NoaduBois Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 He Bako, soms heb je er zo'n dag tussen zitten, soms is het een kwestie van uitzitten. Soms helpt het om even ergenns anders heen te gaan, niet thuis te blijven zitten. Wat (goede) mensen om je heen... wat je ook doet, ga niet drinken, want dat maakt het misschien even beter, maar hoe voel je je morgen/? Ik had gisteren zo'n soort dag (tenminste ik herken de moedeloosheid in je stukje), vandaag alweer wat beter. Nobody said it was easy... ... sterkte in ieder geval.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 positief zijn gaat me vandaag moeilijk afben nog steeds droogkost wel veel moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Depri Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Bako, veel sterkte. Geef de moed niet op. Ikzelf heb een soortgelijke dag. Ben ook nog steeds droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 ja.......Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 druppeltje je maakt mijn dag compleet met die mededeling! had het toch al zo naar mijn zin,ben niet ziek genoeg om voor ziekenvervoer in aanmerking te komen (mijn handicaps staan niet op het lijstje),met de regio-taxi mag je niet naar het ziekenhuis en voor valys is het te dichtbij? en toen?maar goed,ik ben dus voor altijd een stukje kwijt zullen we maar zeggen,daar zitten ongetwijfeld ook hele vervelende herinneringen bij en daar heb ik dus ook geen last meer van,geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hallo allemaal,Ik heb vandaag het boek van Alcohol de Baas ontvangen en ga het vanavond eens op mijn gemak beginnen te lezen.Rudy, ik zie dat je even hebt geschreven. Ik wens je veel sterkte.Verder iedereen die het nodig heeft sterkte en hou het droog. Doe ik ook en dat gaat prima.groet,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hoi!Twee uurtjes geslapen vannachtvan 10 tot 12Toen schrok ik wakker van een gilIk was hetMaar ik dacht wekkerNiet meer geslapenToets verknaldAl weet ik dat niet zekerWant morgen de uitslagAch. Het is niets.Ik weet eigenlijk ook niet wat ik metdie drank moet. Wat doet het er nou toe. Denk ik vaak. Het wantrouwen is er nog aan alle kantenSoms word ik zeer obstinaatWat een bemoeienisEn die angstige koppenHoe ging het vandaag?Wel het ging goedKijkLeef!Net of zal een toets daar iets aan af doenIk moet een ticket omboekenDat lukt me niet Stom gedoeNog van alles te regelen ente doen vanavond en morgenPfffffSlaap-oerolBijna gelijk aan Coma-oerol.....Ach, ik zie welIk red me welDuhuu!Eerst maar eens koffie bij vriendinHeb al gegeten.Voel me niet meer zo vrij in de caravanHet knaagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 MaarjaWat heeft dat ook met adbof jullie te makenDit was hert wel weerSorry by interrupting the conversation.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik kom ook even binnevallen....ben ziek geworden!Echt heel grieperig. Ziek naar huis gegaan van werk.Gaat wel weer over.Heb Al superfruit gekocht, sap met Acai-bes. Zou heel gezond zijn...Weet nog niet hoeveel ik kan lezen vandaag, maar ik zal in elk geval niet drinken vandaag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hee Tapas ik was even benieuwd hoe jouw dag is vergaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Sailor voor Valys kom je in aanmerking en mag ook dichter bij zijn. Verder is er AOV (aanvullend openbaar vervoer) voor iedereen die wat mankeerd. Hier is het connection, elders belbus of hoe het te noemen. Gewoon formulier aanvragen en je krijgt je pasje en betaald hetzelfde als openbaar vervoer. Toen ik hem aanvroeg wist ik ook nog niet wat ik mankeerde maar na het opsommen van mijn problemen was er niets aan de hand. Vechten voor jezelf anders kom je nergens hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Even tussendoor, het wordt me toch hier ineens duister, de lucht is bijna geel, dat wordt me straks een bui!Maar ik zit dus nog steeds even te wachten op Tapas haar verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hallo allemaal,Het is weer Tapasdag (=donderdag=zonderdag). Ook voor mij het sein dat het weekeinde begonnen is.Druk druk druk natuurlijk. Ik heb maar met mijn pianolerares afgesproken dat ik in september wel wat lessen ga inhalen. Tot dan geen les, want dat past gewoon niet meer bij in mijn agenda en die van haar is natuurlijk ook met lessen gevuld. Wel is er nu een goeie kans dat ze naar de première komt kijken.Ik maak reclame voor de voorstellingen.Verder doe ik het maar rustig aan dat gaat al snel genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Beterschap FF en juist nu veel drinken is goed (alcoholvrij dan haha) want het voert de afvalstoffen uit je lichaam weg. Vitaminientjes en lief zijn voor jezelf.Zeg Vie waar blijft dat gekibbel nu? Zat er al helemal klaar voor, ouderwets ff strijden maar niks zag ik. Das nog veel vreemder, gaat het wel goed met je? Hahaha we zijn echt uitgevochten he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Tapas was net ingelogd Wing, en hier zag ik twee regenbogen boven elkaar, dus dat is wel heel mooi.En met mij gaat het heel goed, dank je.Corinne grappig, ik heb vannacht gedroomd dat ik weer pianolessen nam. Maak maar reclame voor de voorstellingen, mag je ook bij mij doen, je weet mijn mailadres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Aha Druppeltje, vechten met de beer? Wat ben je toch een... en ik kan je niet luchten... en vreselijk, wat doe je toch altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 ja sorry, was wel ingelogd maar nog aan het lezen en daarna eten maken enzoHet was een enerverende en enorm vermoeiende dag, ik was zo moe dat ik niet meer vooruit kwam op mijn fiets van het station naar huis.Wel leuke dingen gezien en gehoord, maar dit soort dagen met plenaire bijeenkomsten en werkgroepen houd ik niet echt makkelijk meer volwe hebben de laatste bijeenkomst gespijbeld Ik denk dat ik morgen pas weet wat ik er echt van vond, nu heb ik eerst anderhalf uur op de bank gelegen en voor me uit zitten staren en nog steeds knal ik van binnen alle kanten opmijn hond was nog met de buurvrouw op stap en verdorie, ik mistte dat kreng enorm. Hond is nu net thuis en doodmoe dus dat wordt vanavond samen op de bank liggen denk ik.pffffft, geloof dat deze week iets te druk was al met al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 quote: Originally posted by: VieTapas was net ingelogd Wing, en hier zag ik twee regenbogen boven elkaar, dus dat is wel heel mooi. En met mij gaat het heel goed, dank je. Corinne grappig, ik heb vannacht gedroomd dat ik weer pianolessen nam. Maak maar reclame voor de voorstellingen, mag je ook bij mij doen, je weet mijn mailadres. Ok ik stuur je straks informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Dat snap ik Tapas, doe dan maar rustig aan en haast je niet.Hoop dat je lekker eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Jij Zal best Vie en ik hoop dat jij eens een ban voor mij krijgt.......... Naja paar minuutjes dan hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 mmmm,de dag begon goedvrolijk zou ik zeggengaandeweg bezoek mogen ontvangenweet niet wie of watgaf een onbestendig gevoelterug getrokken op de bankals een verwend, jankerig rotkindin gedachten jengelend en pruilendboem, iets zwaars op de deurmateen boekje!daag zwart, welkom witherkenning, verdriet, humorben ik dit?nee of toch wel?dames bedankt ben toch niet alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Na een lange dag die eindigde met thuiskomen met een tasje Chinees vond ik het boek.Het is neergeploft in het gehele land.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Net het boek doorgebladerd...Wauw!Dank, schrijvers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Nee Tass je bent niet alleen. Reik je mijn hand om je sterkte te wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden