Spring naar bijdragen

maandag 1 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

marieke,

gosh, ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Heb zelf de liefste kindjes van de wereld gehad en toen veranderde die in de meest onmogelijke tieners. Duurt alleen verd&59t lang die puberteit, de oudste is 30 ;)

Ik weet dat ik zelf ook lomp ben met mijn kinderen maar als je zoon van zijn huis een puinzooi maakt waarom ruim jij het dan op? Je helpt hem daar niet echt mee en jezelf al helemaal niet.
Je helpt hem juist door goed voor jezelf te zorgen dus pak jezelf bij de kladden. Je deed het zo goed op Refusal.
Ik wordt ook steeds harder naar mijn kinderen toe. Ja, ik heb fouten gemaakt maar ik help ze niet door niet goed voor mijzelf te zorgen. ik geef ze hoogstens een stok om mee te slaan. Je blijft altijd moeder maar na 30 jaar ga ik nu ook eens voor mijzelf kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor de fles uit naar huis zal ook wel niet verkeerd zijn :)
niets doen en alleen rieleksen was bijna gelukt vandaag :)
geeft niets, de tuin is netjes en heeeeel anders dan ie was.
zoveel te doen nog, er is nog zoveel te doen maarrrrrrr
eerst gewoon koffie drinken en ijskoud watur :)
jullie zijn allemaal aan t niet drinken he :)
goed hoor :)
erg blij mee

groetjes Henk

allias Gekke Henkie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal!

Houtje,
Ik zag je al ingelogd staan en ja, je bent thuis. Fantastisch geslapen ook. He, he, toeval? Ik ook al 2 dagen na elkaar 10 uur non stop geslapen. Ik voel me gewoon een ander mens. Hopelijk houdt dit aan. Nou hoeven 10 uur niet per se, een uurtje of 7-8 ongestoord slapen is uitstekend. Altijd beter dan 5-6 gestoorde uurtjes.
Ik geniet helaas nog steeds van het zitkussen. :wacko:

Droom van vannacht. Ik was in een hotel t.g.v. een symposium of congres waarop ik ook zou spreken. Bij het ontbijt dronk een van de medesprekers een glas wijn. Bij het vooroverleg (waarover?) dronk die in een keer de rest van de fles wijn leeg. Toen gaf ik haar het boek. Daarop werd ik wakker.

Man is nu naar Rotterdam om te kijken naar de aankomst van de Roparunners. Zoonlief doet mee en het is natuurlijk leuk om iemand van het thuisfront tussen het publiek te hebben. Ik bereid dus het eten vanavond en eindelijk heb ik antwoord over de repetitie. Die gaat dus inderdaad door vanavond. Leuk.

Ik heb ook een update van Trees. Zij lijdt nog steeds onder haar diarreedarmen en is flink moe en gaat morgen ws. weer naar de huisarts.

Hier ook een zonne-allergie. Ik overweeg inmiddels de aanschaf van een burka. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffffffff hee, effe bijlezen dacht ik in mijn onschuld. Maar ik heb alles gelezen. Fijn dat er altijd weer iemand is op je op te krikken, voor wie dan ook zie/ lees ik altijd weer een oppertje.

Ik moet eigenlijk nog even de tuin in, wat onkruid verwijderen.

Morgen krijgen we een nieuwe trampoline (of vergaat het onkruid dan vanzelf van de luchtdruk-verschuiving van het springen:D:D:D?)

Mensen, wat maken jullie veel mee in 1,5 dag. Pfjoeiiiiiiiiiiiii!.

Nog even naar buiten gaan en kijken of er in utrecht nog een winkel is die open is.

Laters!

(Corinne, ik had je wat slaapzand gestuurd met mijn smsje, ben blij dat het aangekomen is).

Morgen weer school-regime, dus ik sta mentaal al weer brood te smeren (huh huh).

Dus,,,,,,,, laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks een hopeloze internetverbinding wil ik toch proberen iets hier neer te zetten.

Gisteravond was ik op terrassen met veel drinkende mensen om me heen. Sommigen dronken rustig, sommigen benevelden zich, sommigen dronken fris of koffie.
Iemand was volledig de weg kwijt. En ik zat daar en ik keek en ik genoot. Alles was goed zoals het was.
Iedereen deed het op zijn manier, het leven, en ik zag waarom het zo ging.
Ik geloof dat ik ware compassie voelde.
En ik keek naar de grote kastanjeboom die alles overspande en daar heilig stond te wezen.
De lucht was prachtig en ik voelde de avondbries.
Ik mocht iets drinken van mezelf en het hoefde niet. Het was niet nodig. Ik had alles al.
Alles was er en alles was goed. Alles was zuiver. Het hoofd helder.

Nou ik ga er verder maar geen conclusies aan verbinden maar het was een fijne ervaring.

Een goeie pinksteren nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...