FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Zal ik dan maar wat raars vertellen om voor gek te staan, wat ik gedroomd heb vannacht.Ik was met de honden op stap in een vreemde plaats, ergens aan de andere kant van het land. Ineens was ik hun riemen kwijt! Dat was te gevaarlijk, dus ik moest snel op zoek naar nieuwe.Ik ging naar een heel groot tuincentrum/dierenwinkel, en vroeg aan het personeel waar de riemen lagen, want het was ondoenlijk om de hele winkel door te zoeken, zo groot. Maar het personeel was niet zo slim, en had vooral geen haast. Ze zeiden eerst dat het in het andere pand was, het glazen pand, soort verbouwde kas. Maar daar waren na lang zoeken alleen wat kleine riempjes.Dus weer het grote pand in, weer vragen, maar ze wisten het niet en alles ging op z'n elvendertigst daar....ik werd erg ongeduldig, ik was moe, moest naar huis en de honden waren ook moe.uiteindelijk wat touwen gevonden en iemand op straat hielp om er riemen van te maken, zag er heel kunstig uit.De diepere betekenis ben ik nog niet uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 http://img19.imageshack.us/my.php?image=bikkeltje2.png Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Ik was even wat aan het proberen. krijgen jullie de foto ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Ja Vie, dat weet ik zeker.Om het heel kort door de bocht te zeggen, dan zou ik op 18 jarige leeftijd niet zijn weggelopen bij mijn grote liefde, dan waren we getrouwd en had ik niet mijn hele leven die leegte hoeven voelen.Hij was ook degene, die mij Sneeuwwitje noemde in zijn eerste liefdesbrief.Hij is 9 jaar geleden verongelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeIk was even wat aan het proberen. krijgen jullie de foto ook? Ik krijg een foto van een wel heeeel schattig pupje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Gelukt, ik kan het:moon:Dat is mijn Bikkel Fish. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 ik ga koken, tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Sneeuwwitje, is Bikkel nu nog steeds zo klein of is het een oudere foto?Hoe oud is -ie nu?Echt een scheetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Jee Snow, wat erg dat hij verongelukt is.Maar, als ik niet al te tactloos overkom, je weet toch niet hoe die liefde uitgepakt zou hebben.Ik bedoel, je kan nu wel denken dat in dat geval alles goed gegaan zou zijn, maar dat weet je toch niet?Je hebt het nou eenmaal zo gedaan als je het hebt gedaan. En je zal op dat moment wel een goede reden hebben gehad om bij hem weg te gaan.Maar ik vind het wel erg voor je dat je die spijt hebt.Ff, dromen zijn toch altijd een beetje gek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Witje, je bent toch niet bang dat hij is verongelukt omdat je bij hem weggelopen bent? Ik hoop het niet en misschien bedenk ik het maar, maar het zou zomaar kunnen dat dat achter het vele drinken zit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 hebben jullie gehoord dat er een airfrance toestel onderweg van brazilie naar parijs van de radar is verdwenen?spoorloos.komt bij netwerk vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Brrr......Lianne, wat een eng bericht!!Ik ga maar weer naar buiten met de slaafjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 wellicht is t iemand al opgevallen maar mijn nickname is veranderd van HenkieT naar HenkT dat heeft Tactive voor me geregeld, Henkie past niet zo goed bij een man van bijna 100 kg vond ik toch zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 ja afschuwelijk 228 mensen aan boord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Eigenlijk ben ik aan het koken, dus snel even antwoorden.Nee hij heeft een auto-ongeluk gehad en ik ben kwaad weggelopen, omdat zijn moeder op mij zat te fitten en hij niets deed. Ik verwachtte dat hij mij wel achterna zou komen. Hij was rij-instructeur, mijn dochter heeft bij hem rijles gehad. Hij vertelde mijn dochter dat ik altijd zijn grote liefde was gebleven.We waren allebeide trots en eigenwijs en zijn daardoor allebeide een grote liefde misgelopen. Ik droom nu nog heel vaak van hem. Ik kan er niets aan doen, hij zit in mijn geest en in mijn hart, Ik kan hem niet verbannen.Met alcohol op, werd het verlangen alleen maar erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 oke Henk, voor mijn blijf je henk-f5 haha!ben jij afgevallen sinds je niet meer drinkt?bierdrinkers vallen enorm af schijnt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 wat erg sneeuwwitje.................dat zal zeer doen..sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 nee ik ben nauwelijks afgevallen sinds ik niet meer drink en ik ben ook nauwelijks aangekomen toen ik stopte met roken, ik ben lekker stevig en dat mag wel zo blijven ook eerst nam ik in de morgen water met citroen, daar ga je wel van afvallen denk ik, daar krimpt me maag van heb ik t gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 geeft sneeuwwitje ff een dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Even iets anders: hebben jullie ook dat als iemand een nogal bijzonder lichamelijk kenmerk heeft, dat je daar dan naar moet kijken? Hoe onbeleefd dat ook is.Er lag vandaag een Surinaamse dame vlak bij ons op het strand en die had een achterste, zo breed en zo ver uitgebouwd, woooow, wat een achterste was dat. En dat alles ook nog eens in een stringetje geperst. Daar moet ik dan naar gluren. Het grappige was dat ze vergezeld was van een nogal mager, heel bleek mannetje, dat gaandeweg verschrikkelijk zat te verbranden. En zij gaf hem steeds commando's, dat hij ijs en friet voor haar moest gaan halen.Enfin, ik heb dat vaak, dat ik niet naar mensen wil gluren maar dat ze zulke merkwaardige kenmerken hebben, of zich heel typisch gedragen, dat de nieuwsgierigheid overwint.Alledrie mijn harige dieren hebben zich plat op de vloer van de douchecel uitgestrekt om wat verkoeling te krijgen. Ook de kippen zijn onder een boom gaan zitten.Veel eten doen we hier vanavond niet. Een frisse salade misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 lacht, ja dat herken ik wel Vie Ik word ook vaak begluurd haahahaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Lianne ik schrik me wezenloos, weet je dat? Je weet misschien dat mijn lief nogal eens naar Brazil reist. Ik had ineens zo'n gedachtekronkel: als hij maar niet.... Maar hij is alweer weken thuis uit Brazil.Raar, en egoïstisch bovendien. Om het eerst aan mijn lief te denken en dan pas aan al die passagiers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Heb jij van die rare kenmerken dan Henk?Ja ik had gezien dat je ie er af had gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Ik heb veel tattoos Vie nogal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Vie, die Surinaamse dame op het strand, dat was ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden