Spring naar bijdragen

Jippie hoera! Onze Albert is jarig!


Gast

Aanbevolen berichten

Goed gedaan Trees!!
je had het nog voor kunnen zijn door wat anders te bestellen meteen maar gelukkig heb je het na 1 slok doorgeschoven, vond vriendin vast niet erg?
Maar het is een mega stap want het stond wel voor je neus!

ja dit is een doorbraak dus wees maar trots!!
en bedankt voor het compliment!

enne onze afspraak staat nog hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeden(avond/nacht),

Hoop niet dat ik er middenin val, waarschijnlijk wel dus excusez moi. Jongens en meiden ik heb jullie steun nodig. Vandaag was de overdracht van de koopwoning dus meteen een verzekering voor de auto aangevraagd.. wat blijkt auto kapot maar rijden ho maar en meteen ook de wasmachine kapot en tot overmaat van ramp was het de laatste dag van de avond-4-daagse hier en ik met mijn stomme kop pa weer gebeld van denk je eraan... kreeg van de makelaar een fles wijn en ik heb nu dus mijn eerste glaasje op en ik baal zo van mijzelf en de wereld. Ik weet het niet meer, pa maakt goede sier dankzij mij, ik kan de shit oplossen en onderhand heb ik zoiets van who gives a fuck..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha wat te drinken.. een frisje ofzo

lees nu ineens dat ik geen @ gebruikt heb. Weet je ik ben een 'straight' person wat je ziet is wat je krijgt en ik heb de laatste tijd al zovaak het lid op mij neus gekregen. Het is gewoon zoooo frustrerend allemaal en dan ook nog al die materiële shit (ja ik ben ook diegene die naar de voedselbank ga en ja ik heb nog internet...) snap je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat maakt allemaal niet uit Hermie je bent een goed mens en recht voor z`n raap is niks mis mee.

Ik kan ook beter zeggen tegen je WEG DIE TROEP. dan het allemaal mooi verpakken

hé meissie je bent al zo ver vergooi dat niet, al het materiaal is maar materiaal, jij bent jij en waard om een leven te leiden zonder drank met heel veel eigenwaarde dat je in ieder geval de drank laat staan

en nu wegpleuren die troep anders zitten we zo nog te kleppen en is de fles leeg en kunnen we waarschijnlijk niks zinnigs meer zeggen.

schouders eronder her pak jezelf weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...