ferry Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Albertina,We hebben ontzettend veel samen gedeeld en daar zit hem nu juist de kneep. Ik kan het niet meer aan, vanmorgen alles goed en vanmiddag besta ik niet meer. Ik loop nu al zeker drie maanden dag en nacht hier mee. Ik slaap er slecht van, ben 7 kilo afgevallen. WAT MOET IK DAN NOG.fERRY. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Beste Ferry,Ik denk dat je allereerst aan jezelf moet denken. Je geeft zelf aan dat de vriendschp teveel van je eist. Misschien is tijdelijk een rustpauze inlassen een oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Laat de vergissingen van gisteren,De zorgen voor morgen,De dag van vandaag niet bederven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Sjonge nog nooit zo'n pissige ha gezien. Had ie me eindelijk zover een gesprek met een oncoloog aan te gaan en toont die geen interesse door 3 keer een afspraak te beloven en niets te doen. Hahah niets doen wilde ik toch al niet maar vind het schandalig eindelijk over de drempel te zijn voor een gesperk en laat ie me zo zitten. Genoeg reden alweer om niets te doen en er helemaal geen vertrouwen in te hebben. Weet het wel want ben niet interessant voor zo'n pief omdat ik geen kans heb. Sorry moet het ff ventileren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Hoi allemaal,Ik zie dat het een uur geleden is dat iemand voor het laatst iets "gezegd "heeft.Dus zal ik maar eens wat zeggen.Hier alles goed.Vandaag de eerste dag van de vakantie, maar heb er weinig van gemerkt, want heb de hele dag folders gelopen voor de zaak.Vanavond nog naar een curcus dus m'n dag is wel weer gevuldHoe is het met Rudy ?Knap je al op ?Marieke,Goed joh, dat je er weer helemaal voor gaat, de aanhouder wint moet je maar denken.Albertina,Wat rot joh, met dat been van jou, kan je geen second opinion vragen of is dat geen optie ?Drup,Hoe gaat het met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Drup,Lees je net,Ik weet niet helemaal je geschiedenis, je had iets ernstigs toch?En jij denkt dat er toch niets meer aan te doen is, of hebben ze dat tegen je gezegd?Misschien kan je het iets duidelijker maken als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Hoop dat het niet al te triviaal/banaal is maar wat vinden jullie van de breuk tussen Jan en Yolanthe? Zat me net te bedenken dat dit 3 jaar geleden aanleiding was geweest voor nòg een borrel, niet meer godzijdank!! Ik kan het iedereen die worstelt aanraden: Bevrijd je van dat obssessieve, dwangmatig drinken! Jij kunt het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Linde,Ik had het nog niet gehoord over de breuk tussen Jan en Yolante,Maar ik moet wel lachen om jou.In dat tijd dat ik nog dronk, zou dat beslist geen aanleiding geweest zijn om nog een borrel te pakken.Er zouden wel een hoop andere aanleidingen geweest zijn, maar dat in elk geval niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ha Rapilos,Nee nu kan ik me dat ook niet meer voorstellen maar ik leed aan veel "weltschmerz"toen en eigenlijk was alles aanleiding om (door) te drinken. Regen? Drinken! Geen regen? Ook drinken enz enz. Vreselijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ach Linde,Ik herken het ook wel een beetje, vooral het drinken om te ontspannen mis ik nog erg in gestreste tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 lieve mensen.Ondanks ik een paar dagen met een ontsteking in mijn buik heb gelopen,knap ik zienderogend op.Niets hielp, maar door ijs op de buik te leggen is de ontsteking op zijn retour.Wel geschrokken.Ik ben mijn medicijnen aan het afbouwen.Op een paracetamol na en gaan liggen als de vermoeidheid toe slaat, gaat het goed met mij.Mijn vrouw is inmiddels weer aan het werk.Ik rij weer in de auto.Doe licht huishoudelijk werk.Morgenmiddag voor controle en de uitslag van het weefsel naar de behandelend arts.Spannend, maar ik geef niet toe aan negatieve gedachten.Niet voordat ik de uitslag uit de mond van de arts heb gehoord.Dan zien we weer verder.Ik heb nog veel vragen.Ik voel me lichamelijk goed, dat geeft me hoop en vertrouwen maar verlies de realiteit niet uit het oog.Ik heb weinig gelezen en geschreven de laatste tijd.De motievatie was er niet.Mijn inlevingsvermogen was lichtelijk vertroebeld door de medicijnen.Het komt weer terug.Alles op zijn tijd.Morgen meer.liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Rudy, fijn van je te horenMooi dat het beter gaatWaarom zou je toegeven aan negatieve gedachten?Geef je lijf de rust die hetnodig heeft En wie mogen Jan en Yolanthe dan wel zijn????Ik ga zo geitwaartsEen lange nacht draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ik wilde deze graag met jullie delen! Ik moest er zowaar van snotteren!http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Druppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 rvanth,Fijn joh, dat je wat laat horen.Gelukkig, dat de onsteking op zijn retour is, en dat door zo iets simpels als koelen.Morgen de uitslag!!Superspannend joh,Zit een beetje in hetzelfde schuitjeZoals je misschien weet heb ik een secon opinon aangevraagd in Amsterdam.4 juni, ga eerst een weekje op vakantieWeet dus nog steeds niet of het goed of kwaadaardig is.Voel me verder top, heb energie voor 10.Ik ga morgen zeker even lezen hoe het afgelopen is.Goed dat je zo positief blijft, daar kan je veel kracht uithalen!Ga je goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Adam,Ha,ha,ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ik zal voor je duimen, Rudy! Fijn dat je je al beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Jan en Yolanthe uit elkaar?Jammer.Voer voor de media en roddelpers.Morgen zal de telegraaf wel bol staan met berichten hierover.Lijkt me moeilijk serieus een relatie te onderhouden als iedereen in je keukentje mee kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Vanmorgen bedacht ik me dat ik (ook) dronk om de leegtes in mijn leven te vullen, dat was wel een harde gedachte, maar bedacht ik me toen, misschien waren die leegtes ook wel door t drinken gekomen, had ik niet gedronken had ik andere dingen gedaan, t is nog een lange weg te gaan ik zal wel tijd over houden nu ik aldoor nuchter ben groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ja Francesca, snotteren en kippevel hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Ja Henkie,Je zal een nieuwe hobby moeten zoeken om alle vrijgekomen tijd in te vullen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 dat komt wel goed rapilos, zwemmen fietsen, buiten foto's maken, hier is nog zat werk te doen ook ik hoef me nog niet te vervelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Rudy ook al een nieuw hoofd?Fijn dat het beter gaat, doet me goed.Linde, ik dacht dat die lui al eeuwen uit elkaar waren. Of waren ze nou net weer bij elkaar? Of was er een ander paar uit elkaar?Weltschmerz heb ik meestal alleen als het om dieren of kinderen gaat.Wel wil ik nog even reageren op iets dat je op een andere draad schreef. "Na" je werkzame leven, waarom ga je niet iets aan vrijwilligerswerk doen? Dan kan je iets DOEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Rudy, sterkte morgen Ferry, als jij het nodig hebt om het contact stop te zetten, dan is dat helemaal goed.Adam ik las het ook, ben totaal van slag.Voor een voetballer nog wel....hoe kan ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Vie, ik wilde je nog steeds beterschap met je oortjes wensen, gaat het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden