AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Je kunt me alles vragen Kate ben alleen bang dat we dan een weekje bezig zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Kate, "wie zal het zeggen". Wie o Wie?Wat wel als een een paal boven water staat, is dat er bij een ADniet gedronken moet worden.Het werkt elkaar tegen en kan onvoorspelbare reacties geven.Dat kan de bedoeling niet zijn.Verder weet ook ik weinig.Zonder drank schuif ik lekkerder. Niet altijd, en somsvind ik het leven ook niet echt leuk!Maar drank was een hel op aarde.Dus ik accepteer de ongemakken, en er is nog steeds groei.Maar Kate, dat valt niet uit te leggen aan iemand die wil drinken.Het is van mij geen verdienste. Ik vond het genoeg en stopte.Ik wilde waardig leven, en hoop eens waardig te sterven, als de tijd daar is. Een missie?Geen idee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Soothe,Ik ben blij dat je uit die hel bent.En ja dat gun je een ander ook.Maar hoe we iemand kunnen bereiken?Kunnen we dat?Ja dat kan wel maar je weet van tevoren niet wie, hoe en wanneer dus hebben we allemaal onze eigen reactie. En dat is ook goed.We gunnen Hannah ook dat ze eruit komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ook zo'n lekker janknummer Spud! Mooie oogschaduw ook hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ja Spud iedereen is uniek en doet het op zijn of haar manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Spud, ik ben een gevoelig iemand. Believe me!Ik snap dat een drinker wil drinken. De aard van het beestje!Dertig jaar zei men tegen mij Stop.Ik wilde drinken, en dacht jullie kunnen de boom in droogkl*ten!Waarom nu wel. Geen idee!Misschien wel, ik was het zat.Dat gun ik een ander.Toch iets van een missie? Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 'Mannie komt vragen of ik een Abba-feestje heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Het hele universum houdt van je Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Mooi Dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Sorry voor de niet Abba-liefhebbers maar dit moest er natuurlijk een keer van komen.Fijne avond en bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Graag gedaan hooren de niet ABBA fans kunnen scrollen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Hoi Spud,Ken dat wel zo'n "ik heb een knuffel nodig dag".bij deze.......Knufknufknufknufknuf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Lieve mensen,ik neem de vrijheid om even te schrijven dat ik Hannahheb gesproken.Zij heeft hulp ingeschakeld.De rest is aan haar.Excuus dat ik een prive gesprek hier schrijf ik wilde hetjullie even laten weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Zit nu vol onder de pijnstillers, zie nog net geen roze olifantjes.Ik hoop dat hannah de berichten wel terug leest. Het moge duidelijk zijn dat we willen helpen.Gosj, Hannah maak me echt zorgen en met mij duidelijk nogal wat mede forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Hoi Albertina,Goed dat er hulp is ingeschakeld, de berichten kruisten elkaar.Ik wens Hannah alle sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Albertina:heart: dank je wel voor het gesprek en het memorerenheel veel vinden het vervelend wat er gebeurt met Hannah en weten er niet op te reageren.fijn dat je het zo hebt opgelost, je hulp aan geboden en inderdaad de rest is aan haarHannah zet hem op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ik ben wat eerder naar huis gegeaan,het liet me niet los en had het gevoeldat ik toch iets moest proberen.Ik hoop van harte dat het heeft geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Tina trots op je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Denk dat ik uitlog.Het is nogal stil op het forum.Ga denk ik naar bed, moet morgen weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 truste Mika, rustig aan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Mooie actie Albertina.Mika, mijn dochter heeft een paardrij spelletje voor op de Nintendo, zij is nooit gewond. Wil je het bestelnummer hebben? Beterschap en slaap lekker.Wingchun, Hent T heeft me bewust gemaakt van je onderschrift, vind deze beter als de vorige. Verbeeld ik het me of je zit je de laatste dagen goed in je vel. Lees andere taal.Groet,Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 nu nog lekker weer erbij Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Kirky ik zal je niet storen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 ik ga even tv kijken tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ga even douchen en een uurtje wandelen. Tot later.Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden