Spring naar bijdragen

donderdag 11 juni

Aanbevolen berichten

He Bako, soms heb je er zo'n dag tussen zitten, soms is het een kwestie van uitzitten. Soms helpt het om even ergenns anders heen te gaan, niet thuis te blijven zitten. Wat (goede) mensen om je heen... wat je ook doet, ga niet drinken, want dat maakt het misschien even beter, maar hoe voel je je morgen/?

Ik had gisteren zo'n soort dag (tenminste ik herken de moedeloosheid in je stukje), vandaag alweer wat beter. Nobody said it was easy... ... sterkte in ieder geval..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

druppeltje je maakt mijn dag compleet met die mededeling! had het toch al zo naar mijn zin,ben niet ziek genoeg om voor ziekenvervoer in aanmerking te komen (mijn handicaps staan niet op het lijstje),met de regio-taxi mag je niet naar het ziekenhuis en voor valys is het te dichtbij? en toen?
maar goed,ik ben dus voor altijd een stukje kwijt zullen we maar zeggen,daar zitten ongetwijfeld ook hele vervelende herinneringen bij en daar heb ik dus ook geen last meer van,geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag het boek van Alcohol de Baas ontvangen en ga het vanavond eens op mijn gemak beginnen te lezen.

Rudy, ik zie dat je even hebt geschreven. Ik wens je veel sterkte.

Verder iedereen die het nodig heeft sterkte en hou het droog. Doe ik ook en dat gaat prima.

groet,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Twee uurtjes geslapen vannacht
van 10 tot 12
Toen schrok ik wakker van een gil
Ik was het
Maar ik dacht wekker
Niet meer geslapen

Toets verknald
Al weet ik dat niet zeker
Want morgen de uitslag

Ach. Het is niets.

Ik weet eigenlijk ook niet wat ik met
die drank moet.
Wat doet het er nou toe.
Denk ik vaak.

Het wantrouwen is er nog aan alle kanten
Soms word ik zeer obstinaat
Wat een bemoeienis
En die angstige koppen
Hoe ging het vandaag?

Wel het ging goed
Kijk
Leef!

Net of zal een toets daar iets aan af doen
Ik moet een ticket omboeken
Dat lukt me niet
Stom gedoe

Nog van alles te regelen en
te doen vanavond en morgen

Pfffff

Slaap-oerol
Bijna gelijk aan
Coma-oerol.....

Ach, ik zie wel
Ik red me wel

Duhuu!

Eerst maar eens koffie bij vriendin
Heb al gegeten.

Voel me niet meer zo vrij in de caravan
Het knaagt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor voor Valys kom je in aanmerking en mag ook dichter bij zijn. Verder is er AOV (aanvullend openbaar vervoer) voor iedereen die wat mankeerd. Hier is het connection, elders belbus of hoe het te noemen. Gewoon formulier aanvragen en je krijgt je pasje en betaald hetzelfde als openbaar vervoer. Toen ik hem aanvroeg wist ik ook nog niet wat ik mankeerde maar na het opsommen van mijn problemen was er niets aan de hand. Vechten voor jezelf anders kom je nergens hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Het is weer Tapasdag (=donderdag=zonderdag). Ook voor mij het sein dat het weekeinde begonnen is.
Druk druk druk natuurlijk. Ik heb maar met mijn pianolerares afgesproken dat ik in september wel wat lessen ga inhalen. Tot dan geen les, want dat past gewoon niet meer bij in mijn agenda en die van haar is natuurlijk ook met lessen gevuld. Wel is er nu een goeie kans dat ze naar de première komt kijken.

Ik maak reclame voor de voorstellingen.

Verder doe ik het maar rustig aan dat gaat al snel genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap FF en juist nu veel drinken is goed (alcoholvrij dan haha) want het voert de afvalstoffen uit je lichaam weg. Vitaminientjes en lief zijn voor jezelf.:present:

Zeg Vie waar blijft dat gekibbel nu? Zat er al helemal klaar voor, ouderwets ff strijden maar niks zag ik. Das nog veel vreemder, gaat het wel goed met je? Hahaha we zijn echt uitgevochten he.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas was net ingelogd Wing, en hier zag ik twee regenbogen boven elkaar, dus dat is wel heel mooi.
En met mij gaat het heel goed, dank je.

Corinne grappig, ik heb vannacht gedroomd dat ik weer pianolessen nam.
Maak maar reclame voor de voorstellingen, mag je ook bij mij doen, je weet mijn mailadres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja sorry, was wel ingelogd maar nog aan het lezen en daarna eten maken enzo
Het was een enerverende en enorm vermoeiende dag, ik was zo moe dat ik niet meer vooruit kwam op mijn fiets van het station naar huis.
Wel leuke dingen gezien en gehoord, maar dit soort dagen met plenaire bijeenkomsten en werkgroepen houd ik niet echt makkelijk meer vol
we hebben de laatste bijeenkomst gespijbeld ;)

Ik denk dat ik morgen pas weet wat ik er echt van vond, nu heb ik eerst anderhalf uur op de bank gelegen en voor me uit zitten staren en nog steeds knal ik van binnen alle kanten op
mijn hond was nog met de buurvrouw op stap en verdorie, ik mistte dat kreng enorm. Hond is nu net thuis en doodmoe dus dat wordt vanavond samen op de bank liggen denk ik.
pffffft, geloof dat deze week iets te druk was al met al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Vie

Tapas was net ingelogd Wing, en hier zag ik twee regenbogen boven elkaar, dus dat is wel heel mooi.

En met mij gaat het heel goed, dank je.

Corinne grappig, ik heb vannacht gedroomd dat ik weer pianolessen nam.

Maak maar reclame voor de voorstellingen, mag je ook bij mij doen, je weet mijn mailadres.

Ok ik stuur je straks informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmmm,

de dag begon goed
vrolijk zou ik zeggen
gaandeweg bezoek mogen ontvangen
weet niet wie of wat
gaf een onbestendig gevoel

terug getrokken op de bank
als een verwend, jankerig rotkind
in gedachten jengelend en pruilend

boem, iets zwaars op de deurmat
een boekje!
daag zwart, welkom wit
herkenning, verdriet, humor

ben ik dit?
nee of toch wel?

dames bedankt :heart:

ben toch niet alleen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...