tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 wuahhaauaaaa,ik ben klaar! tenminste met het plan wat ik had opgesteld.alle rekeningen weer voldaan en nog 20 euro over voor de hele maand gelukkig krijg ik nog wat van de week anders wordt het wel helemaal treurig.ik blijf het raar vinden, zit in de schuldsanering en evengoed moet ik alle ziektekosten voorschieten, krijg het natuurlijk wel weer terug maar met een giga-omweg.ok, ok, de laatste 20 minuten gebruik ik om toch maar de troep op te ruimen (scheelt morgen weer ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 huh,hannah, wel blijven eten hoor, inderdaad iets makkelijks en simpel te verteren.alhoewel, kan me goed voorstellen dat je even genoeg hebt.maar een stukkie ontbijtkoek moet lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Hallo,Ik val er zo maar even in, ben wat pissig. En weer wat geleert. Haast en spoed is zelden goed. Er kwam een donkere lucht aan, dus ik dacht even snel de hond uitlaten. De hond achter in de auto en op naar zijn vaste uitlaatplek, waar die ook lekker los mag en kan rennen. En dat is met de auto ongeveer 15 min rijden. Nu is er in onze woonplaats een straat opnieuw geasfalteerd en die gaat morgen pas weer open voor het verkeer, maar iedereen rijdt eral weer over heen. Dus ik ook, maar aan het eide van de weg kwam een politieauto aanrijden. En dus was ik het haasje. € 60, naar de kl%%te. Maar toch een geluk bij een ongeluk, ik moest ook mijn kentekenbewijs overleggen en dat kon ik niet meer vinden. Ook niet thuis alles afgezocht, maar het is en blijft weg. Ik ben blij dit nu ontdekt te hebben, want deze auto moet over een maand APK gekeurd worden. En dan heb ik het ketekenbewijs nodig, dus morgen een nieuw aanvragen voor € 29,50. Geld waar je vele leukere dingen mee had kunnen doen. Als ik nog zou drinken, was dit weer een rede geweest om ernog een te nemen. En daarom ben ik blij, DAT IK NIET MEER DRINK. groet. Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Hoi allemaal.Hannah,Beterschap.Maar gebakken aardappelen zijn toch ook veel te zwaar voor een ziek en leeg lijf.Even, wat rustiger aan beginnen denk.Net terug van yoga (voor de derde keer)Dat ademhalen gaat nog steeds verkeerd hoor.Heb ik toch zo'n moeite mee.Yogaleraar probeerde me wel even te helpen, maar lukte nog niet goed.Als de buik uit moet ga ik in, en andersom, ik moet er zo ovewr nadenken.En dan ga ik dus juist zuchten en hyperventileren.Ook heb ik tijdens de sessie soms het gevoel dat ik moet huilen.Misschien omdat er blokkades zitten ofzo????Maar ja, ik kan daar toch niet zomaar een potje gaan janken.Vanavond is er ook een meditatieuur.Daar ga ik nu ook voor het eerst heen.Heb 12 juli een privesessie afgesproken voor een paar uur.Die ademhaling moet toch echt eens goed gaan komen.En ik wil de eventuele blokkades uit de weg hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Hoi Ferry, daar gaat ons diner!! Moeten we de wijn maar weglaten. Groet, ouwe reus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Ja, zonde van het geld Ferry,Maar je moet maar zo denken; je kan die boete nu betalen, en je kan het toch maar beter daar aan uitgeven dan aan drank.Want dat is pas echt zonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Tas, PAUZE !!!!!!!!!Ik moet alleen nog de rekeningen betalen (blèh) mijn hele systeem is omvergedonderd door het UWV. Ik had alles automatisch laten afschrijven als het geld kwam en nu komt het op een hele andere datum (veel eerder) en daar ben ik niet blij mee. Dan krijg je zo'n schijngevoel dat je geld hebt. Terwijl alles nog betaald moet.Dus Kirky gaf me een idee: ik zet het op een andere rekening en haal alleen mijn leefgeld naar mijn rekening om boodschappen te doen. Dank!FF bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Blèh Tas is al klaar. Ik heb altijd zoveel post e.d. om op te ruimen al die mappen op tafel, het is wel georganiseerd maar veel werk. Maar ik benijd natuurlijk niemand die in de schuldsanering zit, laat dat duidelijk zijn.Ik moet ook ziektekosten voorschieten, d.w.z. de tandarts (wat een geld) en voor de rest de fysio. Min mijn eigen bijdrage voor de fysio. Ferry,Pech, maar ik noem dat soort dingen tegenwoordig "leergeld". Ik leer er toch weer van. En dat drank niet helpt, dat wist je al, maar dit wordt maar weer bevestigd.Marieke,Ik vind dat je een pluim verdient, je bent hartstikke goed bezig weer. Go for it Girrrrrrrrrl. ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Marieke,Bedankt voor je reactie.Ik wist het niet zeker, of dat wel normaal was, dat huilen tijdens zo'n yogales.Heb het trouwens niet gedaan hoor, krop het wel lekker op:).Dat jij gehuild hebt om je moeder is wel verdrietig, maar ik denk dat het ook een ontlading kan zijn.Kan mezelf echt niet heugen wanneer ik voor het laatst echt gehuild heb.Zou wel eens goed zijn, want ik zit voor mijn gevoel helemaal vast af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Dank je Fibo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Fibo, Goeie oefening,maar je buik moet bij de ademhaling juist UITzetten, zoals het er nu staat, kun je denken dat je hem moet intrekken, dat is je "bovenademhaling" die juist niet goed is.*je hebt het al aangepast zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 kirk,late reactie, maar beter laat dan nooit!!ik zit al ruim 1,5 jaar in de schuldsanering en ik krijg per maand 225,-van dit geld moet ik leven, internet en ziektekosten betalenmaar ik loop van het ene in het ander.....alles wat fout kan gaan is ook fout gegaan.afgelopen week heb ik eindelijk na 1,5 jaar het schuldenoverzicht getekend.dit houdt in dat mijn drie jaar nu pas begint, ook de budgetbegeleiding is nog steeds niet van start gegaan! ik heb pas 15 juli mijn eerste afspraak.ik ben dus al 1,5 jaar aan de goden overgeleverd, gelukkig heb ik ondertussen geen eelt op mijn ziel maar die arme donder is betegeld met betonplaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 hout,ik stop nu echt hooooooorrrrrik heb alleen nog een stapeltje "te lezen en af te handelen" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 fibo, ik raad aan gewoon door te gaan met ademhalen sorry ben een beetje melig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 henk ik ben boos op je je zou die wolken naar Den Helder blazen!!nu zit ik hier met hagelstenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Tas, ik mag pauze tot 3 uur en dan nog een kwartiertje betalingen doen en een paar mensen schrijven die ik schandelijk verwaarloosd heb..... dat stel ik ook alsmaar eindeloos uit, vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 je mag gerust een beetje boos zijn maar zeg es netjes Henk ipv henkdat kan je gerust weltoe maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Het begint hier ook te regenen. Vind het wel lekker, maar om nou bloot radslagen te gaan maken, neu. In mijn kneuter-tuintje, ongeveer 1/4 van die van Kirky.Tas,respect dat je daarmee rondkomt met een puber in huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Mag ik dat verwende nest van mij een maandje naar jou sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 al met al toch een zeer construtieve zondagmiddag ik stop ermee voor vandaag, voelde me al waardeloos en op dit moment kan ik nog niet echt genieten van de gedane administratie!ik zie dat het aan de overkant weer licht wordt, ik hoop dus op nog een uurtje zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 28 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 trommelt ongedulcig met zijn nageltjes op t buroblad trrtrrtrrtrrtrrtrrtrrtrrtrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Tapas deze is voor Tapas:present:Oh morgen komt er weer een kijker voor mijn huis. Ook weer zo typisch Nederlands kijken, kijken en niets kopen pppppppppppfffffffffffEn nou mis ik Bako en dhendro weer of heb ik de tropenkolder?Balen Ferry, je ziet ze alleen maar als je ze niet nodig hebt..................Wisten jullie trouwens dat ik de enige echte druppeltje ben met een kleine d en geen hoofdletter? Wel belangrijk hoor want in het verleden waren er al zoveel verkapte drupjes hahaha. Sindsdien heb ik onmder mijn postings ook altijd gezet dat ik de enige echte ben maar dan wel met een kleine letter want het is geen naam, tis maar een druppeltje. PPPPPPPFFFFFFFF dat weer bekomt me helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 hahaha,kom maar op met die puber!!maak ik korte metten mee waarschijnlijk komen ze verwender terug ps henk, hee pssst, je bent maar 1.25 mt wuahhhhh, kom maar terug als je de 1.80 haalthahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Lief hoor Caro die P&P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 dat is toch een compliment?Druppel is erger dan druppeltjevalt het leven zo onverwachts toch nog mee het is minder erg dan je dachtdruppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden