Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 AR ben jij vandaag jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goede morgen allemaal,Hannah gefeliciteerd hoor;):heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Slechte gewoonte Kirk, niet ontbijten Sandra, zo zie je maar, breng je iemand weer wat goede gewoonten bij Ik lust ze wel hoor, die croissantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goeiemorgen allemaal!Hannah en Albert: Van Harte Gefeliciteerd!Pfoei wat een nachtbrakers zijn jullie. Ik kan echt niet zonder slaap en word heel moeizaam wakker. Val ook overdag in slaap maar volgens de psych is dat omdat het zo druk is in m'n kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ik twijfelde ook een beetje. Weet niet of ik de juiste persoon feliciteert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sandra goede morgennee dit is iemand anders, ik was 5 juni jarigvandaar ook mijn 2 namenfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Kirky, ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag.Floor , vangen de croissantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 AR zit je vandaag niet op 6 maanden adb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Een dikke hiep hiep hoera!!!!! voor de jarigen onder ons.Hannah en Albert van harte gefeliciteerd. En dat er nog velen mogen volgen in goede gezondheid en in droge staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 De laatste dagen heb ik wel meegelezen maar er kwam dan zo'n stortvloed van informatie over me heen dat ik maar niet reageerde. Leef wel met iedereen mee!!!Soms schaam ik me ook heel erg en durf dan niet met mijn onzinnig pietluttig gezeur te komen. Zeker nu ik jullie een beetje leer kennen en zie hoeveel zware problemen jullie hebben. Dan wil ik mezelf alleen maar een schop onder de kont geven :$.......Helaas werkt dat niet zo en sinds de gesprekken bij de psych nu echt dieper gaan komt de depressie weer in alle hevigheid boven. En dan maar vechten tegen de vluchtrespons (drinken of pillen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Kirky, ik denk dat van de meeste rokers, het ontbijt daaruit bestaat.Ik eet wel elke ochtend goed. Dan begin de maag namelijk te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sara, schroom niet te schrijven. Elke probleem is een probleem ongeacht de diepte en de omvang. Het zit jou dwars dan is het diep genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 o, je bent zo'n robotje, die je aan en off kan zetten, hahaha, leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sara, goed dat je hier komt en schrijf van je af.Grote of kleine problemen?Je zit ergens mee en daar willen we je graag bij helpen.dus schroom niet. Wat goed van je om naar de psych te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ok Kirky, de volgende keer zal ik het proberen Gisteren was het zooooo onrudtig in mij dat ik overdag valium heb genomen, wat ik anders nooit doe. Maar ja, ik heb in elk geval al ruim 3 weken (nou ja, da's kort, weet ik) niet meer gedronken.Woon jij in de buurt van 't Grolsche? Kunnen we elkaar tegen komen, ik woon in het buitengebied van Eibergen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goede morgen allemaal!Wat een gezellig forum!Ik wil ook An succes wensen met wat allemaal komen gaat!Tina beterschap met je been!Hannah wat een goed bericht.Henk wat schrijf jij mooi!Kirky, jij gaat ook goed...fijn!Hier gaat het goed.17 juli 9 maanden droog!Het begin was erg moeilijk....maar het gaat wennen.De voordelen van niet drinken zijn veel en veel groter dan je even in die roes drinken!Ik wil echt nooit meer naar die 9 maanden terug.Toch ben ik huiverig voor de vakantie.Het zat zo in het leven daar om te drinken!Overal staat de wijn klaar.Zelfs als je een supermarkt hebt overleefd...val je nog bij de uitgang over de flessen.Gelukkig heb ik een lieve coach.Fijn weekend!Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 De laatste dagen werd er noagl eens over rouwen gepraat. En de dagdraad van Rooz gaf ook een link naar rouwprocessen. Daar ben ik namelijk volop mee bezig.Het rouwproces na het overlijden van mijn man (3 jaar geleden) is namelijk in het midden gestagneerd.Ik heb het verlies aanvaard, de pijn en het verdriet toegelaten maar kom nu bij fase 3 en 4, d.w.z. het weer op gaan pakken van een eigen leven en daar loop ik gillend voor weg.Moet van de psych ook veeeeeeel gaan schrijven, wat ik in het begin ook deed, hele schriften vol maar nu heb ik daar moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hoi Sara,beterschap en als je wilt schrijven, gewoon schrijven.Ik schrijf ook niet zoveel.Maar als ik tijd heb of ik wil wat melden dan doe ik dat.Er is altijd wel iemand die reageert. Voel je je nooit alleen!Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sandra 18 Juli ben ik 6 maanden zonder alcoholnu ga ik douchen en zotot laat vanavond en anders morgenfijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Maar even terugkomen op genieten.Waar kan ik van genieten:- eigenlijk van alles wat het leven te bieden heeft, als je het mooie ervan maar wilt zien- van mijn kinderen- van mijn partner- van alle lieve mensen om me heen, ook hier op het forum- van de wind die door je haren waait- van de vogeltjes buiten 's morgens vroeg- van de opkomende zon- van even 10 minuten absolute stilte- van muziek- van sporten- maar ook van mijn werk- van anderen gelukkig zien zijn- maar bovenal van het feit dat ik al deze dingen nu weer nuchter kan meemaken.Kortom: ik kan van eindeloos veel dingen genieten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ja het is raar maar het is me eigenlijk best meegevallen om te stoppen met drinken. Ik heb ook nog gewoon alcohol in huis en taal daar niet meer naar. Waarschijnlijk heb ik op het juiste moment aan de bel getrokken."Vluchten kan niet meer................."Overigens ontbijt ik ook alleen met sterke italiaanse koffie en sigaretten:DMaag kan ertegen en de darmen worden prima in werking gezet hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hoi Kirky ...ja ...en ik ben net een kleuter...ik hoop op een slinger en ballonnen.Haha.Sara, dat is niet mis meid!Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Dank jullie!Maar ik ben juist zo'n diertje dat bij onraad in z'n holletje kruipt, dat moet ik dus veranderen. Met jullie steunende reakties ga ik dat ook proberen.Genieten.................tja. Ik was net van plan om weer een dagboek bij te gaan houden en dan van elke dag een "pareltje"eruit te halen want op elke dag gebeurt wel iets dat je goed doet. Echt genieten is er voor mij (nog) niet bij (schaam-schaam-schaam).Terwijl ik best veel heb om dankbaar voor te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hoi Tine,Je gaat er goed. Ik mag je graag lezen.De vakantie daar zie ik ook tegen op en menigeen hier denk ik.Ik heb het me voorgenomen om het per dag te bekijken en iedere keer die 1e uit te stellen.Liefs Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Doe ik ook, Kirky, ben daar met de psych hard aan bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden