linde Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 O wat ben je hard Tas(haha), ik vind het wel lief poppetje, zo ben ik behalve door mijn vader misschien,nog nooit genoemd!
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Noa, positief blijvenkun je niet MOETENJe lichaam geeft NU een seinDaar kun je naar luisterener iets mee doen!Frisse lakens zijn onweerstaanbaar! Met een gepoedeld lijf erin zijgen...Ooooohhhww....
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Of: ertussen vleienErin donderen...Broodje klinkt goedHier was het vrnl trash-food vandaagVanavond een bonenschotelMorgen de slaapzak wassen
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Het leven is een leerschool. Ik was altijd al een laatbloeier.Kwam overal net iets te laat achter.Niet het leren, maar de levenslessen! Maar ik maak een inhaalslag, ik zie de dingen nu zoals ze zijn. Groet.
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Shake hands!Soothieboy..Wij zijn de jongeren weer!
Tatum Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Wind mee, wind tegen, mocht niet baten. In de winkel hadden ze hem niet liggen en ook in de bibliotheek zag ik hem niet. Kan daar natuurlijk mogelijk uitgeleend zijn.Volgens mij is het de Libelle van vorige week. Een feest-nummer.Ik ga Libelle aanschrijven of ze hem nog hebben :light:En over vermoeidheid: ik ben ook heel vaak moe. Maar ik doe ook veel meer en alles veel aktiever als ik niet drink. Als ik wel drink dan lig ik bijna de hele dag te slapen. Daar kun je ook niet moe van worden. (Je wordt dan wel weer moe van al die alcohol die je lijf moet afbreken; het komt niet tot rust)Toch ben ik liever moe van de aktie. Kan ik 's-avonds toch tevreden zijn over wat ik die dag heb gedaan.
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Da's dan weer een voordeelVan laat bloeienAls het maar bloeit!Nu ben ik weg...
NoaduBois Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 @marjo: ja... misschien wil ik wel gewoon teveel. Eigenlijk was ik van plan om vandaag weer te sporten, maar heb ik al 3 dagen achter elkaar gedaan, dus een dagje rust is misschien beter. Ben bijna vergeten om te luisteren naar signalen van mijn lichaam. Heb dat zolang kunnen negeren, gewoon overheen walsen... is idd tijd om daar beter naar te gaan luisteren
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Yep! niet alsmaar meer doorknallen!Dat is gedaan. Ben je geweest. Nu de rust....Sporten is goedIs fijnRust ook Zie! Piece of koekje
An Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Noa: onderschat het niet en pas op jezelf. Het zijn afkickverschijnselen.Al het gif wordt je lichaam uitgewerkt en daar moet jij aan meewerken en dit proces niet verstoren.En inderdaad niet teveel sporten nu, beter wat meer uitrusten.
Lianne Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Soothe Marjo, Tasseke,erg bedankt voor je reactie,Ik heb net een uur geslapen, klaarlichte dag.Ik ben zelf redelijk medisch onderlegd dus wil het ontgift proces begrijpen, maar toch..ik was altijd vrij actief, sport etc.en kijk nu?ik dronk gemiddeld een fles wijn per dag.mijn lever (alat asat en echo ) waren keurig.ik zet wel door, maar ik ga bergafwaarts.zou je thiamine tekort kunnen testen in je bloed?
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Lianne, hoe lang ben je gestopt?Het kan ook zijn dat je een gevoelig mens bent, gevoelig voor indrukken, en dat je die eerst verdoofde met alcohol, maar dat ze nu hard binnenkomen en dus uitputten. Bouw veel rust in!
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Mijn gezicht is lekker dik! Geen gezicht!! Haha :$
HenkT Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 goeiemiddag allemaal, t lijkt er op alsif ik de strijd met mijn internet gewonnen heb, t werkt weer :)dan voel je wel dat je lontje wat kort is, ik krijg t draadje niet helemaal gelezen hoor, jullie typen best veel ja als je wat wilt snappen over moeie hersentjes moet je de link van Soothe even bekijken, ik heb m er vanmorgen nog een keer ingezat, dan snap je t allemaal wel
Lianne Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 haha FF je hebt geluk dat het forum met webcam is, konden wij meegenieten.. nou, ik zit ook in de jogging hoor, terwijl ik meestal wel van de jurkjes en hakken ben..ik ben 15 dagen gestopt..Maar ik hou vol..
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Lianne, alle vitaminen en mineralen zien ze in het bloed.moet je wel vragen of de HH B1 en B12 aanstreept.Bij mij ook gebeurd-alle Vit B.Groet.
Mai Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Gevoelig voor indrukkenDat herken ik sterkPrikkelsBen in het oude huisgesprekjeKlaas beseft na enig praten van mijdaardoor besef ik ook weer een stukje meerBen altijd een gevoels, gevoelig mens geweestNiets redeneren vanuit het verstandHij wel. Denkt in vrienden en vijandenHet hoofdtiep, ik moet dit datScoren, winnen, verliezenIk heb dat overgenomendacht dat het de juiste manier wasMee de oorlog inEn zie! Nu leer ik hemIk!Er is geen strijd!
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Lianne, dat is erg kort, logisch dat je vermoeid bent! Je lichaam moet zich helemaal aanpassen aan de nieuwe situatie en zit nog middenin het ontgiftingsproces!
Soothe Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Leuke link hè Henkie. Nou ja Leuk. Wel leerzaam, wat er allemaal in ons hoofd gebeurt.Nu eten!!
HenkT Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 leuk is niet t juiste woord Soothe, eigenlijk is t helemaal niet zo leuk omdat allemaal te zien maar t is wel zinnig als je wilt weten waarom dingen zijn zoals ze zijn en dat wil ik welsmakelijk Soothe
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 Ik ben moe van al die codeine die in die tabletten zat. tegen de pijn van de laser. Hielp wel een klein beetje geloof ik....maar was alsnog pijnlijk, maar nu wist ik het van te voren. Vorige keer was de eerste keer en was ik dus onaangenaam verrast....
FishermansFriend Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Geplaatst 27 mei 2009 en ik moet eerlijk zeggen dat ik nu dus wel een borrel lust, maar ik doe het niet!!is ook helemaal niet goed voor mijn huid nu!en ik zou het sowieso niet doen.het eten staat nu op.afleiding.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden