Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tasseke,Eet smakkelijk.Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 zo ik ga nu joggen 15 km is er lekker weer voor tot laters allemaal en knuffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik ben vandaag in een vreselijk somber bui. En heb een kort lontje. Vraag me af waardoor het komt.Marion veel sterkte.Wing, doe wat je niet kan nalaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 :light::musicnote::gift:light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote:tine,dan krijg je vandaag maar 8 slingertjes ipv van 9 maar in ieder gevalVAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 als je dan maar hier ontploft Sandra,ik kan vandaag veel hebben (morgen niet meer) is er iets gebeurd of komt het zomaar uit het niets vallen?hoe voel je je trouwens? werkt de zalf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tasseke, volgens mij zijn het de hormonen, hahahahZalf werk voor geen meter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 hahaha wing,dat is ook alleen maar hier hoor in het "normale" leven wil ik nog wel eens dralen en goedpraten, verberg veel dingen, maar hier moet ik wel eerlijk zijn over mijn stomme acties.....anders leer ik het nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 hormonen rotdingen zijn dat!!tja, in die periode wilde ik ook altijd iemand op zijn potje rammen, zomaar kom maar op hoor schat, alleen als de bewoordingen al te lelijk worden, stuur dan maar een pb (kan ik je lekker negeren)wel balen met die zalf! heb je nu niet het gevoel dat je een beetje afgescheept wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 goedemorgen nachtbraker!!!een lekkere nacht achter de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 nog eentje die zich verslapen heeft gelukkig kan je je eigen tijd indelen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hoi Tasseke,Ik heb een heerlijke nacht achter de rug, gelezen, gewandeld, muzik geluisterd en ook nog een paar uur heerlijk geslapen.Ik ga nu maar eens aan het werk vooradt de dag al weer voorbij is.Groet,Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 mooi om te horen!het slapen zal steeds beter gaan en lekkerder worden en nu hoppa aan het werk! we lezen je weer als je klaar bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Dank voor de felicitaties!!!!!!!!Tasseke mooie slinger...ben ik heel blij mee!Toch weer een opsteker!Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 jij ook een fijne dag tineen die slinger.......die is bedoeld om met een grote glimlach door te gaan tot één jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tas ik vind je een KANJER !Tine: GEFELICITEERD !!!Lieve mensen, ondertussen is de dagelijkse routine hier ook begonnen en kreeg ik ineens emails en smsjes achter elkaar.Het is net droog na regen en onweer dus ga ik gauw de honden uitlaten.Iedereen een fijne dag gewenst!Voor wie ik niet meer "zie": FIJNE RELAXTE VAKANTIE !!!Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Nog even een goedemorgen van een niet-drinkende kluns.Toen ik dronk was ik veel intelligenter, geslepener, slimmer, noem maar op.Ik voel me niet wijzer omdat ik niet meer drink.Ik drink niet meer omdat ik het prettiger vind om een nuchtere kluns te zijn.En ik vind mezelf nu fijner, aardiger en fitter.En ik wens iedereen een prettige dag toe. En prettige vakantie natuurlijk voor de vakantiegangers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hier nog een verslaper!Maar dat was expres.Ik ben zo goed als klaar met inpakken vandaag alleen de broodjes regelen en vanavond de laatste dingen inpakken.Ik heb de files rond Parijs bestudeerd en wie vroeg vertrekt in NL kan aanschuiven rond 12 uur. Dus we vertrekken gewoon rond 8 uur dan zijn we om 13 uur in Parijs denk ik. Daarna hoeven we niet zo idioot ver meer, nog een uurtje of 3-4 denk ik, en zijn we royaal voor 2200 uur op de camping. Die gaat dan dicht.Spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Oh zalige zaligheid. Het is vakantie!Niets lekkerder dan yoga-oefeningen na een heldere avond op een eerste vakantiedag.Wing, ik herken het wel, het me af en toe afzetten tegen het forum.Stelletje betweters, klagers, rechters, etc.Maar dat is mijn eigen valkuil en eigen spiegel.Alle mensen zijn uiteindelijk pareltjes, jij, ik , iedereen op het forum....Ze fonkelen ieder in hun eigen kleurtje.Overtuigen hoeft niet. Dat is de kiem van veel ellende en wil je zelf juist niet dat jou wordt aangedaan.Iedereen is goed op zijn eigen manier.Hey je weet wel veel reacties los te krijgen An, ik dacht al dat je van het forum verdwenen was!Geniet van je vakantie!Ik lees en leef mee en ga nu wat klusjes doen.liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Dat is mooi gezegd Kate:ze fonkelen in hun eigen kleurtjes!Wauw, die ga ik onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Heel veel plezier Houtje met je vakantie. Hoop op je verslag.En ik als eventuele betweter, domina, enzovoort, die het ook allemaal niet beter weet en probeer te delen met jullie, ga even een lekkere vroege lunch maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tine,Ik ga jou net zo hard sms-en want ik ga het ook moeilijk krijgen al die champagne daar in de supermarkten.Maar voor vandaag ben jij de feestneus HEEL ERG GEFELICITEERD. Jaaaaaaaaaa we sms-en elke dag maar je doet het zelf en voor jezelf.Van harte gefeliciteerd meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik had graag jullie op de vakantie bij de hand gehouden, maar het internet is daar on-ge-lo-fe-lijk duur, nl. 12,50 per dag, dus daar beginnen we niet aan.Dus morgenochtend een laatste berichtje en dan gaannewe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Wing, Ik ben ook zo'n niet-drinkend onderzoekend geval en ik vind dat ik mijn gedrag van aanvallen-verdedigen, slachtofferrol etc duidelijker zie dan toen ik dronk. Dit vind ik confronterend en vermoeiend maar zinvol. Stabiel stoppen is moeilijk, dat zie je hier toch bijna bij iedereen. Of misschien het stoppen nog geen eens maar wel het creëren van een stabiel leven na het stoppen. Maar er wordt hier hard gewerkt aan het nuchtere, en omgaan met wat daar onder ligt, leven door de meesten en daar zou je op z'n minst respect voor mogen hebben, denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 argggg, ik val nog eens 10 kilo af van die rot kinderen!!!ben net binnen, even een schadeformulier invullen, nu heb ik wel 10 X gevraagd heb je alle papieren mee?ja hoor mam, wat denk je wel niet? dat ik stom ben of zo??dommer dan dom dus!!alle papieren in de verkeerde tas, nu moet ik dus weer alles invullen en weer een half uur heen en terug een half uur!vervolgens ligt hier een envelope met geld op de deurmat,van het andere kind, een briefje erbij, wil je dit bewaren voor het nieuwe huisje???lekker makkelijk dus!hehe even een uurtje bijkomen en dan fietsen maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Even een kleine update vanaf mijn vakantieverblijf: Het is hier heerlijk, schone lucht, uitzicht op een enooorm groot meer. Ik zwem, zit in de zon, schrijf en lees veel, sta op wanneer ik er zin in heb, ga hardlopen wanneer ik er zin in heb. Ineens besef ik me hoeveel ik altijd van mezelf moét... Altijd die druk voelen, de schuldgevoelens. Even weg zijn uit je vertrouwde omgeving geeft altijd zoveel relativatie. Ik voel me erg gelukkig hier, samen met mijn vriend. We genieten samen van het niks hoéven. 's avonds drinken we een biertje, ik kan het steeds houden op 1 of 2 biertjes. Zonder veel moeite. Dat voelt goed, en ik kan ervan genieten zonder me er schuldig of rot over te voelen. Ik heb niet alles bijgelezen, dat zou teveel tijd kosten, maar Wing: hoop dat 't goed met je gaat, en dat je blijft doorposten... iedereen heeft zo zijn eigen manier. Voor mij is loslaten op dit punt velen malen belangrijker dan het angstvallig ontwijken van alle drank. Loslaten van verkeerde denkpatronen over drank, loslaten van ingesleten gewoontes. Voor mij is dit iets heel anders dan het totaal stoppen met drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden