Trees Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Haha, deze whiskey is wél heel erg lekker hoor Wing!!Maar goed, iedere droge dag is er één, toch?Dus voor mij nu twee!Ik ga weer snel verder met teruglezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Ik mis die andere groene dollar, Sailor al een dag of twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Kirky morgen heb ik een rustdag en hoef ik niet te rijden en sla ik een dag over.Heb ik tijd om jullie berichtjes van 6 dagen na te lezen.poeh dat zijn er ook veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Tot morgen dan Snowy, en lekker slapen straks he!Ga ik nu ook doen... tschüss allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Tapas: die vriendin, als je het nog vriendin moet noemen.... kijk, voor alles is een tijd.Ik heb veel goede vrienden gehad en dat bloed dan dood.In die tijd hadden we nog geen mail of msn, dus het stopt gewoon.Maar nu krijg je dus een 'stop' bericht.Pijnlijk.Je haalt je zelf nu omlaag door onbewust of bewust je te gaan afvragen WAT HEB IK GEDAAN.WAT IS MIS MET MIJ.Tapas is Tapas en als dat nu niet bij je vriendin past...Misschien heeft ze wel zware problemen met haar familie of weet ik veel wat en wil ze jou daar niet mee lastig vallen.Ik zeg maar wat.Even een dikke knuffel voor jou (((((((((((((((((()))))))))))))))))))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Marion, wat een opluchtingtrees gefeliciteerdna enig zelfonderzoek ben ik er achter dat ik gewoon hartstikke kwaad ben, hehe, die emotie is een stuk prettiger dan me machteloos voelenik ga maar eens een hele boze mail schrijven die ik niet ga versturen en ophouden met me slachtoffer te voelen, want dat vreet energie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Mijn moeder is niet zo groot in haar woordenschat,maar ze wilde iemand vertellen dat haar man gereanimeerd was.Zegt ze toch heel serieus, ze hebben vrijdag mijn man gemarineerd:DIk stond er bij en begon heel had te lachen, je wordt op een gegeven moment ook heel melig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Marion: ja, hahahaha... tjonge, ja dan schiet toch plots in de schater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Jongens ik ga slapen.Allemaal welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 hahaha, die is inderdaad leuk Marion, net zoiets als mijn therminaalbaden in de sauna oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Tapas, ik weet niet veel te zeggen, behalve dat ik me waarschijnlijk ongeveer net zo voel. Ik behandel een broer van mij met respect, ik laat hem in zijn waarde maar hij oordeelt hard terug. Ik voel me afgewezen en dat doet pijn. Dit mailde ik hem oa:Ik voel me niet schuldig maar ik heb wel verdriet. Jij gooit de deur dicht en alweer sta ik daar: voor een gesloten deur, ik mag niet naar binnen. Maar het klopt niet; ik ben wel ok, ik heb niets verkeerd gedaan. Ik kan me geeneens verdedigen, ik wil geen gevecht maar eigenlijk wil ik niet dat je me laat vallen. Waarom als we dezelfde pijn hebben elkaar geen hand geven en proberen samen verder te lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Zo, bijgelezen!Wat rot, Carolien!Ja, er zijn best wel veel forummers die ook mìjn naam en adres weten, maar ik ga vooralsnog maar van het goede in de mens uit! Is gelukkig (hier op het forum!) nog nooit tegengevallen.Ben nog wel erg wakker, zo zonder een slaapmutsje!En inderdaad mis ik HenkT vandaag ook!Nou, ik ga nog even doesjen, lauw, en dan een schoon bedje in!Slaap lekker allen!:lips::lips:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 Slaap lekker all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2009 mooi geschreven Dhendro, het is lastig he als je afgewezen wordt. poeh!ik heb die vriendin het volgende geschreven:-------------------------------'Ik vind het rot dat ik er niet kon zijn op het moment dat er zoveel in jouw leven veranderde maar soms gaat het zo en dat kan ik ook niet terugdraaien.Ik zal je altijd begroeten als ik je tegen kom en vind het jammer dat jij die behoefte niet meer voelde toen je me voorbij zag fietsenhet zij zo, dat is je goed recht.Je hebt een plek in mijn hart en daar zal je nooit uit weg gaan. We hebben samen best veel meegemaakt, en soms lopen 'wegen' een andere kant uit.Wat mij betreft kunnen ze ook weer naar elkaar toe lopen want er is geen kwade opzet geweest om het dood te laten bloeden, ik denk van alle twee de kanten niet.voor mij is de vriendschap niet weg, hoogstens anders dan vroegerals je je deur op een kier wil zetten dan wil ik daar graag met je over van gedachten wisselenzo niet dan is het ook goed.'----------------------en dan hoor je dus niks meer en dat frustreertAn, je hebt helemaal gelijk maar ik zag het dus niet meer. Ik ben wie ik ben, en als dat niet meer goed genoeg is dan houd het ophet doet mij pijn omdat zij de enige is die mij nog van vroeger kent, samen de opleiding gedaan, samen in dezelfde steden gewoond, samen op vakantie geweestonze levens hebben toch 25 jaar parallel gelopen, vanaf mijn 20e de verandering kwam toen zij kinderen kreeg maar de oudste is inmiddels ook al 13. Toen zijn onze levens meer uiteen gelopen want dat is een heel ander leven , werk, man, kinderen, enznooit als belemmering gezien. Nu is ze sinds kort gescheiden en ik vermoed dat ze grote opruiming aan het houden is.vriendschappen komen en vriendschappen gaan, maar van deze vriendschap had ik nooit kunnen denken dat die ooit op zou houdenhet is zoals het is en het gaat zoals het gaat. En ik mag daar boos en teleurgesteld over zijn en verdriet over voelen, maar ik mag mezelf daarbij niet naar beneden halenuitgeslachtofferd en nu naar bed en morgen weer de touwtjes in handen nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hallo Carolien,Ik schrijf even bij dit draadje, omdat ik nu ineens besef, dat ik waarschijnlijk ook door dezelfde persoon ben lastig gevallen. Ik heb een paar weken geleden een annonieme brief gekregen op mijn huisadres, met dingen erin geschreven, die ook eigenlijk alleen hier vandaan konden komen.Ik heb er alleen niets mee gedaan en het naast me neer gelegd. Dan heeft die zieke geest er ook geen lol van.Maar ik begrijp je besluit en respecteer dat.Sterkte en veel liefs,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hey FerryVoorzichtig zijn met adressen en telefoonummers afgeven aan mensen die je nauwelijks kent.Het grote gros van de nog drinkende alcoholisten is onbetrouwbaar.Dat weet ik uit ervaring.Dit is geen afwijzing, gewoon een vast staand feit uit de praktijk.Laat je daarom niet afschrikken gewoon door te schrijven lieve mensen.Er zijn gelukkig nog genoeg mensen over die met het hart op de juiste plaatsen de beste bedoelingen op dit forum, anders met contacten omgaan dan ze te misbruiken.Ga goed Ga nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden