rapilos Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ga ook weer uitloggen.Morgen weer een lange werkdag.Trees, hele fijne vakantie, en hou je taai he!Verder iedereen,Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Rapilos,3 augustus is jouw dag.3 augustus wordt mijn dag.Hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Soothe, ga je eens gauw verkleden!!Maarrrrr..... ik ben vast van plan vol te houden!Dochter & kleinzoon zijn mee, dus dat is een goede stok achter de deur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Als ik Hubert zie denk ik dat ik zelf langskom.Er is ook haast geen keuze.Ik vind de icoontjes een beetje gedateerd!Even zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hubert Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wing,plezier en overgave!Mooie woorden om mee af te sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Geen ander icoontje nemen hoor Soothe!Zoals je nu bent, ben ik voor je gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hubert,We gaan ervoor!!!En nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hé Kirky kom op, je bent een vechter, laat het verleden even ook al word je er soms hard in gegooid.dat is nog niet verwerkt bij je, maar nu niet de tijd ervoor hoor, verzet je zinnen even:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lief, zoals jullie mannen met elkaar omgaan Kirky, je kunt dragen wat je dragen moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hoi Floor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 AR,Een hartelijk welkom voor de enige vrouw aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Stien is jarig!Hoe kan ik haar ooit feliciteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik ben dr nog Floortje Merkte dat Wingchun mooie woorden had voor Kirky ,dus heb me dr even niet mee bemoeid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Goed gedaan Lara!Laat ze maar even, die mannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Daarom, wou dr niet tussen zitten.Wingchun Kirky Floortje knufff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 knufffff terug Lara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lief van je.Wanneer ga je met vakantie?Ik had zoiets gelezen vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ga je dan blozen Wingchun??Heeft ook zn charme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik moet weg, ik moet eigenlijk slapen. Morgenochtend gaan dochter en ik naar dierenpark Emmen. Ons vertrek is om 8.43 uur om daar om 12.00 uur aan te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ow mooi! ben je vlak bij me.Wens je een hele fijne en gezellige dag Floortje.Slaap lekker.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lara, we verblijven een weekend op een camping en gaan maandagavond naar (het zuiden van) Portrugal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Graag gedaan Kirky.Luister op zn tijd dat nr, dan weet je , je bent niet alleen.Wingchun, mag je zo graag lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Mooi Floortje,Hoop dat je een hele fijne , warme vakantie hebt.En als je terug bent , de verhalen he.Kijk er naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Nou Wing, alsof wij altijd maar lopen te lullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Standaard wordt gezegt vrouwen zijn kakelende kippen, en mannen zijn macho`s. Blijkt wel weer dat dit achterhaald is.Mij zal je nooit horen zeggen dat mannen niet over gevoel praten, blijkt wel weer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden