albertina Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Jaaaaahhhhhhh, Hannaaahhhhhhh.Lianne,niet om het één of ander,de dagelijkse hoeveelheden vitaminesaanbevolen door het voedingscentrum zijn absurd laag.Géén enkel voedingssuplement wordt geheel opgenomen.Bij B1 is het heel normaal dat de urine geel kleurt.Solgar is wel hoog gedoseert maar dat is juist goedvooral bij vitamines die het lichaam tekort komtof die niet door het lichaam zelf worden aangemaakt.Dit dan door ziekte verkeerde voeding enz.Bijvoorbeeld, Vitamine C, wordt praktisch niet opgenomen,wij maken het zle ook niet aan, alleen bij apen gebeurt dat.Dus je kan er makkelijk 2000 mg van nemen per dag.Plus, Solgar heeft geen vulmiddelen en enge andere toevoegingen.Het zijn ook geen chemische vitamines, die worden namelijk amper opgenomen.Solgar is voorstander van Orthomoculaire dosering.'T lijkt wel of ik het zelf moet verkopen.Nee geintje, ik heb er jarenlang mee gewerkt en benzelfs in de fabriek geweest.Ik ben onder de indruk van de resultaten, die je bij verantwoord gebruik,kunt bereiken met deze supplementen.Zo nu ben ik weg, de zon lokt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Rudy, ik ben blij te lezen dat je je beter voelt, en de situatie een plek kunt geven.Een fijne dag, samen met je vrouw, en ga zo door!Alle anderen ook een mooie dag. Geniet van het mooie weer op deze extra vrije dag! Dat doe ik ook, en ik ben blij dat ik zo iets eenvoudigs kan genieten.Toen ik nog dronk maakte het weinig tot niets uit wat voor weer het was, of wat de dag bracht. Ik voelde me vrijwel altijd even rot. Als het regende baalde ik dat ik nat werd, en als de zon scheen transpireerde ik me wezenloos en was mijn day-after hoofdpijn nog drie keer zo erg. Op een dag als vandaag zou ik me er alleen van bewust zijn geweest dat ik morgen weer 'moet' werken, en me dus vanavond niet zo vol kan laten lopen als ik gisteren gedaan zou hebben.Wat een ellende!Nu heb ik écht genoten van mijn extra lange nachtrust, mijn kopjes koffie en frisse douche. Zometeen een heerlijke wandeling, en genieten van de dag. Dat wens ik iedereen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Tapas,dat is heel mooi om te zien, dat het ook zo kan.Zelf woon ik in een mooie buurt maar en zijn een paarbewoners die er met de pet naar gooien.Ik ga er eens over denken of hier ook niet zoiets opgezetkan worden.Want van die foto's wordt ik blij.dat ziet er echt super uit.Petje af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Hi Albertina,ja solgar is goed spul, geen argue over dat.Maar dan nog is hetbeter de dosis te breken/verdelenfijne dag iedereen en zorg goed voor jezelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 iemand een tip wat te gebruiken bij zonne-allergie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 ligt eraan of het voor uva a of b is.typ het in bij google.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Tapas inderdaad niet in de zon, alleen in de schaduw en jezelf bedekken op die pelkken als je wel in de zon komt. Na een tijdjer kan het wel weer.Mooi trouwens je wijk project.De buurt geniet ervan zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Goedemorgen!! Mijn koffie smaakt naar afwasmiddel, hehe! Ik heb net 12 uur geslapen, met nog steeds die heftige dromen. Van hele angstige dromen waardoor ik paniekaanvallen kreeg 's nachts, zijn het nu dromen geworden waardoor sterke emoties als verdriet, jaloezie of een 'in de steek gelaten gevoel' naar boven komen. Dit is wel beter, want ik word er niet meer wakker van, en ik heb het gevoel dat ik nu eindelijk toekom aan het verwerken van bepaalde dingen in het verleden.Dit is al genoeg reden om te blijven stoppen met drinken... Ik zal er toch een keer mee moeten leren omgaan... Hoe moeilijk dat nu ook is... Zo, nu nieuwe koffie halen, goedemorgen, of eigenlijk heee.... tis al middag... *oeps* Goedemiddag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen81 Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Hallo iedereen,Kwam even snel hoi en doei zeggen, want kom net van de sportschool vandaan (wat voelt dat goed zeg, om weer te sporten!) en ga er straks vandoor (picknicken met zus en aanhang).Iedereen een hele fijne, alcoholvrije, zonnige dag toegewenst!!Groetjes Schorpioen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen81 Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Hé Noa,Dat is wel heftig ja, maar inderdaad wel goed denk ik. Je dromen zijn er immers om dingen te verwerken dus schijnbaar komen er nu dingen uit. Wel fijn dat je toch door kan slapen!Groetjes Juditte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Hmm, ja lekker sporten, dat ga ik vanavond maar weer eens doen! Nog even over die dromen: Ik droomde ook dat ik superveel ging zuipen, en daarna een super schuldgevoel had, toen ik wakker werd ging dat schulkdgevoel niet eens direct weg toen ik me besefte dat het een droom was... Wel goed om het besef levendig te houde van hoe ik me zou voelen als ik wel ging drinken. Best nuttig dus die dromen Vandaag ga ik lekker niet drinken, en denk dat nu ik het lastige weekend heb overleefd, het nu wel weer even goed zal gaan! Donderdagochtend therapie, dus tot die tijd wil ik sowieso nuchter blijven. Dan ga ik haar vragen of ik misschien extra hulp kan krijgen, want het gaat me toch een stuk moeilijker af dan ik had gedacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen81 Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Marieke, natuurlijk mag je wel over jezelf praten! Heel veel sterkte vandaag weer; sommigen lukt het in één keer, sommigen doen het met vallen en opstaan. Maar we komen er wel want we willen het echt Ik ga er vandoor. Tot een andere keer iedereen!Groetjes Schorpioen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Verdorie Marieke!!wat een rotsmoes trouwens, omdat andere mensen leuke dingen doen met de Pinksteren?die kende ik nog niet! wel die van teveel aan je hoofd hebben maar volgens mij is dat er niet minder op geworden na zaterdagavonden hoezo mag het niet over jezelf gaan? dan blijft er weinig leesstof over hier.Maar nu weer op naar dag 3 en niet meer in die smoesjes geloven hoor!potjandorienogaantoe!!zo, ik vertrek weer naar het huis van mijn ouders, probeer uit de zon te blijven en ga het pad ontmossen!!tot vanavond weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 misschien is mos ook wel goed tegen zonneallergie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Tas, heb je geen hersenschudding??Dan moet je jezelf elke 2 uur wakker laten maken vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Marieke: goed van je dat je het gelijk weer kan oppakken! 'Het is nooit te laat als je ergens om geeft' (een gezegde uit de troetelbeertjes ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Marieke kom op, pak jezelf bij de kladden:present:Mooie opening van de dag Tina en succes met je sollicitatiebrief, die van mij is net weg.Ik zag een leuke baan voor 18 uur per week en de eis was ,dat je met jongeren tussen de 12 en 17 gewerkt moest hebben. Laat ik dat nou even 10 jaar gedaan hebben. Afwachten dus.Noa, het gebeurt heel veel, dat mensen die gestopt zijn dromen dat ze weer gezopen hebben.Het onderbewuste is er nog niet klaar mee.Rudy, fijn te lezen dat je je iets beter voelt en dat je weer een beetje geloof hebt in de toekomst:heart:Henkie, ik moet vaak om je lachen en blijven enteren hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 quote: Originally posted by: Liannesolgar is weliswaar heel goed, maar erg hoog gedoseerd en je lichaam kan dat niet opnemen, dus als je het oormidden breekkt/snijdt etc is dat beter. algemene check, gebruik je supplementen en je urine kleurt geel, dan neem je een gedeelte niet op. Ik heb altijd vit. B-urine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Tapas,hier nog een met zonneallergie.Ik gebruik Vision dat is een anti zonnebrandcreme,te koop bij de apotheek.Vetvrij factor 28.Als ik dit gebruik is er geen allegie te bekennen.Marieke,Zucht,......... sorry daarvoor hoor,maar je terugvallen volgen elkaar snel op.Meid zo word je ellende echt niet minder.Je creert er een probleem bij.Pak jezelf bij de kladden.Je kan het.Dat heb je al bewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 tapas, wat schitterend de buurt zo versierd!!Helemaal waar ik van hou!!En het maakt je zo vrolijk, je stemming verandert meteen!Heel goed voor de buurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Zelf ben ik vandaag niet vooruit te branden,een beetje weinig geslapen de afgelopen dagen.Ik ben er geen voorstander van en vind het eigenlijkzonde met dit mooie weer.Toch ga ik een paar uurtjes de luiken sluiten.Brief is af, en nu maar afwachten.Lekker makkelijk, de sollicitaie moest per mail.Dus hoef ik niet naar de brievenbus.Fijne middag nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Zo Houtje is weer op Honk.Spullen netjes uitgepakt, de machine draait natuurlijk.Het is hier in Utrecht bloody warm, de deuren zitten dicht en de ventilator draait. Heb werkelijk 2 x 12 uur geslapen, had het hard nodig denk ik dan maar. Vanmorgen nog genoten van alle goede zorgen aan het ontbijt en toen koppie koffie en naar huis gekacheld, vóór de files uit. Kom zometeen terug, eerst even (bij)lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Hihi, ik zit hier zonder leesbril even tussendoor te lezen, maar nu wordt het tijd, dat ik hem opzet.Ik las warempel met samengeknepen ogen dat Houtje schreef voor de fles uit, zag met de bril op pas dat er files stond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 FF: zonde, verdeel de dosis dan.tapas, het helpt als je eind winter begin lente je huid voorbereid met een zonnebankkuur.de lichtste machine die ze hebben en bijv 2 x in de week 10 minuten.bij een goede keten kunnen ze je adviseren, sundays bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Ik las het ook verkeerd!! En heb niet eens een bril Zo ook de zon in, zonde om binnen te zitten! Ga maar eens wat vrienden optrommelen, als ze al wakker zijn... Vanavond is er een house party.. Misschien ga ik daar wel heen, want dan drinken mijn vrienden ook allemaal water, alleen hebben zij een pilletje op, of speed, maar dat is niet zo moeilijk weigeren meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden