PatrickB Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Beste mensen Ik ben weer terug op het forum na een flinke tijd afwezigheid. Heel veel gebeurd dit jaar... phew! Ik ben nu 7 maanden gestopt en voel me daar harstikke goed bij. Zo ontzettend blij met mijn nieuwe leven zonder alcohol! Twee maanden een ambulante detox programma doorlopen met groepsessies, heel veel aan gehad moet ik zeggen. Wel 1x een terugval gehad eind juni met zelfmoordpoging en kort verblijf in psychiatrisch hostel, maar daar ben ik uiteindelijk sterker uit gekomen... Heb er wel hard voor moeten knokken om de boel weer op poten te krijgen maar ik ben echt er van af. Het is nu echt over. De smaak vind ik niet eens meer lekker, het gevoel niet, niks... Ontzettend fijn zonder alcohol en heb er nooit behoefte aan. Zelfs als ik het moeilijk heb niet. Heb mezelf echt geherprogrammeerd en ik heb al langere tijd geen enkele behoefte of zucht terwijl dit tegen het einde van de zomer nog wel eens was (maar niet aan toegegeven). Helder en fris zijn is zo ontzettend veel beter en dat had ik 7 maanden geleden, toen ik hier begon met schrijven NOOIT gedacht. Dat wilde ik toch even laten weten, misschien inspireert het anderen of versterkt het bij anderen ook die kracht die ze vanbinnen al voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hoi Patrick, wat heerlijk om te lezen. Je hebt een heftig proces gehad zeg. Gelukkig kun je nu die energie die drinken en daarvan herstellen anders gebruiken. Van dood willen naar voor het leven kiezen is het mooiste voorbeeld wat we hier kunnen lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Geweldig Patrick!! Mooi gedaan jongen en geniet van je nieuwe leven!!! Groetjes, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beste Patrick, wat ontzettend fijn en bemoedigend om dit te lezen, dit geeft mij weer moed (nu 18 dagen droog) ik wil ook niet meer, en van de week wist ik heel zeker, zeker dit jaar niet meer, maar gister was ik alweer met mezelf aan het ''onderhandelen'' over 2e kerstdag hoe ''ziek'' ben je dan he maar als ik weer eens zulke gedachten heb, zal ik jouw stukjes nog eens even lezen, 7 maanden droog dan kun je wel iets erover zeggen ja, ik zelf moet dat nog mee gaan maken, hoop het ook te halen! Bedankt voor het delen! Liefs Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Bedankt lieve mensen. Keep the faith! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden