Spring naar bijdragen

Jippie hoera! Onze Albert is jarig!


Gast

Aanbevolen berichten

Rapilos,

Ik heb het gelezen. Dat ziet er niet best uit!!
Het lijkt foute boel. Mocht het nog enigszins goed uitpakken, dan heb je een lot uit de loterij.

Ik vind het knap beroerd voor je.
Bijkbaar zijn we niet uitsluitend voor ons genoegen op dit ondermaanse. Het had wat rechtvaardiger ingericht kunnen worden, maar daar wordt niet om gevraagd.

Ik wens je veel kracht.

Groet en sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P

Albert, gefeliciteerd met je verjaardag!

:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P:D:huh:B):moon::present::):rose::P




Op deze drank- en rookvrije dag heb ik toch weer kunstzinnige bijdragen geleverd aan deze maatschappij:
- cursusuur stemvorming,
- kunstruil oud voor oud.

Door wat oefeningen heb ik mijn rug iets minder pijnlijk kunnen maken en ik ga zo maar even liggen, want vannacht heb ik niet veel kunnen slapen. Mijn man overigens ook niet echt. Ik beloof mijzelf om maandag een afspraak te maken met de fysiotherapeut. Mijn schouder en arm zeuren al een tijdje en nu die rug erbij, dat gaat alleen maar tot meer ellende leiden die niet nodig is, mits ik nu actie ga ondernemen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is trouwens eXpresso, Henk?

Ik weet overigens maar 1 ding waar je letterlijk zo je mond aan kan verbranden, en dat is kroketjes zo uit de frituur. Een goede oefening in geduld.

En soms hebben we even wat geduld nodig om te doen wat we graag willen en om niet te doen waar we later spijt van hebben.
Impulsief zijn is een leuke en grappige eigenschap, maar even op de lange termijn denken werkt gewoon beter. Dan brand je je fikkies en je bekkie niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het vanavond niet ga redden... voel me al de hele dag zo onrustig, en depressief sinds de laatste paar uur. In die tijd is mijn hoofd constant naar een fles wijn gegaan, die hier in huis staat. (stond ie al de hele tijd, maar krijg m nu niet meer uit mijn kop) Net naar de pizzeria om wat eten te halen, staan daar ook allemaal flessen wijn. Ik heb niks gekocht, ik ga nu mijn favoriete bak ijs halen, en daarna opeten... Ik hoop dat dit me kan kalmeren, het helpt me meestal wel omdat ik dan in ieder geval op 1 gebied even mag doorslaan. Dan doe ik t liever met eten, want dat is geen probleem voor mij...

Vanavond een feestje waar ik heel graag heen wil, ik wil gewoon even alles uit mijn hoofd kunnen zetten, even me niet zo bewust zijn van alles wat door mijn hoofd spookt. Even los zijn van al die shit... Ik weet even niet meer wat ik moet doen, spring nu op de fiets voor die bak ijs, en een feel-good film , hopelijk herpak ik mezelf daarna.

Sorry hoor, maar ik dacht ik schrijf het even van me af... Ik kan het gewoon niet meer aan zoals ik het nu doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...