Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 LoL Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ja, begin ik ook steeds meer te zien in situaties Wing.Het grote geschenk in deze is berusting en dat geeft een hoop rust. Al hangt het bij mij samen met veel praten, uiteindelijk valt het kwartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Spud: de diagnose wordt door meerdere artsen gesteld.Iedereen heeft wel een kenmerk uit het spectrum, sommigen wat meer.In stress situaties heeft ieder mens bepaalde kenmerken.Denk b.v. dat wanneer er veel spanning is dat je meer op de regeltjes let, alles op vaste tijden wilt doen, orde etc. Je dingen minder goed snapt of alles nogal letterlijk neemt.Als de spanning voorbij is heb je daar ineens geen last meer van.Dus dat klopt wat je zegt. Het is echter een syndroom en je moet dus aan heel wat criteria voldoen. Zo'n onderzoek duurt maanden. Ze moeten dan alles weten van je kindertijd.Zonder deze informatie kunnen ze geen diagnose stellen.De ontwikkelingsstoornis ontstaat rond het derde levensjaar.Maar op internet kan je veel vinden, sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Oh ja Vie: ik denk dat jouw stiefzoon JOU een beetje vreemd vindt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Wing als jij een hartaandoening hebt of een nieraandoening of wat dan ook, dan wil je ook een goede diagnose om erger te voorkomen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Kijk maar naar de stelling van Pythagoras Kirky, dan weet je alles.Spud, ik krijg niet de indruk dat mijn stiefzoon zich nou zo "staande" moet houden. Hij houdt zich al staande. Het is aan ons om hem te volgen in zijn snelheid.En dat gaat ons allemaal heel best af tot dusver.Zelf ben ik inmiddels nergens toe gediagnosticeerd, behalve dan als iemand die ongeveer twintig jaar van haar leven veel te veel gedronken heeft.Ik voel me eigenlijk best lekker mezelf, zonder middelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cactus Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 quote: Originally posted by: kirkyik lees geen krant , ik lees geen boeken laat staan dat ik andermans droom zou gaan lezen . wing , jij liever dan ik Kirky,ieder heeft zijn eigen manier om de ADB te worden.En als Marjo het op deze manier van zich af kan schrijven, nou prima toch.Elk mens is uniekGroet Cactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 9 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Goedenavond allemaal,Ik heb net het eten op en wilde ff gaan bijlezen. Maar toennn...... zag ik de opmerking over de datum 8 ipv 9 Dat eerst maar is even angepast..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 En dat is 'm nou juist, An. Ga ik meer zoeken op internet praat ik me misschien wel een probleem aan. Ik heb m'n hulpvraag duidelijk, nu nog zien wat die hulpverleners en de maatschappij nodig hebben om mij daadwerkelijk te helpen. Ik wil verder in dit proces en mijn leven nog mooier maken dan het nu al is.Thanks, Wing. Geeft een inzicht op waar ik ongeveer sta in het leven. Kan zo weer wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Houd er maar mee op met dat Asperger gebeuren. Lief echt, en als jullie nog iets kwijt willen prima. Maakt immers een hoop los. Maar niet meer met mij in verbandt. Krijg hier potjandorie handvaten aangegeven dat men dan maar rekening met mij moet houden! Echt niet!Ik ben de eerste die rekening met mijn handicap moet houden, zo heb ik bij de BD gedacht zo denk ik ook over welke diagnose die er ook maar komt. Wel lekker makkelijk, ik heb dit dus jij moet daar maar rekening mee houden. Nope, da's niks voor mij.Dan ga ik eerder oefenen om ermee om te gaan. De slachttofferrol pas me niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Spud: ..... ja moeilijk, maar ik vond het even nodig om erop te reageren, soms worden er dingen geschreven die ik respectloos vindt t.a.v. bepaalde diagnoses.Maar Spud blijft Spud, wat er ook is. Ik stop er nu over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Lief van je An, want je hebt me wel van die hyper bui doen terugbrengen naar deze aardkloot. En voelt eigenlijk ook wel lekker om voor mezelf op te komen. Dankjewel! En jij ook Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Spud heb ik dat gezegd? Ik dacht toch niet?Wij houden hier rekening met elkaar. En ja, zijn snelheid van denken vergt wel wat aanpassing, soms is het niet meer te volgen. Is dat erg? ik heb het trouwens helemaal niet over jou, maar over stiefzoon van wie een deel van zijn karakter en uitingen Asperger-gerelateerd zijn, en verder een schat is.Daarbij houdt men rekening met mij omdat ik ondanks mijn mooie, goede nieuwe hoortoestelletjes toch altijd, mijn hele leven lang, auditief lichtelijk gehandicapt zal blijven, mijn lief die zijn kroon is afgebroken en er niet zo charmant uitziet in zijn eigen ogen, en noem maar op wat er allemaal nog ontbreekt en mankeert. Overal is het wel een saamgeraapt zootje hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Nu was Spud echt even boos, zonder risico op een ban. Bizare ervaring, tranen lopen over m'n wangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Gewoon dankjewel voor je bijdrage Vie. Verder wil ik er niet op in gaan, oké? En zo niet dan heb je pech. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Zo en nu iets anders, wat hebben jullie meegemaakt vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Wing Ik hou wijselijk m'n mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ik heb veel pijn in mijn buik gehad Spud, en veel liefde ondervonden en zometeen gaan de twee oudste logeerkinders me in bed stoppen en mijn lief stuurde me van de andere kant van de kamer een heel lief sms'je.En wat is het leukste dat jij hebt ondervonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Het leukste dat ik vandaag heb ondervonden is, dat ik vol vertrouwen in slaap gevallen ben vanochtend dat ik toch wel wakker zou worden voor m'n afspraak. En dat het nog zo was ook. Volle maan is goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Kan er niks aan doen maar moet er wel een beetje om lachen Kirky. Gewoon omdat jij zelf ook altijd zo'n positieve draai aan die dingen geeft en het geen heel moeilijk gesprek was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Bij mijn zoon hebben ze een splinter uit zijn oog geboord, ook niet zo leuk.Ik ga ff verder film kijken.Spud: dikke vette knuffel van mij (((((((((((((((((())))))))))))) :heart:you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ook aan jou gericht Wing. Namelijk iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 En ik snap trouwens niet wat er zo erg is aan, dat er rekening met je gehouden kan worden. Stel dat iedereen maar binnensmonds tegen me zou gaan mompelen, dan zou ik nooit meer kunnen communiceren.Nee, ik ben blij dat er rekening met mij wordt gehouden, en trots dat mensen dat zo oprecht voor me willen doen.En nou ga ik me met de kinderen en met mijn man bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Maf! De vraag is hoe kom je eraan? Nu heb ik zo'n flauw idee hoe jij eraan kwam Kirky. Maar je zoon An? Was dat ook van metaal? In de eerste instantie dacht ik hout, tja ik bewerk hout.. Kirky bracht me op een ander idee. Wat is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Omdat dat mensen soms helemaal van de apropos kan brengen Vie. Jij gaf dat laatst ook aan en toen wist niemand meer wat die echt nog kon zeggen over het onderwerp dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden