tapas Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Goedenavond, ik kom ook nog even weltrusten zeggen, nou ja, lig er nog niet in hoormaar heb vandaag een andere telefoon gekocht waarmee ik ook kan forummendus dat probeer ik nu even uit.Eerst maar eens de hond uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Wing Zal morgen je antwoorden overdenken. Nu ben ik te bekaf om tot me te laten doordringen.Maar thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Voor allen slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Goedenavond allemaalik ben weer thuis en ga ook meteen naar bed toewelterusten voor straks allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 zo dat was een leuk filmpje,als je van dat genre houdt tenminste,britse marine jagend op een franse kaper in de zeiltijd, "ëven"bijgelezen,en helaas toch maar weer een pilletje er in,en dan rap te kooi!oant moan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Ook namens wij allemaal lekker slapen. Heb de avonturen van Russel Crowe als zeebonk zitten kijken, Dochter méégenietend.Toch nog stukje Vader & Zonen meegepikt, wordt elke avond herhaald, kijk al de hele week om 22.50 uur. Erg interessant!En ik moet nog Zomergasten zien van vorige week, is dat op uitzendinggemist te zien? Ik hoop het. Morgen nog veel te doen.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 moet zomergasten niet nog deze zondag beginnen? volgens mij wel.Nou, mijn todo list is afgewerkt dus ik moet naar bed rust, reinheid en regelmaat!!!weltrusten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Heb een goede nachtrust Wing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 HUH?Wing, je staat toch al een paar dagen op 0...?Of heb ik wat gemist/niet goed gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Trees, ik zie dat je er nog bent...Gaat het nu je thuis bent ook nog oke?Zijn de gremlins gesneuveld terwijl je op vakantie was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Nou ik was anders al een poosje ingelogd hoor Spud..EHHHHHHHH die strijk, oja...een beetje, was mij te warm boven dat stoomapparaat!Morgen weer een dag...dan de rest maar.Maar voor nu wens ik jullie ook allemaal een fijne nacht,ik ga slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Laat maar, voor allen lekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 quote: Originally posted by: Twistyquote: Originally posted by: Hannah1Laat maar, voor allen lekker slapen! Dat ging even fout, sorry.Maar Hannah, jij schrijft een bericht, zet iedereen op stelten cq, maakt velen ongerust, dan wis je het berichtje, en zegt sorry. Voor de ene kan dit oftewel niet te begrijpen zijn of voor de andere, die je wil helpen, die weet niet hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hai voor wie nog wakker is.Ben maar mijn bed weer uitgegaan, wel heel even geslapen maar ik heb de zenuwen voor de opname.11 augustus word ik een weekje bij de Brijder opgenomen dus daarna is Els ook alcoholvrij.Meest zie ik op tegen geen privacy, weg bij mijn gezinnetje en vooral bang voor het afkicken en dan met name de verschijnselen daarvan en de zware troep die ik dan krijg.Ben benieuwd naar ervaringen van mensen die ook zo opgenomen zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hoi Els,ik ben nog wakker!Weet je, het moeilijkste is voor jou al voorbij! Je hebt de beslissing genomen, en van dat moment af wordt het aleen maar beter!En de privacy, ach, het heeft ook wel weer wat om met gelijkgestemden samen een tijdje door te brengen!Spannend voor je, maar geloof me, het brengt je alleen maar goeds!Ga nu lekker slapen (dat ga ik nu wel doen), en succes voor de komende tijd!!Liefs, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ben wel benieuwd met wie ik een slaapkamer moet delen en verder, ach ik zie wel.Bier smaakt me nu al niet meer haha!Slaap lekker voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Els, ik geloof direct dat het vooruitzicht spannend is...vreemde omgeving, vreemde mensen...en dan geen drankOei, da's even slikken...Maar je wil graag stoppen, dan kom je dat weekje opname ook door!Eigenlijk is het een goed teken dat het bier je niet meer smaakt, toch?Lijkt mij een teken dat je toe bent aan de volgende stap!Je bent bij je huisarts geweest, de eerste stappen zijn gezet...hou je koppie erbij de komende 10 dagen en dan komt het vast allemaal in orde!Is er ookal gepraat over een nazorgtraject?(buiten het geen drank in huis hebben...)Want stoppen met drinken is 1, gestopt blijven is de stap daarna... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Twisty, Je bent zelf ook erg opbouwend bezig moet ik zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hai Joann, dank je.Nou, van huisarts was het direct door intake Brijder enz, alles is geplanned in een paar uur tijd.Ging behoorlijk snel maar hoe eerder hoe beter he.Ik wou helemaal niet opgenomen worden maar mijn huisarts had zoiets van: ik ga je geen zware medicijnen meegeven met het risico dat je erbij gaat drinken.Gelijk heeft de man dus dan toch maar dat weekje en daarna nazorg en medicatie.Hoe zwaar is dat afkicken eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 quote: Originally posted by: joannTwisty, Je bent zelf ook erg opbouwend bezig moet ik zeggen.... Wat doe ik niet dan? Zie mijn vorige berichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Maar Hannah antwoordt alleen maar met een bericht, wat ze ook meteen weer verwijderdt, waardoor de draad meteen weg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Twisty, ik zie het als een regelrechte aanval op iemand die op dit moment niet ingelogd is...Je schrijft nu niet bepaald opbouwende kritiek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Els, hoe zwaar het afkicken is, is voor iedereen verschillend, denk ik.Niemand zal nu durven zeggen dat het een peuleschil is...Ik kan je alleen maar zeggen hoe het voor mÃj was: ik kwam van een gebruik van 5 liter jenever per week (waar ik maar net genoeg aan had!), en ik heb last gehad van trillende handen (maar die had ik sowieso al!), 's nachts flink zweten, en dat was het dan wel...Ja, de eerste 24 uur kon ik alleen maar aan drank denken...iedere minuut van elk uur dacht ik: had ik nou maar...Maar de tweede dag was ik al zó trots, dat het al makkelijker ging, en na de derde dag wou ik deze mega-prestatie al niet meer op het spel zetten door weer te gaan drinken!Dus, veel succes, en als ik je maar één goede raad mag geven: bega ná het stoppen NOOIT de fout te denken dat je nu wel weer "sociaal, gematigd, gecontroleerd" kan drinken...Dat is mijn grootste fout geweest, en daar heb ik vreselijk veel spijt van!Maar met hulp van de Brijder, je huisarts, en dit forum gaat het je vast lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Els,Ik dronk 24/7 ruim 3 flessen rose en ben gewoon gestopt.Ik heb een week de bibbers gehad, veel gezweet en onrustige nachten...overdag was ik ook prikkelbaarder dan "normaal"Maar dat was het dan ook!De angsten die ik voor die tijd had, bijv voor autorijden...daar was na een week niets meer van te merken!Nog niet trouwens want ik stap in en rijd waarheen ik wil...mits ik genoeg benzine heb Velen van ons hier hebben ervaren dat de afkick heel erg meevalt,maar jou huisarts beslist niet zomaar iets...dus volg zijn advies!Drink wanneer de ontwenning te heftig wordt volgens de afspraken die jullie hebben,maar maak er geen feestje meer van de komende dagen...je snapt wel wat ik bedoel denk ik!Hoe minder drank er straks in je lichaam aanwezig is...des te milder is ook je afkick!(vandaar ook dat er tegenwoordig veelal het advies gegeven wordt om af te bouwen!)Als je nog vragen hebt, schroom niet...gewoon vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden