Spring naar bijdragen

Zondag 26 juni2009


HenkT

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgen :)

als je een berichtje aan t typen ben dan staat daar rechtsboven, emoticon toevoegen, daar kan je kiezen maar je kan ook de : en de ) achter elkaar typen dan krijg je :)
of de ; en de ) dan krijg je ;)
of de : en de D dan krijg je :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen is t alweer maandag Miss Jeeling :)
maar geen stress hurrrr, eerst de hele zondag nog :)
en eerst even een bakkie koffie
hier bleef de regen ook weg
gelukkig wel een klein buitje gehad
anders had ik t gevoel dat ik voor niets niet geschilderd had
ik heb net geschuurd en geoefend op mindfullnes
en ik dacht is dat dan t volledig bezig zijn met dat schuren
maaaaaaaarrrrrrrr bedacht ik me
neehee dat is t niet, doe maar ten volste genieten
dat bevalt prima
dee binnen een dansje op Zucchero

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Dar ik denk niet dat dat zomaar eenzijdig kan, iedereen heeft getekend voor de oude arbeidsvoorwaarden
of ze moeten al beter zijn, dan is t geen probleem natuurlijk
maar goed, een telefoontje naar jullie bond is zo gepleegd toch?
t lijkt mij niet te kunnen
proberen kunnen ze t altijd natuurlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Dar als jullie een OR hebben dan mogen nieuwe arbeidsvoorwaarden volgens mij niet zomaar worden ingevoerd en dan ook nog op zo korte termijn. Een OR heeft minimaal adviesrecht en in sommige gevallen ook beslisrecht dus als jullie een OR hebben die dan maandag meteen aan het werk zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het woord overeenkomst zegt t al, t is een overeenkomst tussen twee partijen die mag niet eenzijdig veranderd worden
daar is wel wat van te vinden op t internet hoor

Maar wat er ook wordt besloten, bazen mogen dit soort maatregelen nooit eenzijdig nemen, waarschuwt Leurs. ,,Om onderlinge afspraken te wijzigen, dient de werkgever te overleggen met de medewerkers. Hij moet bewijzen dat de beoogde maatregelen noodzakelijk zijn om te overleven. Een rechter zal die bewijzen ook eisen.''

vind ik op een chauffeursforum bv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je gelijk in Henk. Los van het feit dat er niet correct wordt gehandeld, zou het stom zijn om op deze wijze te handelen. Je personeel raakt hier niet echt gemotiveeerd van, dus je rijdt jezelf in de spaken. Gezien de hoeveelheid personeel is het inderdaad niet noodzakelijk dat er een OR is, tsja.
Indien echter helder kan worden gemaakt dat de nieuwe arbeidsvoorwaarden de levenvatbaarheid van het bedrijf verbeteren (omdat deze anders het niet gaat redden) wordt het denk ik moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,
Vanmorgen vond ik bij mijn mail een aantal berichtjes of ik wel eens als de $@#*&% ;) iets van me wil laten horen. En dat er op het forum ook al naar me was gevraagd. Lief!
Geen reden tot bezorgdheid, het gaat hier goed. Ik heb het druk met voornamelijk dingen die ik leuk vind om te doen.
En verder ben ik wat meer in mezelf teruggetrokken de laatste dagen, maar niet op een nare manier.

Is het jullie wel eens opgevallen dat bijvoorbeeld een injectie waar je je helemaal schrap voor zet omdat je zo bang bent, veel zeerder doet dan een prik die je ontspannen ondergaat?
Dit in verband met de angst die ik gisteren weer las bij de mensen die nog maar pas gestopt zijn of dat binnenkort willen doen.
Ik zeg: laat nou maar die eerste staan en kijk wat er gebeurt, onderga het maar.
Ik heb indertijd het stoppen niet als "prettig" ervaren. Zweetaanvallen, soms paniek, hartkloppingen, het is nou niet echt iets waar je naar uitkijkt. Maar: wel normaal na jarenlang veel drinken, en het goede nieuws is: Het Gaat Over!

En dan kan je beginnen, stapje voor stapje, je leven weer op poten te zetten. Je EIGEN leven.

Nou, persoonlijk ben ik hartstikke blij dat ik mezelf die kans heb gegund.

En verder wens ik iedereen een fijne dag toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Nou Henk je mag trots op jezelf zijn hoor.

Dar kun je niet even de vakbond bellen?

Ja wat Caro zei over msn is zoiets als wat ik gisteren bedoelde met sociale controle of een soort ringlijn of zoiets. Er zijn zoveel middelen om te communiceren en toch hoor je nog steeds dat mensen uren, soms dagen hulpbehoeven in huis liggen zonder dat het iemand opvalt. Moet zeggen dat ik daar zelf ook bang voor ben hahaha. Zo had ik b.v. toen de zon zo sterk scheen de boel dagenlang dicht gehouden maar niemand kwam ff kijken waarom de lamellen niet open gingen. Of loop ik met doggy en kom ik iemand tegen die aan me vraagt het je de hele week nog niet gezien was je ziek? Heeft notabene mijn telefoonnummer maar komt niet op het idee dan even te bellen. Zag je toch ook wat Tina is overkomen, die arme meid lag daar ook maar te liggen.

Heb een berichtje van Vie ontvangen en alles is gelukkig goed met haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja je wilt niet dat zoiets je overkomt natuurlijk
t handigste is daar wat voor te regelen natuurlijk
met iemand een beetje dichtbij liefst
toen ik alleen woonde had een broer mijn sleutel en ik de zijne
nooit nodig geweest maar beter mee dan om verlegen
we spraken elkaar op msn
regelen is t toverwoord denk ik druppeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: Goodmorninggggg Foruummmmm :moon:

Ben geradbraakt!

nee geen feestje, geen drank maar heel erg zweterig, broeierig gewoon benauwd!~
waar is al die regen gebleven die ons was beloofd???
heb een gevoel of ik vannacht een kater had te verwerken en voel me nog brak.

niet getreurd, een douche doet wonderen maar eerst even koffie!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ook wakker, te kort nachtje en te drukke avond gisteren maar verder is het okee.
Ik was met mijn zus samen het huis van mijn ouders aan het 'schoonmaken' en wat plantjes aan het planten, daarna naar zee gefietst waar het grijs en mistig was ;)
eenmaal thuis ging de kat van de buurvrouw bevallen, 4 kittens tot ik weg ging daar, benieuwd of er nog een 5e bij gekomen is want het bleef wel rommelen
toen nog met een andere buurvrouw naar de kroeg naar een band en heerlijk aan de spa en om 1 uur weer thuis, poehee, lang geleden dat ik zo'n volle avond heb gehad maar drank speelde totaal geen rol, trek ook niet.
Kon alleen slecht in slaap komen dus het was een erg kort nachtje

Het is hier nog steeds wat frissig en nevelig dus ik ga zo hardlopen, en daarna maar eens wat orde hier scheppen want de afgelopen dagen waren nogal chaotisch en druk en er is van alles blijven liggen
blij dat het niet meer zo warm is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo eng is dat niet Mika t zijn allemaal gewoon mensen :)
t zijn net mensen wilde ik eigenlijk neerzetten maar ik weet niet zeker of dat wel aan ieders gevoel voor humor beantwoordt

en wellicht bedoelen ze helemaal geen mensen uit dit forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...