sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Vandaag is het begin van je toekomst Spud.Het verleden moet je laten rusten.
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Henkie, daar doe je het weer, zo'n droog antwoord:D zo'n droog antwoord kun je niet geven als drinkt.
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 nou best wel sneeuwwitje maarrrrr dat gaan we niet meer uitproberen, die tijd is geweest,haalt opgeludht adem, drinken is geen optie meer
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Je loopt nog steeds 3 dagen voor op mij. Houden zo Henkie:present:
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Spud, wil je hiermee zeggen dat je gedronken hebt? Ik snap het niet zo goed.
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Het is lang geleden dat ik zo'n goede sollicitatiebrief heb geschreven, zo zie je maar weer wat alcohol met je brein doet. Ofwel geen alcohol met je brein doet:D
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Goed van je Spud, dat je niet gedronken hebt. Drank maakt het verleden niet mooier, drank maakt alleen de toekomst slechter.
HenkT Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 ja dat komt wel goed sneeuwwitje, zorg jij maar dat je niet verder dan drie dagen achter me blijft
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Marieke, we gaan aan ons zelf denken. Hoe moeilijk het ook is met de zorgen van de zonen.Maar anders werken we onszelf de afgrond in en kunnen we de kids helemaal niet meer steunen.
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Nou dat is snel Spud, lijkt wel of je een tijdmachine hebt;)
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Ik zou wel een tijdmachine willen, echt waar.Dan ging ik weer terug naar 18 jaar en dan deed ik ALLES, MAAR DAN OOK ALLES ANDERS.
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Oké, het verleden is passé, ik betrap mezelf:o
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Zo-hoo, het was ontzettend druk op het strand.Nou ja, eigen schuld, had ik maar een minder populair strand uit meten zoeken. Alleen heb je dan kans dat je weer in een file zit, oh nee dat heet vandaag een fles. Dit strand is voor ons op te fiets goed te doen.Tegen tweeën werden overal de bierkoelers opengerukt en een nabijgelegen strandtent zette de speakers buiten (loeihard) dus toen zijn we maar opgestapt.Lekker roezig kan je worden van een paar uur aan zee en daarna een lauwe douche.Ga mij nu een frisse smoothie maken.
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Heerlijk als je zo dicht bij het strand woont:rose:
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Dank je Spud, ik heb er van tijdje genoten.
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Vind ik ook Snowy.Zou jij echt alles anders doen als je terug kon?
CPAS Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Nou, nou, Spud, je moet wel bij de tijd blijven, hoor. Als Spud niet meer maf zou zijn, zou het Spud niet meer zijn. Je begrijpt wel wat ik bedoel. Sneeuwwitje, Marieke en Anjo,Het is jammer dat jullie moeten ondervinden dat het mis kan gaan met je kinderen , ook al hebben ze een liefdevolle opvoeding gehad. Toch is het zaak dat jullie ieder voor jezelf kiest.Voor jullie een en een Ach, dat was het, Houtje. Heb je nog een voorraadje meegenomen? Hannah, trek je het vandaag beter?Albertina, hoe is de stand met je breuken? Wat zijn de vooruitzichten voor de dystrofie?Nadeel van niet alles meer lezen, is dat je niet alles meer kan volgen.
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Ik heb Bar-le-Duc met een smaakje gekocht, met frambozensmaak.Dat is bruisend mineraalwater (vult lekker) met natuurlijk frambozenaroma, verder niks.Dus geen suikers en geen zoetstoffen.Heerlijk toch?Smaakt heeeel lichtjes naar framboos. lekker op deze z:rose:nnige dag!!Wie doet er nog meer mee met *fris* blijven?
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Zó mijn hele bolderkar volgeladen met shoarma, pindasaus, Quorn, 50/50, groente, wc-spullen enz. voor nog geen 23 euro! Da's lekker winkelen!Niet om reclame te maken, maar het viel me gewoon mee.....
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Spud, voor ons hoef je je niet te schamen hoor!
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Kate, wat een hele mooie ervaring!Ook dat je wel mocht drinken, maar dat het niet hóefde! Dan wodt stoppen wel heel makkelijk! Dat is het ware gevoel voor mij.....Maar waarom geen conclusies aan verbinden?
CPAS Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 quote: Originally posted by: SpudIk knijp er tussenuit, merk dat ik me rot schaam :$ Thanks allemaal. Er is niets om je voor te schamen.Kom, kom, hier blijven jij!
Vie Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Geplaatst 1 juni 2009 Ik doe met je mee hoor FF, en ik geloof de meesten hier wel.Snowy, ik vraag het nog een keer (als je niet wil antwoorden, ook goed natuurlijk) maar zou jij echt alles anders doen als je terugkon? Intrigerend.Ik zit daar aan te denken, en ondanks alles zou ik eigenlijk weinig willen veranderen.Ja hooguit dat ik soms tegen mensen tactloze dingen heb gezegd die ze pijn hebben gedaan, wat ik nou niet goed meer kan maken omdat ze uit mijn leven ofwel gestorven zijn.Maar voor de rest, wat een bende ik er af en toe ook van heb gemaakt, het is toch allemaal deel van mij, zoals ik nu ben.Of voel jij dat anders?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden