Spring naar bijdragen

woensdag 27 mei


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morguh mannen :) Vroeg mijn bed ingedoken gisteren, heb er mijn 8 uurtjes ongestoorde slaap opzitten. Was een beetje veel moe gister na dat gedonder en gebliksem van de nacht. Ga de draad van gisteren eens lezen. Zo terug...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HenkieT, Har, Carolien, een hele goede zonnige morgen!

Zo iedereen wakker en aan de koffie?
Ben er de afgelopen tijd even niet/minder geweest, nee nee, geen drank hoor maar druk met huis,tuin en kindjes en man en hond hahah, wat een zinsopbouw weer.

Nu met die warmte komen de gremlins wel om de hoek kijken hoor, maar de zweep erover:D en ze weggestuurd.

Vanacht tot 3 uur wakker geweest en de nacht ervoor ook, kon niet slapen dus lekker met een goed boek gaan bankhangen.

Nieuwe werk meteen gestopt, ik werd me toch een partij afgebekt hee niet normaal meer maaar heb een nieuwe baan waar ik dinsdag begin:rose:

Voor jullie staat de nieuwe afdelingsmanager joepie a jee:moon: incl. HBO opleiding dus ik ben helemaal blij. Het is ook nog eens vlakbij de scholen van de kids dus geweldig.

Zo nu ga ik de kindjes aankleden en naar school brengen dus lees zo/straks even bij en reageer even op iedereen!

Liefs
Suus

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn grote teen doet het nog Caro, zit dan ook ongeveer in het midden en zorgt voor de juiste balans :D
Nee, was zo lomp om Gees meneer te noemen....valt ook moeilijk bij te houden hoor, die lange draden...
en hups weer terug :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent me d'r een Marjo :heart:
Prachtig hoe je kunt (om)schrijven! Talent :present: want het lijkt uit de losse pols te komen...

Quote:
Ik zal proberen eens iets uit te leggen
Volgens de statistieken is het volgende week
Precies 41 jaar geleden dat dit lichaampje
ter aarde werd geworpen.
Wel, het leeft nog steeds.
En hoe!
Het rent, wandelt, fietst, danst en huppelt naar hartelust

Het ademt tot waar het kan komen
Er is nog een plek waar het met moeite
doordringt.
Dat is het zwarte water uit het meer
van mijn jeugd.

Het zal als volgt gaan verlopen:

Ik huur een boot
Zorg dat p. hem voor vijf in de ochtend
klaar heeft liggen.
Tegen vijf werd ik geboren
In het ochtendlicht.
Zie!
De tijd van het jaar raakt me zeer
Het is de tijd die ik me herinner waarin ik kwam

Ik vaar met de boot naar het midden van het meer
Laat me in het water glijden
Dan zwem ik
Bloot natuurlijk

Ik zal woelen met mijn tenen door de modder
De vieze veenbodem waar ik vroeger een angst voor had
Net als van de krokodil onder je bed
Ik zal voelen dat zelfs de bodem niets is om bang voor te zijn
Ik zwem

Dan klauter ik weer terug in de boot
Zet koffie op de primus
Eet wat
Kijk
Voel

Ik vaar terug
Laat P. de sauna opstoken
Ga wandelen
Eet een vers gerookte vette vis
Ga voldaan slapen
in het gemaal dat ik zag

En dan...

Leef ik gewoon door!
Zoals het komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Jip kan nog steeds niet lezen en haalt het beroerde in haarzelf naar boven. Stoken en de ander woorden in de mond leggen. Wat een negativiteit. Jip kan helaas nog steeds niet voor zichzelf spreken dus ik vraag me af: Jip, wat doe je hier? Vertel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
@#$&*&^$#@@@#

Zo dat moest ik ff kwijt. Na een kwartier prutsen ben ik kan eindelijk ingelogd. Valt niet mee kan ik je verzekeren met een afgeplakt toetsenbord. Mijn dochtertje zit op typeles en alle toetsen zijn nu afgeplakt. een wachtwoord intoetsen valst dan niet mee. Want daar spiekte ik meestal wel wat ik intoetste. Maar goed het is gelukt. Nu gaat het wel weer goed. Wat een uitdaging was dat zeg.

