Spring naar bijdragen

maandag 1 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Snow, ik denk dat ze die string zelf had gemaakt, want echt, zo'n tank van een achterste had ik nog nooit gezien.
En een bier dat ze wegstouwde!
Dus nee, dat kan jij nooit geweest zijn.

Voor de eters, eet smakelijk. Ik denk dat wij op zijn Engels een souper doen, want echtgenoot kwam er net achter dat hij nog een competitie moest tennissen. Dus die is met zijn sporttas naar de baan.

Ik heb met deze warmte weinig trek. Slechts in frisse gezonde drankjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
HenkT

wellicht is t iemand al opgevallen maar mijn nickname is veranderd van HenkieT naar HenkT
:)
dat heeft Tactive voor me geregeld, Henkie past niet zo goed bij een man van bijna 100 kg vond ik toch zelf
:)

Vind Henkie juist wel passen hoor. Henk T., klinkt als een misdadiger.... " van Henk T. ontbreekt nog ieder spoor..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb me weer een paar avonden behoorlijk laten gaan dus ben hier beter effe niet geweest.
vandaag heel leuke dag gehad en na de bioscoop die vlakbij het station is besloot ik geen wijn te halen bij de AH to go.
was niet eens zo'n moeilijke beslissing maar nu knaagt t wel ergens. vanavond niks drinken. of zo toch een sixpack halen?
weet even niet hoe dit moet voelen. ene kant voel ik me best rustig en goed maar toch klopt er iets niet ofzo,..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik bedoel met laten gaan? ja veel heel veel drinken en té lang wakker blijven. niet kunnen stoppen met drinken dus.
dingen zeggen en doen waar ik spijt van krijg enz. bekende verhaal voor veel mensen hier denk ik.
tja een sixpack halen is dus voor dit moment helemaal niet zoveel maar wel iets zeg maar.
echt, die cirkel moet idd echt eens doorbroken worden, ik blijf maar uitstellen en uitstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja normaal drink ik dus iedere avond/nacht. ik koop per dag in en kan me meestal houden aan wat ik heb gekocht( heb formules voor weekenden en schooldagen,...1 fles wijn van 13% of 2 halve liters 12% bier bijv).
maar het komt dus wel voor dat ik na een vrij weekend zonder kinderen met veel zuipen me niet meer aan mn formule kan houden. dan ist geen fles wijn meer maar een fles wijn met een halve liter erbij.dag erna fles wijn en twee halve liter,of een liter wijn met blikjes passoa,.. en ga maar door.
laatste dagen was ik idd dus echt gewoon kapot. heel gek maar vandaag niet terwijl het gister erg laat was(uur of drie denk ik) geworden met de nodige hoeveelheid drank.
morgen is het weer school en kan ik dat echt niet meer maken maar ik weet nu ook ergens heel goed dat ik me niet aan mn vaste formule kan gaan houden als ik nu wat ga kopen.
op tijd naar bed vandaag dus zowiezo alleen ben ik bang dat slapen moeilijk gaat lukken( vandaar dat ik met het sixpack gedachte speel).
ik maak maar eens een pot thee denk ik en ga de tijd maar uitzitten,..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond allemaal,

Dat van die pot thee is een hele goeie Roos.
Blijf maar bij ons, wij slepen je er wel doorheen.

Henk !

Dus kleine Henkie is groot geworden.
Moet gewoon kunnen nietwaar:

Wing,

Heb je geen tuin of balkon waar je lekker nuchter kunt zitten.
Genieten van het mooie weer en de natuur om je heen, dan zet je net als Roos een lekkere pot Thee ofzo.
Ga je een mooi boek lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thee is gezet.
stom, ik voel me heel rustig, niet echt bang en heb ook geen last van ontwenning wat ik normaal wel in bepaalde mate heb.
ik ben alleen zo boos op die achterlijke illusie dat met drank alles leuker,mooier,fijner,makkelijker enz is. of juist lekker veel meer boos kan zijn,harder kan huilen. ach ga maar door.
voel me minder saai, meer een persoon. wie ben ik zonder die drank s avonds?
ik vind het fijn dat ik op dit forum zoveel dingen herken zoals wat winchum zegt met die formules en strategieen.
iedere dag er maar mee bezig zijn, tellen,rekenen situaties inschatten,kijken of je de dag erna wel naar een afspraak kan gaan. en als je iets afspreekt zo laat mogelijk zodat je nog even kan bijslapen of dat je in ieder geval niet halfbezopen nog bent.
echt alles staat in het teken van drank besef ik me de laatste tijd. alles pas ik er op aan en de hele dag er tijd in steken.
en dat om die paar uurtjes s avonds ''los'' te kunnen gaan.
zo achterlijk eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja das er ook nog ene. het huishouden.
ik maak mezelf altijd wijs dat ik na een halve fles wijn bijv wel lekker kan ga afwassen,was ophangen of een kast kan gaan uitzoeken. alsof ik er dan meer plezier aan beleef.
natuurlijk komt het er 9 van de10 keer niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roos,

Het is wel goed dat je er nu zo mee bezig bent, erover nadenkt.
Je krijgt dan zelfinzicht wat je uiteindelijk kan helpen om te stoppen met drinken.
Bedenk hoe heerlijk het is om morgen fris op te staan, zonder spijtgevoelens.
Hoe voldaan zal dat gevoel niet zijn.!

Wing,

Voorlopig weer een nette keuken, is toch ook wat waard he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goh wat ik dan al zoal doe?
zal niet over een paar jaar terug beginnen want dan blijf ik bezig,gewoon niet leuk en komt niet zo vaak meer voor.

gewoon door de weeks dan gaat de fles/het blik open als de kindjes in bed liggen.
neem me zo over de dag door vanalles voor om te gaan doen maar daar komt niks van. meestal kijk ik wat tv op de pc,beetje msnnen,rondkijken op forums, beetje dagboekje bijhouden enz. vooral veel pc dingetjes dus.
als ik aangeschoten en daarna dronken raak gaat de koptelefoon op en de muziek lekker hard. wel eens muziek die ik normaal niet zo snel luister maar dan gewoon errug leuk vind. of juist muziek die ik wel echt te gek vind en dan ga ik even goed lekker los.
msn gesprekken worden drukker,praat meer en vertel meer,cam gaat aan en de onderwerpen varieren van heel serieus tot onbenullige dingen en soms ook vervelende dingen vertellen/sturen(foto's of bestanden bijv die eigenlijk prive zijn en nuchter niet wil delen) waar ik achteraf spijt van heb.
niet zoveel bijzonder dus maar ik ervaar het dan als MIJN tijd die ik dan heb. even vrij,geen kindjes om me heen en doen wat ik wil.

als de kindjes weg zijn een weekend dan loopt het allemaal anders. dan gaat meestal de fles vroeg open en is de rem helemaal weg. als ik op stap ga( wat ik uit zelfbescherming al nauwelijks doe) kom ik in de meest gekke situaties terecht die of leuk of helemaal niet leuk kunnen zijn. verder ben ik dan heel naief en een makkelijke prooi. ik flirt en zoen met alles en iedereen,pak iedereen hun drank af of andere dingen, kots de boel onder, doe gekke dingen en ben de laatste die naar huis gaat. ze hebben me wel eens met 3 man van de politie naar buiten moeten werken omdat ik het vertikte om te gaan.

maar goed, dat is het op stap gaan en dat doe ik bijna niet gelukkig.

in het weekend als ze weg zijn gaat de fles dan alsnog te vroeg open en wat ik doordeweeks doe is dan 10 x zo erg zeg maar. meestal zorg ik dat ik bij iemand kan gaan slapen de laatste tijd omdat het té erg werd.
dan nog bij die persoon zorg ik op een of andere manier toch voor teveel drank of ga er ander spul bij gebruiken waardoor ik toch mezelf platzuip en/of rook.
dan ga ik vaak lopen spoken, boos worden,huilen,of beetje gek doen,heeeel veel praten en heeel veel vallen en overal tegen aan lopen.

verder kan ik ook wel eens mensen gaan bellen. deed ik vooral in het verleden en dat was voor de anderen erg vervelend. mensen deden wel eens bewust hun tel uit omdat ik wel weer eens kon bellen.
nu doe ik dat gelukkig niet meer.

zoals ik het hier beschrijf komt alles heel negatief over en dat kan het ook vaak zijn. wtf heb ik gedaan denk ik dat de dag erna!
maar, het kan dus ook gewoon hartstikke leuk en gezellig en lekker allemaal zijn.
dat is vooral door de weeks als ik gewoon mijn ene flesje kan drinken en de dag erna nog weet wat ik heb gedaan.

vroeger als ik heel veel op had en het viel slecht dan onderging ik een gedaansverwisseling. raakte echt bijna in een soort van psychose ofzo. snijden in mezelf, dreigen met vanalles, ruzie maken,spullen stuk maken, slaan, schoppen, gedragen als een kind van 3,..

uhm een heel verhaal geworden maar dat is zo'n beetje in het kort wat ik dronken doe dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...