Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 juli


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar, oké, jullie hebben allemaal gelijk: wat moet die Twisty schrijven, ze is er immers nooit!

Toch, vanuit mijn gevoel zijn er er hier schrijvers die alleen maar schrijven uit eenzaamheid en niet vanuit het echte ADB-gevoel!

Maar ja, zo voel ik het, dus waarom zou het niet anders zijn!

Twist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees en Joann, dank jullie!
Komt me minder erg over als ik dacht.
Een kennis van mij barste ook nog eens van de pijn maar die ging echt coldturgey en ik heb natuurlijk het voordeel daar wat voor te krijgen en ja ik verlang naar dag 3 en dat ik ook trots ben.
Ik maak er geen feestje van hoor (alhoewel een afscheidsfeestje leuk is maar eigenlijk kan ik beter een nieuwe startfeestje geven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Twisty, misschien zou het leuk zijn als je vaker schreef!
Uiteindelijk zitten we hier allemaal in hetzelfde schuitje, en hebben we elkaar hard nodig!
En het forum is soms net het echte leven. Met sommige mensen klikt het, en met sommige weer niet!
Toch kan je er je voordeel mee doen, dus welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twisty,

Ik ben hier ook niet dagelijks (tot groot geluk van sommigen :))
Dus dat zegt niet zoveel...er zijn meer mensen die vooral meelezen en maar heel af en toe posten...
Niks mis mee!

Dat er hier mensen schrijven vanuit eenzaamheid, ja dat denk ik wel!
Drinken maakt eenzaam!
Maar wat is dan volgens jou het "echte ADB-gevoel"??

En jou gevoel is belangrijk genoeg om gehoord te worden...net als dat van alle andere deelnemers aan dit forum!
Maar wat is dan je gevoel, laat anderen daar even buiten, wat is het gevoel van twisty?
Waar sta je nu in jouw proces van stoppen met drinken, wat doet dat met je...en wat maakt dat je dan ineens "out of the blue" zo reageerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Nou, Twisty, misschien zou het leuk zijn als je vaker schreef!


Uiteindelijk zitten we hier allemaal in hetzelfde schuitje, en hebben we elkaar hard nodig!


En het forum is soms net het echte leven. Met sommige mensen klikt het, en met sommige weer niet!


Toch kan je er je voordeel mee doen, dus welkom!



Trees, dat zou ik echt heel fijn vinden, want ik heb begrepen dat jij ook onverwachts weduwe werd, precies zoals ik, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
joann

Twisty,




Ik ben hier ook niet dagelijks (tot groot geluk van sommigen
:)
)


Dus dat zegt niet zoveel...er zijn meer mensen die vooral meelezen en maar heel af en toe posten...


Niks mis mee!




Dat er hier mensen schrijven vanuit eenzaamheid, ja dat denk ik wel!


Drinken maakt eenzaam!


Maar wat is dan volgens jou het "echte ADB-gevoel"??




En jou gevoel is belangrijk genoeg om gehoord te worden...net als dat van alle andere deelnemers aan dit forum!


Maar wat is dan je gevoel, laat anderen daar even buiten, wat is het gevoel van twisty?


Waar sta je nu in jouw proces van stoppen met drinken, wat doet dat met je...en wat maakt dat je dan ineens "out of the blue" zo reageerd?



Wil je nu het mijn mening weten, nee hè zo laat...Maar ik beloof je dat ik daar echt op terugkom, oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee twisty...je hoeft daar echt niet NU je mening over te geven!
Je hoeft er helemaal niets over te zeggen als je dat niet wil...
ik nodigde je uit tot een dialoog...en daar mag je op in gaan als je dat wil, en wanneer je dat wil!

Eigenlijk heb je ook gelijk, het is al vreselijk laat...of vroeg (net hoe je het bekijkt)
Ik kon eerder de slaap niet vatten, maar ga nu nog maar eens proberen of ik nog een paar uur slaap mee kan pikken!

Ik wens jou ook nog een rustige nacht toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Twisty,

nog maar even snel dan, voor ik mijn bed inrol!
Tuurlijk is het wat moeilijker om in een "ADB"groep te springen als je maar heel weinig post...
Toch is het niet zo dat je dan per sé onvriendelijk ontvangen wordt!
Kennelijk zoek je hier toch iets wat je elders niet kunt vinden, dus ik zou je alleen maar aan willen moedigen om vaker mee te lezen, schrijven...

Ikzelf schrijf ook wat minder mee dan een gemiddeld forumlid, maar ik lees wel heel veel, en doe er ook zeker mijn voordeel mee!
En soms kan je iemand anders helpen, en dat maakt een heleboel goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...