Eerst een bakkie koffie en vandaag de 1e laten staan. Slapen bij mij wil nog niet zo lukken. Erg onrustig nog. Hopelijk gaat dat op termijn wat beter.

Ik ga zometeen eerst even uitsloven op de sportschool en naar de sauna.

@ suus, ik ken je nog niet, maar gefeliciteerd met je nieuwe job.
@ Har, weest lief voor je teen.

Ik had het gisteren over een berg beklimmen, zoals je stopt met drinken. Mijn peut zegt dat je het moet vergelijken als het beoefenen van een topsport. Ik voelde me altijd ellendig dat ik niet mocht drinken. Ik moest denken aan een topsporter. Iemand die graag de top wil bereiken in iets. Zo wil ik ook de top bereiken met niet drinken. Die weg is niet gemakkelijk voor een topsporter. Dat is hard werken. Zo is dat ook voor ons die willen stoppen, het is hard werken. Maar door zo te denken is de negativiteit er af.

Helpt bij mij wel. Wellicht bij anderen ook, vandaar dat ik het nu nog even wilde aanvullen.

Liefs en een fijne dag allemaal. Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen, en PEM nog een toevoeging op de te beklimmen berg. Het doel is niet eens de top, maar de route die je loopt op weg naar de top, want onderweg gebeurt alles!!!!! ;)
geniet vooral van de wandeling! Ook van de regenachtige dagen met tegenwind en steile gladde hellingen en de oplossingen die je daarvoor kunt bedenken. en nog meer van de zonnige dagen met mooi uitzicht om even bij stil te blijven staan en je bivak op te slaan!

mmm, ik krijg zin in vakantie als ik dit opschrijf! ;)

Lekker geslapen gelukkig en voel me ook weer beter dan gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, bijgelezen. Dan maar iets over mijzelf.
Ga zometeen (toch) met A. naar PsyQ voor een gesprek waar ze begin mei wegens ziekte niet bij kon zijn. Knap van haar dat ze nu gezien de omstandigheden niet afhaakt. Ken haar al 30 jaar dus het is van waarde wat ze over mij weet; hoe zij mij beziet. Ze kent mijn blinde vlekken....naar de meeste kan ik inmiddels zelf kijken. Maar ja, er kunnen nieuwe vlekken bijgekomen zijn....alhoewel, zal best meevallen.
We gaan het vooral over mijn vader hebben...de beste man heeft ons beiden behoorlijk ondermijnd en dat heeft nogal invloed op mijn zelfbeeld gehad; zij is het gevecht toendertijd wél aangegaan.

Ik kan het inmiddels een plek geven en kijk regelmatig naar zijn foto. Soms foeter ik even, dan weer voel ik mededogen. Ach, hij mag het daarboven anders bezien en dat gun ik hem.
Het is nu eenmaal onderdeel van het onderzoek. Volgende week volgt het gesprek met de psychiater....eindelijk! Vooral met het oog op (andere) medicatie, wil van de pammetjes af, ben al aan het minderen. Kan zo maar zijn dat ik het een tijd lang zonder ga doen...voel me immers prima en heb mijn leven zo goed als op de rails.

Gefeliciteerd Suus!

Succes Caro...ga eens kijken of je al een meetingtekening op papier hebt staan.

Fijne dag allemaal :rose: ga een bammetje eten...flinke beker karnemelk en een banaantje, kan ik er effe tegen.
Latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Suus,

gefeliciteerd met je nieuwe baan.
:present:

Har,
AAAAAUUUUUWWWWW.
:$

Bako,
Fijne vakantie gehad?

Sandra,
Ook goedemorgen.

Verder allen die ik niet heb genoemd,
:present:

Ik ga niet teruglezen, begrijp dat Jip weer terug is.
Hopelijk wat positiever dan voorheen.
Vannacht erg belabberd geslapen.
En dat terwijl de nacht ervoor ook niet bepaald om over naar
huis te schrijven was.
Gister gewerkt, nou het was weer dolletjes, heb ik eindelijk
genoeg te doen, is er geen werkplek (computer) vrij.
Bij de BA wonder boven wonder een goed gesprek gehad en
geen strubbelingen.
Zelf het advies gekregen dat als er, zoals gister geen werkplek
is ik naar huis kan gaan.
Het is de verantwoordelijkheid van mijn werkgever om te zorgen
dat ik een plek heb.
Nou ik kan jullie zeggen, ik viel om van verbazing.
:o
Verder gisteravond weer naar de AA geweest,
deze groep vond ik wat minder.
Zo en nu een bakkie leut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we hebben 4 heerlijke weken gehad in frankrijk
veel gezien en beleeft
natuurlijk waren er ook werkbezoeken aan wijnbouwers
zoals bekend worden we daar royaal onthaald met proeverijen en
lunch/diner
moet er eerlijk over zijn,het heeft me wonderlijk genoeg
geen probleem opgeleverd
slechts eenmaal,de gastheer had in het najaar een hert geschoten
deze werd in porties op de bbq toebereid
zelf eet ik geen vlees[beter van niet]
maar om de gastvrouw niet voor het hoofd te stoten,toch een stukje proeven
dit kreeg ik geserveerd met haar beroemde familie saus
het smaakte prima
later in de nacht werd ik wakker met een enorme trek in drank
moraal vraag of de saus wijn bevat
in dit geval was het antwoord ja geweest
nu heb ik die nacht bij mijn staart om gelopen
het gastenverblijf was rijkelijk voorzien van wijn
heb een tijd op het terras gezeten met wat kaas en water
alles liep goed af
dus ook een paar druppels is voor mij al te veel
ben weer een ervaring rijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar, Bako! Ik had hetzelfde na een stuk taart waarin drank zat (wat ik op dat moment niet wist en ook niet proefde, gek genoeg, dus het kan ook niet veel geweest zijn). Zat ik een dag later op de wc en kreeg ik ineens zo'n trek in een biertje! Moraal van het verhaal is inderdaad: vooraf vragen! Goed dat je de trek uitgezeten hebt! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed hoor Bako! Zo kom je er! Doorzetten!
Ik ben weer binnen met het schaamrood op de kaken. Ik heb sinds twee dagen nieuwe buren.
Turkse mensen, reuze aardig. Maar mijn hondebeest heeft de vervelende gewoonte altijd luid
blaffend op (uitgerekend0 onze allochtone medeburgers af te stuiven. Heeft ze van klein af aan gedaan.
Ik snap het niet maar het is best wel genant. Ik los het op door een praatje met de mensen te maken
en vervolgens laat ze zich wel aaien. Ik was van plan mijn toilet te verven maar heb er nog niet erg
veel zin in. Eerst nog maar eens koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Suus gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Ook ik zit met een bakkie koffie. Voel mij nu weer wat rustiger dus durf nu ook iets langer achter de computer te blijven. Als Speedy Gonzales door de dagdraad te racen betekent dat je de helft niet mee krijgt dus mijn excuses als ik niet te veel reageer.

Ik zit hier nu een week en vooral de eerste paar dagen vielen niet mee. Te druk, rusteloos en heel veel pijn. Ik merk dat ik nu begin te wennen. Het is gewoon een ander ritme.
Toch doet het gezelschap van ( sommige) mensen mij veel goed. Ben misschien te alleen geweest de laatste 9 maanden.
Heb mijzelf wat doelen gezet, ook al is dat in deze fase van de opname nog niet nodig. Nummer 1; bij de meeste mensen wel bekend. Uitstelgedrag.
Tot nu toe geven ze mij de ruimte, mocht maandag naar Rotterdam om pensioen te regelen. Nogmaals dank aan Druppeltje en Trees om het onder mijn aandacht te brengen. Dat is nu geregeld.
Aanvraag ANW is ook weg en nu zit ik op toestemming te wachten dat ik de stad in mag om de uitwonende kinderen uit te schrijven. Wilde dat nooit omdat ik dan het idee had dat ik ze buitensloot maar het betekende wel dat ik veel minder huursubsidie kreeg.
Ik houd veel van mijn kids maar ik las nu even pauze in. Ze kunnen mij bereiken in geval van nood maar er is zoveel gebeurd en ja ik ben mij ervan bewust dat ikdaar ook een aandeel in had maar even time-out.

Na maanden slecht geslapen te hebben, slaap ik nu goed. Misschien wel omdat er geen afleidng is, je kunt niet van je kamer af, niet roken of een bakje thee zetten. Of misschien komt nu alle moeheid er uit, wie weet.

Ik wens iedereen een goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...