tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hé balen Vie!!dat is echt wel dom, dommer, domst!maar goed, probeer het van je af te zetten, het alleen maar een lelijk,vet,slijmerig cremlinnetje die je in je hoofd hebt losgelaten!!Zo doe dat;ksst, ksst, weg wezen lelijk ding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Vie moet je daarvoor trainen???als ik mijn gemiddelde winkelsessie bekijk dan gaat dit ook lukken en winkelen is dan nog zwaarder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Haha, jij met je winkelsessies, Tas.Nou, ik dacht dat het toch wel 18 kilometer flink doorstappen is, dat doe je toch niet vanuit het niets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Vie,je hebt strebers, die willen het in twee uur doenenje hebt van die leuteraars, die doen er de hele dag over!gezellig hoor, muziek langs de weg, heerlijk mensen kijken en maar ouwenelen, in ieder geval hebben we gespreksstof genoeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 ja hannah,ik zit te wachten op mijn taxi!!zit te wachten op moeders, die zou om 09.00 uur hier zijn maar is een uurtje later(gezien de tijd, zal het wel twee uur later worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Verdorrie Hannah,je bent veel te snel met reageren, nu heb je verklapt dat we hebben ge-pb-t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Vie,Dan ben je wel een echte rookster.Ga eens een avond doorploffen met je vriendin ofzo.Kijk hoe je dan de volgende dag wakker wordtDat overkwam mij eens, natuurlijk waren en ook de nodige wijntjes gepasseerd.En de volgende dag, mijn tong zat vastgeplakt aan mijn gehemelte, en de maak in mijn mond....vies tsjonge jonge.Het kostte me een paar dagen om het kwijt te raken bah,Wat ben ik toch blij dat dat allemaal niet meer hoeft.Maar ik moet erbij zeggen dat ik wel heb gerookt, maar nooit een echte rookster ben geweest.Doe mij maar gewoon lekker fris en fruitig en jij ook Vie, geniet er maar van dat dat allemaal achter de rug is.Groet van pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Oh, kan het ook zo. Ja, kuieren kan ik uuuuren volhouden, doe ik elke dag met de honden.Pepita, ik was een verstokt rookster, vreselijk gewoon. Complete paniek als ik onverhoeds zonder zat. Ik heb zelfs eens ouwe peuken uit elkaar zitten halen om er nieuwe van te draaien. Smerig, yech!En ik vond het gisteren ook goor Dar, die smaak in mijn mond, wist niet hoe snel ik thuis moest komen om mijn tanden te poetsen.Het is gewoon dat idiote verslavingsmechanisme dat dan ineens weer wakker wordt.Maar geen vrees, die trek gaat wel weer over.Jullie allen een fijne dag, de thee is op en de plicht roept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Het gaat over wandelen, hoe kan het ook anders.Even een anekdote.Iemand bij ons uit de wijk, ( ik ken hem niet, kijkt overigens altijd chagrijnig) schuifelt altijd bij ons langs met zijn hondje.Wij maken altijd grappen over hem.Zo van "hij is aan het trainen voor de marathon, goh hij gaat echt goed vooruit". "Hij moet snel thuis zijn om te douchen..... al dat zweet""Het afvalprogramma helpt nog niet echt, hij moet nog even doortrainen""hij is bezig met de coolingdown"Echt mensen als het een leuke buurman zou zijn zouden we dat niet doen, maar hij heeft mij pas na jaren een keer gedag gezegd foei.Wandelen ....heerlijk en wij met onze hondjes moeten wel he, door weer en wind.Ik ga winkelen met manlief. is erg ongeduldig.Doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Moeders is aangekomen dus wordt het tijd om tijdelijk afscheid te nemen ik weet niet of ik morgen of maandag thuiskom maar dat merken jullie dan vanzelf wel!!fijn weekend allemaal, houdt het droog, geniet van het leven en van alle mooie dingen om je heenLaters allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Nu op RTL 4: terug in je leeftijd. Erg confronterend. Vrouw van 52 die al jaren twee liter wijn drinkt. Net zag ik hoe haar lever eruit zag en ook hoe ze veranderd is qua uiterlijk. Dus voor wie nog motivatie zoekt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 waar is iedereen? Ik ga maar even krantje halen en check later wel weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hallo hier Houtje;De kleine Houtjes gedragen zich dernmate onbehoorlijk vooral de oudste dat ik gisteren heb voorgesteld om naar huis te gaan:Het weer is niks en ik wiil gewoon in de zon zitten of lezen en vooral de oudste is dermate sjaggie dat ik die kop niet meer kan zien.Heb zijn vader gebeld in tranen wat te doen.Die gaf gelukkig goed advies: als je weggaat geef je hem gelijk en thuis kan hij gamen.Dus we zijn gebleven maar het valt niet mee.Gelukkig is drank geen optie:Goh het is lang geleden dat ik zo eenzaam heb zitten huilen gisteravond. De oudste wil geen contact maken met niemand niet zijn soort vlgs. hem; Dochter vermaakt zich beter gelukkig en is ook wel aan te sturen.Het valt erg tegen.Sorry dat ik klaag maar jullie zijn mijn enige contact.Ik ga maar weer mijn best doen voor een nieuze dag. Kom zo nog ff terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Lieve mensen,ik heb voor mezelf de keuze gemaakt omminder op het forum aanwezig te zijn.Niet uit desinteresse maar omdat alles mijteveel raakt.Liefs,Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 ... en hier regent het ook al...Kop op Hout, z'n paps heeft gelijk en de regen houdt ook wel een keer op.Misschien hebben jullie morgen wel een werelddag.Hans heeft toch ook een gitaar? Gaat dat een beetje?Heeft-ie wel meegenomen he, anders wordt het nooit wat...Tina, dat snap ik wel hoor, had ik ook wel een beetje.Ik lees nog steeds wel veel maar ik ga ook niet overal meer op in.Af en toe een zetje geven, prima, maar ik kan niet het hele planeetleed met me meezeulen.Een {{{knuf}}} en een en een en een , pak er allemaal maar eentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Breng aanvaarding in je niet-aanvaarden.Breng overgave in je niet-overgave.Let op wat er dan gebeurt.- Eckhart Tolle - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Henk, dank voor je spirituele muziekjes!Tasseke, was er nou een station of niet? Of heb je je reisdoel gisteren bereikt?Ik kom lekker tot rust in de vakantie en kan de zaken weer wat beter in perspectief zien.Ik heb mijn opleiding aan de kant gezet. Tijdelijk of niet- we zien wel.Ik richt me nu op het spirituele- first things first En dat is gewoon heel dicht bij, het zit namelijk in mezelf.Ik hoef nergens naar toe- ik ben er al.Waar ik ook naar toe wil gaan, ben ik toch steeds in aanwezigheid. Van het al.We hebben allemaal de grote schat al bij ons, maar zien hem niet omdat we er bovenop zitten.En nee, ik bedoel niet je krent.Zo lekker vaag gekletst weer fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Gefeliciteerd Akelei!Dat geeft een lekker opgeruimd gevoel!Een nieuwe start, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Sjips zeg, ben ik effe in de kroten... ik denk al de hele dag dat het zondag is! Wat zal ik eens gaan doen op deze extra dag terwijl de winkels open zijn enzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 goedemiddag alweer.Naar wat ik begrijp is het nogal heftig geweest hier, weer een paar dagen niet meegelezen, en kom er steeds weer moeilijk in merk ik.ga proberen weer mee te doen maar als het niet lukt lukt het niet.meedoen met schrijven dan he. Meedoen met niet drinken blijf ik stug volhouden namelijk.Gistermiddag had ik nog een borrel en er was witbier, lekker ijskoud, en dan kriebelt het wel maar spa rood ijskoud smaakt ook dus stond ik er gewoon lekker met een rood flesje tussen.dat gekriebel gaat van zelf over, als de rest wat aangeschotener wordt en dan ben ik weer bij dat ik dat niet wordt.Verder gaat het hier wel, nog niet optimaal, ik moet echt weer uit de negatieve spiraal zien te komen.Ik heb op het moment weinig vertrouwen in mijn eigen kunnen en doen en raak van het minste of geringste in paniek, en het slaat nergens op. Raar hoe dat werkt!ik zie het maar als een psychische griep die wel weer zal over gaan.Houtje, moeilijk voor je dat het niet gaat zoals je gehoopt had. Puberzoon is lekker bezig! Ik kan je niet echt tips geven, maar hoop dat met het weer hij zich ook weer wat beter gaat gedragen, probeer het los te laten en zelf wel te genieten van de zon en de vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Spud, het gaat niet goed hier...sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Weet niet eens of tasseke bij mij geweest is.Ze mocht het wel, graag zelfs !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 schrijnend??heeel erg erg, verdorie.....en dan hou ik nog netjes...Mag ik?Tas, sorry....maar dat dekt de lading ook niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Orleando ik ben gisteren behoorlijk boos op je geweest zoals je misschien hebt teruggelezen. Maar goed vandaag is een nieuwe dag en ik hoop echt voor jou dat je nu inziet dat je het stuur echt radicaal om moet gooien voor jezelf en voor je kinderen. Ik wens je hierbij veel sterkte en kracht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ik verwissel jou nog wel eens met Druppetje (zelfe icoon)Het gaat hier echt niet goed,sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden