Spring naar bijdragen

Zondag 26 juni2009


HenkT

Aanbevolen berichten

wuahhaauaaaa,

ik ben klaar! tenminste met het plan wat ik had opgesteld.

alle rekeningen weer voldaan en nog 20 euro over voor de hele maand :(
gelukkig krijg ik nog wat van de week anders wordt het wel helemaal treurig.

ik blijf het raar vinden, zit in de schuldsanering en evengoed moet ik alle ziektekosten voorschieten, krijg het natuurlijk wel weer terug maar met een giga-omweg.

ok, ok, de laatste 20 minuten gebruik ik om toch maar de troep op te ruimen (scheelt morgen weer :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo,

Ik val er zo maar even in, ben wat pissig. En weer wat geleert. Haast en spoed is zelden goed. Er kwam een donkere lucht aan, dus ik dacht even snel de hond uitlaten. De hond achter in de auto en op naar zijn vaste uitlaatplek, waar die ook lekker los mag en kan rennen. En dat is met de auto ongeveer 15 min rijden. Nu is er in onze woonplaats een straat opnieuw geasfalteerd en die gaat morgen pas weer open voor het verkeer, maar iedereen rijdt eral weer over heen. Dus ik ook, maar aan het eide van de weg kwam een politieauto aanrijden. En dus was ik het haasje. € 60, naar de kl%%te. Maar toch een geluk bij een ongeluk, ik moest ook mijn kentekenbewijs overleggen en dat kon ik niet meer vinden. Ook niet thuis alles afgezocht, maar het is en blijft weg. Ik ben blij dit nu ontdekt te hebben, want deze auto moet over een maand APK gekeurd worden. En dan heb ik het ketekenbewijs nodig, dus morgen een nieuw aanvragen voor € 29,50. Geld waar je vele leukere dingen mee had kunnen doen. Als ik nog zou drinken, was dit weer een rede geweest om ernog een te nemen. En daarom ben ik blij, DAT IK NIET MEER DRINK.

groet. Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.

Hannah,
Beterschap.
Maar gebakken aardappelen zijn toch ook veel te zwaar voor een ziek en leeg lijf.
Even, wat rustiger aan beginnen denk.

Net terug van yoga (voor de derde keer)
Dat ademhalen gaat nog steeds verkeerd hoor.
Heb ik toch zo'n moeite mee.
Yogaleraar probeerde me wel even te helpen, maar lukte nog niet goed.
Als de buik uit moet ga ik in, en andersom, ik moet er zo ovewr nadenken.
En dan ga ik dus juist zuchten en hyperventileren.
Ook heb ik tijdens de sessie soms het gevoel dat ik moet huilen.
Misschien omdat er blokkades zitten ofzo????
Maar ja, ik kan daar toch niet zomaar een potje gaan janken.

Vanavond is er ook een meditatieuur.
Daar ga ik nu ook voor het eerst heen.
Heb 12 juli een privesessie afgesproken voor een paar uur.
Die ademhaling moet toch echt eens goed gaan komen.
En ik wil de eventuele blokkades uit de weg hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, PAUZE !!!!!!!!!

Ik moet alleen nog de rekeningen betalen (blèh) mijn hele systeem is omvergedonderd door het UWV. Ik had alles automatisch laten afschrijven als het geld kwam en nu komt het op een hele andere datum (veel eerder) en daar ben ik niet blij mee. Dan krijg je zo'n schijngevoel dat je geld hebt. Terwijl alles nog betaald moet.

Dus Kirky gaf me een idee: ik zet het op een andere rekening en haal alleen mijn leefgeld naar mijn rekening om boodschappen te doen. Dank!

FF bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blèh Tas is al klaar. Ik heb altijd zoveel post e.d. om op te ruimen al die mappen op tafel, het is wel georganiseerd maar veel werk. Maar ik benijd natuurlijk niemand die in de schuldsanering zit, laat dat duidelijk zijn.

Ik moet ook ziektekosten voorschieten, d.w.z. de tandarts (wat een geld) en voor de rest de fysio. Min mijn eigen bijdrage voor de fysio.

Ferry,
Pech, maar ik noem dat soort dingen tegenwoordig "leergeld". Ik leer er toch weer van. En dat drank niet helpt, dat wist je al, maar dit wordt maar weer bevestigd.

Marieke,
Ik vind dat je een pluim verdient, je bent hartstikke goed bezig weer. Go for it Girrrrrrrrrl. :present:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Bedankt voor je reactie.
Ik wist het niet zeker, of dat wel normaal was, dat huilen tijdens zo'n yogales.
Heb het trouwens niet gedaan hoor, krop het wel lekker op:).
Dat jij gehuild hebt om je moeder is wel verdrietig, maar ik denk dat het ook een ontlading kan zijn.
Kan mezelf echt niet heugen wanneer ik voor het laatst echt gehuild heb.
Zou wel eens goed zijn, want ik zit voor mijn gevoel helemaal vast af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirk,

late reactie, maar beter laat dan nooit!!

ik zit al ruim 1,5 jaar in de schuldsanering en ik krijg per maand 225,-
van dit geld moet ik leven, internet en ziektekosten betalen

maar ik loop van het ene in het ander.....alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan.
afgelopen week heb ik eindelijk na 1,5 jaar het schuldenoverzicht getekend.
dit houdt in dat mijn drie jaar nu pas begint, ook de budgetbegeleiding is nog steeds niet van start gegaan! ik heb pas 15 juli mijn eerste afspraak.

ik ben dus al 1,5 jaar aan de goden overgeleverd, gelukkig heb ik ondertussen geen eelt op mijn ziel maar die arme donder is betegeld met betonplaten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al met al toch een zeer construtieve zondagmiddag :D

ik stop ermee voor vandaag, voelde me al waardeloos en op dit moment kan ik nog niet echt genieten van de gedane administratie!

ik zie dat het aan de overkant weer licht wordt, ik hoop dus op nog een uurtje zon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas deze is voor Tapas:present:

Oh morgen komt er weer een kijker voor mijn huis. Ook weer zo typisch Nederlands kijken, kijken en niets kopen pppppppppppfffffffffff

En nou mis ik Bako en dhendro weer of heb ik de tropenkolder?

Balen Ferry, je ziet ze alleen maar als je ze niet nodig hebt..................

Wisten jullie trouwens dat ik de enige echte druppeltje ben met een kleine d en geen hoofdletter? Wel belangrijk hoor want in het verleden waren er al zoveel verkapte drupjes hahaha. Sindsdien heb ik onmder mijn postings ook altijd gezet dat ik de enige echte ben maar dan wel met een kleine letter want het is geen naam, tis maar een druppeltje. PPPPPPPFFFFFFFF dat weer bekomt me helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...