcoholist.Tapas, laat je maar een lekker masseren, dat kan nooi geen kwaad.Ik heb alweer veel te lang geslapen, maar het voelt goed. Er komt rust in mijn lichaam en ik merk dat ik zonder alcohol veel dieper slaap.Mijn man werd vrijdag gebeld door een bedrijf waar hij een half jaar voor gewerkt heeft en er toen uit moest, omdat ze geen werk meer voor hem hadden.Hij kan nu weer 6 weken daar terecht via Randstad en is vanmorgen begonnen.Zo en nu met de hond uit.
anjo Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Lieve Joann,Het doet ook verschrikkelijk veel pijn. Zelf heb ik wat afgepraat met degene die ik verloren had.En heel veel gelopen, de andere wandelaars moeten gedacht hebben dat ik volslagen van het padje was.Door met ze te praten kwamen een heleboel goede herinneringen terug en voelde ik mij vooral dankbaarmaar het gemis is striemend.Geef je kleine meid, een dikke knuffel en een knuffel van mij voor jou.
anjo Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Suus, gefeliciteerd met je kind.Wat zijn er veel nieuwe mensen! Eerst maar even teruglezen.Sneeuwwitje, dat is toch goed nieuws?
Fiet Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Marion, Joann, allen hier die zich niet fijn voelen een hartje onder de riem - je alleen voelen is ellendig. Blacky, succes met de onderzoeken vandaag.Soothe - je hebt zelf gezegd dat na het stoppen met drinken je een poos in nevelen door het leven liep, zoiets dergelijks. Dat was waar ik op doelde.Vind het een rare opmerking van je dat als ik zo'n comfortabel leven heb je niet snapt waarom ik drink. Dus je mag alleen drinken als je een miserabel bestaan leidt?
anjo Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Voor de tweede nacht liggen woelen. Figuurlijk dan, ik pas wel op.Las dat de examens weer begonnen zijn, alle ouders van examenmakers veel kracht en heel veel geduld toegewenst.
BamBam Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 KAMPIOENEN OLE OLE HAHAHAHA.En ja hoor Wing, ik deug echt wel. Voor de niet sportliefhebbers;Heerenveen heeft gisteravond de beker gewonnen, yihaaaaaaaaaaaaaaaaa.
BamBam Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Joan, niet bijgelezen maar uit de reakties haal ik éen en ander. Verdriet is moeilijk, het doet zeer, er zit een gat in je hart. Tenminste in de mijne dan toch. Ook dit is iets wat ik aan moet gaan en wat is. Ik wens je sterkte, huil als je tranen voelt komen, dat mag. ja toch, iemand verliezen die je zo dierbaar is is ook ontzettend verdrietig. Take care.
druppeltje Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Weet zeker dat je het niet verkeerd bedoeld had Caro maar heb zo vaak vaarwel moeten zeggen dat ik bij het horen van dit mooie nummer weer ff moest janken.
joann Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Fijn, al die reacties...Ja ik had het even nodig om gehoord en gezien te worden...
Soothe Geplaatst 18 mei 2009 Rapport Geplaatst 18 mei 2009 Fiet, ik vind alles best. Drinken, niet drinken. Comfortabel- niet comfortabel!Slecht lezen of goed lezen, maakt wel een verschil!Ik ben een genie in het plaatsen van rare opmerkingen, vooruit dan maar!Ook mensen met een comfortabel leven kunnen drinken, en dat mag,niet alleen de minderbedeelden!Maar dit zijn jouw woorden, citaat: "Als je zoals ik in een comfortabel leventje zit maakt stoppen met drinken alles alleen maar fijner."Dus vraag ik waarom je dan drinkt.Nergens zeg ik dat de comfortabelen niet MOGEN drinken. Nergens zeg ik dat dat alleen aan de schlemielen is voorbehouden!Ik reageer op het feit dat alles fijner wordt!!Groet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden