Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hé Tas niet zo hè, ik stond helemaal klaar..Spud krijg de dame nog niet aan de gang, maar gaat me lukken grrrr.Witje hoe is het met paps? Vooruitgang hopelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Vie Spit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Rudy,goed om te lezen dat je weer goed hebt gegeten en dat je weer lekker aan het opkrabbelen bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ik kan nog niet hele nachten door zagen Kirky, maar het gaat de goeie kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ik heb niet zo veel te vertellen. Wel genoeg te doen. Laatste week voor de vakantie, lekker vier weken Frankrijk. Dan bij terugkomst weer weg, NA conventie in Barcelona. Tja, en daarna ga ik het huis schilderen, en dan is het weer tijd voor de herfst. En zal ik me weer terugtrekken in m'n atelier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 hahaha,dit blijft me achtervolgen hé??pas er op, voordat je het weet kom ik op de volgende meeting inderdaad met geitenwollen sokken in mijn pumps kogel door de kerk,ik ga aanvang maken met mijn heksen out-fit, kan ik straks nog bedenken of wel of niet heengarare combinatie trouwens,steen goeie roch en blues muziek gecombineert met nederlandstaligach ik ben van alle markten thuis tot zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ok ok ok,spud, ik snap de hinten eeuhhh hermie,bedoelde het echt niet slecht ik wilde alleen maar aansporen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hallo iedereen.Zòòòveel al geschreven, het lukt niet om bij te lezen !ik ben een beetje verdrietig, had gehoopt dat jongste dochter bij mij (officieel) zou komen wonen.Ze woont officieel nu bij haar vader maar dat gaat erg slecht,het is nadelig voor haar schoolprestaties en voor haar ontwikkeling.Ze is zestien, zo'n moelijke kwetsbare leeftijd maar ze wil niet!Ze moest toenertijd verhuizen naar haar vader omdat ik aan dedrank was en dat heeft ze als traumatisch ervaren en dat wil zeondanks de toestanden bij haar vader niet opnieuw meemaken.O wat richt je met drank wat aan, ik vrees dat ik dat schuldgevoelnooit kwijtraak, het is zòò slecht voor mijn kinderen geweest!Maar ik respecteer haar wens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Tas als de volgende kuren zo gaan als deze mag ik denk ik van geluk spreken.En eenmaal aan de beterende hand vergeet je gauw hoe ziek je bent geweest.Spud bedankt en neem op tijd rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Krijg alleen maar de kaart van Spanje Spud, handig.. maja daar woon ik niet.. Heb als stem wel een belgische dame gekozen die klinken zo lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Rudy, ik vind het mooi om te zien hoe je steeds weer het positieve oppikt. Ik ben me daarin ook aan het oefenen en het valt soms niet mee. Maar vertrouwen in dat het allemaal goed is zoals het is brengt me een heel eind in de goede richting. Het moeilijke is en blijft dat vertrouwen. Daar blijf ik aan werken. En jij bent voor mij een praktisch voorbeeld dat het werkt als je er aan werkt. Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 rudy,dat is een kadootje en die moet je koesteren! en inderdaad gelukkig maar dat je de rottige dingen zo snel vergeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Linde kun je niet met je dochter bespreken of ze een tijdje op proef komt wonen zodat ze zelf kan zien dat jij nu een hele andere moeder bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Dank je hermie. O ze is hier al best veel en ze ziet ook al heel lang dat het goed gaatmaar het trauma is te groot geweest en het vertrouwen terugwinnen duurt lang en misschien blijft de angst voor terugvallen wel altijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cactus Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 quote: Originally posted by: VieJa, want die sapcentrifuge bevalt mij heel goed Dar. Jeetje, ik dacht dat tomaten-groentesap uit een pak al lekker was.... Veel plezier met je broodbakker! Vie, zomaar een ideetje, misschien kun je wat sapcentrifuge recepten plaatsen, in het alternatieve drankjes draadje. Zit er zelf ook over te denken om er een te kopen namelijk.GroetCactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 LindeGeef haar de tijd en door niet meer te drinken krijg je geleidelijk aan het vertrouwen van je meisje terug.Laat zien dat je je leven wilt veranderen.Zet haar niet onder druk.Je zult er verdrietig om de situatie zijn, dat mag.Schuldgevoel blokkeert.Accepteren opent veel deuren die voorheen gesloten bleven.Tijd Linde, geef het de tijd.Sterkte voor de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Haha Rudy, Vie Spit. Nee, meer dat diertje zelf heeft iets te maken met mijn achterneem. Zeg maar Hanensteyn, dat lijkt er op.Cactus ben je inmiddels al wat beter onderlegd in het huishouden? Er bestaan veel boeken over, zoiets als: "huishouden voor dummies".Koken kan erg leuk zijn, vooral als je er anderen van laat meedelen. Kun je niet iemand uitnodigen bij je thuis, waar je nou eens een simpele doch lekker maatijd voor gaat maken? Je bent dan meteen de halve dag aardig bezig met inkopen enzo.En je kan heel eenvoudig beginnen. Op de tip-draad staan veel lekkere en eenvoudige recepten.Mijn drankje van vandaag zal ik op de drankjesdraad zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Koh het is me niet komen aanwaaien.Ik was alleen maar negatief.Pessimist tot in de kist.Maar ik kon me er mooi achter verschuilen.Om de positieve kant van het leven te bewandelen moest ik mijn nek uit steken.de confrontatie aan gaan.Ik stond ineens niet meer aan de zijkant.Maar raakte geleidelijk aan meer betrokken bij mensen.Luisteren, open staan voor.Dat is min of meer mijn redding geweest.Ik heb het gevoel dat ik met mijn nieuwe levens instelling een centrale positie heb ingenomen en niet meer aan de zijlijn sta.De touwtjes zelf in handen genomen weliswaar in samen spraak met mijn omgeving en dat bevalt me goed.Fijne vakantie toegewenst.Als ik in een ver land op vakantie ga en het bevalt me bekruipt me steeds het gevoel nooit meer terug te keren.t Zal niet de eerste keer zijn.Dus ik blijf nog even in België. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 linde,Kinderen maken eigen keuzes, niet altijd even handig of slim maar toch behoort het gewoon tot het leven.we willen allemaal als ouder dat de opvoeding direct goed gaat maar zo af en toe kiezen de kinderen zelf een omweg.natuurlijk ik begrijp je schaamtegevoel, het gevoel van je kinderen in de steek te hebben gelaten, maar als je daaraan vast blijft houden kom je nergens.ok, je hebt een hele moelijke periode achter de rug en daarvanuit zijn er beslissingen genomen die TOEN goed waren. maar nu is nu en het enige wat je kan doen is je onvoorwaardelijke liefde blijven geven.probeer maar jezelf voor te houden dat elke middag die ze met jou in harmonie doormaakt, haar toch het gevoel geeft dat zij welkom is en dat je nog steeds van haar houdtdikke knuffel in ieder geval, het is makkelijk om alles te bedenken maar je gevoel moet er wel achteraan hobbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Vie Hanegraaf is ook wel een leuke:)Ik ben weg.Tot later maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Mooi verwoord Tas, precies waar het om gaat.Onvoorwaardelijke liefde en houden van.Ben weliswaar Linde niet maar toch bedankt voor dit antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cactus Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 quote: Originally posted by: VieHaha Rudy, Vie Spit. Nee, meer dat diertje zelf heeft iets te maken met mijn achterneem. Zeg maar Hanensteyn, dat lijkt er op. Cactus ben je inmiddels al wat beter onderlegd in het huishouden? Er bestaan veel boeken over, zoiets als: "huishouden voor dummies". Koken kan erg leuk zijn, vooral als je er anderen van laat meedelen. Kun je niet iemand uitnodigen bij je thuis, waar je nou eens een simpele doch lekker maatijd voor gaat maken? Je bent dan meteen de halve dag aardig bezig met inkopen enzo. En je kan heel eenvoudig beginnen. Op de tip-draad staan veel lekkere en eenvoudige recepten. Mijn drankje van vandaag zal ik op de drankjesdraad zetten. Vie,ik doe mijn best, heb vandaag een staafmixer gekocht, nu alleen nog even googelen wat je met zo'n ding eigenlijk kunt Volgende week is mijn schoonmaak fee weer teug van vakantie en glimt mijn huisje weer als een spiegeltje. Ben wel benieuwd naar je recept!Cactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 O dankjewel rudy en tasseke! Lief en vooral jij Rudy!Ik waardeer het erg dat je ondanks de situatie waar je in zit toch het op kan brengen zo hartelijkte reageren!Jullie hebben gelijk, wat geweest is is geweest en ik ben al drie jaar lang eenniet drinkende toegewijde en, al zeg ik het zelf, een lieve moeder.Een mens kan niet alles hebben, toch?Vie, dat herinner ik me hoe gaat het met je loge's?En Rudy wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 misschien ben je wel rijker dan je denkt linde!!al drie jaar een hele lieve en toegewijde moeder?waar denk je dat je dochter heengaat in tijden van nood?juist ja, die lieve toegewijde moeder, die hard aanhet knokken is voor haarzelf en daarmee ook haar kinderen leert dat het leven nu eenmaal niet over rozen gaat, maar dat je altijd moet knokken en blijven liefhebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden