Spring naar bijdragen

zondag 7 juni


Gees

Aanbevolen berichten

nee Vie daar heb ik nog geen antwoord op gehad

dat is niet raar, ze heeft die mail verstuurt vanaf haar werk

en daar is ze op zijn vroegst pas morgen weer maarrrrr

woensdagavond ben ik bij hun thuis, t zijn ouwe vrienden

t komt altijd goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie,

Ja, dat vind ik ook.
Ik ben nog steeds gewoon ik en jij bent jij.
En vaak weten mensen ook niet goed wat ze moeten zeggen en gaan zelf soms stotteren.
Dan denk hemel, ik merk er zelf(nog) niets van, jullie praten me gewoon ziek.
Maar goed, iedereen heeft ook een eigen benadering nodig, en puzzel nu maar eens uit wat jij nou net nodig hebt.
Dat is voor een ander natuurlijk ook heel moeilijk.

Trouwens, heerlijk voor je dat je nu schoon bent.
Op Google las ik dat het een van de best te genezen kankersoorten is.
Gelukkig maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hodgkin is een vrij "onschuldige" soort van kanker Rapilos.
Ik ben dan ook bijna niet bang geweest.
De chemo was wel onprettig, maar niet erger dan zeg maar, een paar keer een flinke griep.
Ik heb me nooit bang gevoeld dat ik het loodje zou leggen. Gewoon omdat ik wist dat dat niet zou gebeuren.
En weet je? Van wat ik zo lees van jou heb jij het zelfde. Jij laat je er niet onder krijgen.

En nu moet ik er vandoor, maar ik kom vanavond even kijken hoe het verder met jullie gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Jane wat moeilijk, stoppen met drinken is vaak al niet gemakkelijk, met iemand om je heen die door gaat extra moeilijk denk ik.
Maar concentreer je maar op jezelf en kom hier maar veel dan gaat het vast lukken!
Je droom snap ik helemaal.
Ik drink 3 jaar niet meer en heel af en toe heb ik het ook nog dat ik droom dat ik aan het drinken
ben en helemaal in paniek raak (in mijn droom dan).
Maar het slijt wel hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Sailor, :)

Niet om het ander of het één, maar slik jij alles wat men geeft?
Je lichaam lijkt wel een dochteronderneming van AKZO NOBEL!

Ik zou ook lopen te trillen en shaken. Je vergiftigt je hele systeem.
Niet drinken is verstandig, maar een pittig gesprek met de shrink kan geen kwaad!

Groet.




Foutje!!:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik schrok ook even, dacht, wat heb ik nou toch opgeschreven? en ik kan me het niet eens herinneren???
maar welkom Sailor, even wennen aan hetzelfde ikoontje, voor de anderen dus ook ;)

Ik ben blij dat ik me vandaag goed voel, gisteren voelde ik me zo beroerd, mijn maag van slag, ongesteld geworden,
hele dag misselijk en gespannen met een opgeblazen buik, bah!!!!

Vandaag behalve hardlopen en grasmaaien weinig gedaan en dat beviel me heel erg goed, moet ik weer eens vaker doen ;)
Allergie is ook over het hoogtepunt heen , maag en omstreken weer rustig en ik meteen ook weer een stuk rustiger.

Het gaat best een spannende week worden! Morgen een gesprek met de Gemeente over het oprichten van een wijkraad of niet
dinsdag voor het eerst naar mijn nieuwe ADHD hulpverlener en daarna mijn foto's op gaan hangen bij de bloedbank
en woensdag naar de huisarts om een paar moedervlekken weg te laten halen.
Donderdag kan ik op kosten van de Gemeente naar een kunst in de wijk-dag in Amersfoort.
Lijkt me super interessant, maar ook erg vermoeiend!! daar ga ik nog even over nadenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, lastig wanneer je vriend weer begonnen is met drinken, en jullie er samen uit zouden stappen... Ik zou even wachten of hji het zelf aangeeft, en hem anders confronteren... Ik hoop dat je sterk genoeg in je schoenen staat om zelf wel te blijven stoppen.

Mijn dag was wederom zwaar te noemen... een heel pittig gesprek gehad met mijn vriend, ik de hele tijd aan het huilen, en hij mij troosten... Hij zei dat hij niet wist dat ik het er zo moeilijk mee heb. Dat hij nu pas inziet hoe belangrijk dit voor me is.

Dat is ook niet zo verwonderlijk, want ik ben dus erg slecht in het laten zien van emoties. Ik ben ook slecht in het stellen van mijn eigen grenzen. Mijn vriend is een schat, en heel invoelend, maar je kunt niet van iemand verwachten dat hij je gedachten, en gevoelens, en behoeftes op ieder moment perfect kan aanvoelen... Ik zal dus duidelijker moeten zijn. Dat ga ik wel proberen.

Poeh, er komt wel een hoop op je af als je een paar weekjes niet drinkt. Heftig hoor! 't was een moeilijke week, maar ik ben alleen nog maar vastberadener geworden om door te gaan. Als het zo heftig is, geeft dat alleen maar aan dat er blijkbaar spanning achter zit... Ik ben benieuwd wat er nog allemaal achter weg komt... we ademen gewoon rustig door :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...