Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 juli


tasseke

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Els

Haaaaai! Ben er weer maar bekaf!


Ik heb heel globaal wat bladzijde's teruggelezen, lieve mensen hier!




Oke, vriend en ik na een slapeloze nacht op naar de dokter, was er behoorlijk spitsuur trouwens.


Dokter vind het beter geen zware medicijnen mee naar huis te geven, je weet maar nooit: straks slik je ze samen met drank. Ik zeg: ik neem amper dan een asperientje, hij: ja, dat zegggen er meer.


Ofwel: hij wou mij laten opnemen en dat was het aller allerlaatste wat ik wou!


Maar dok die weet van wanten dus ik ben overgehaald, snik...


11 augustus ga ik een weekje Brijderen, pfffffff....


Oh ja, ik mag niet te weinig nu drinken, als ik net als gister ga trillen moet ik drinken.


Ik heb me ook eens een weekje op laten nemen in een ggz, om de gezoonte te doorbreken toen ik net dronk vorig jr jan. en het heeft mij zo'nnnn goed gedaan ...Els neem en geniet van die recoverytime!!!!

je zult het achteraf beamen....

liefs


Ja, tot op zekere hoogte uiteraard.....daar gaat mijn stopaktie.


Nou ja, het is een weekje, ik overleef het wel en kom er ontgift uit zeg maar
:D

Bij thuiskomst geen drank in huis, ook niet voor gasten voorlopig.


Heel gedoe was het trouwens, papierwerk, inschrijven, allemaal vragen werden er gesteld over mijn verleden maar het is rond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
HenkT

goedzo Els


weekje ontgiften en tot rust komen


goed plan, goeie dokter heb jij
:)

dat is een mooi begin toch



Noem hem maar lief :D
Hij is pas anderhalf jaar huisarts op het land maar daarvoor werkte hij als arts bij de mariniers.
Buiten arts daarop zee zorgde hij ook voor de verslaafde.
Pfff, geloof me: je wilt geen ruzie met hem krijgen dus met mijn staart tussen mijn benen heb ik het bod geaccepteerd.
Ze wilden me eerst voor de eerste intake tot 18 aug laten wachten, geen goed plan aangezien ik amper kan eten door dat slechte gebit. Nu alles in een ochtend geregeld en de 11e een weekje vakantie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boe allemaal hahaha :o

Spooky is weer terug van de neuroloog. Het is een schat van een vrouw maar altijd in het zwart zodat ze net een heks lijkt en ik de neiging krijg haar een bezemsteel te geven. Waarom noem ik me nu opeens spooky? Gewoon omdat ik in het zwart ben gegaan, beetje een schutkleur leek me wel slim maar helaas zag ze me toch.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Els,
Wel een doorzetter die dok van je! Vind je vriend het ook een goed idee? Ik denk dat je er ook heel veel gaat leren in die ene week. Een goed begin is het halve werk! Compliment!

(Ik bewonder je lef om er naar toe te gaan. Misschien was ik wel zó bang voor dat ik ook zou moeten dat ik zelf gestopt ben).

@Allen,

Wat een heerlijkheid gewoon om even te lezen en in te loggen wanneer je wilt.

Program voor vandaag: alle spa rood flessen van vóór de vak. nog terugbrengen (staat zo rommelig) nog wat financiën en 2 wassen vouwen/strijken. 4e was wassen en naar de kat van E., mijn vriendin die voor mijn katten gezorgd heeft en nu 14 dagen weg is. Dwingt me gelijk ook om op de fiets te stappen hihi.

@Hannah,

Je vraag of ik deze vak. nog eens zou doen in isgewikkelder dan ik dacht. Toen ik er zat heb ik een punt gehad om naar huis te gaan. Maar tóch ben ik blij dat ik gegaan ben. Ik loop er al een tijd over te denken maar wat ik overwonnen heb is: MEZELF. Ik heb Puber 1 (een jongen van 14, hoogbegaafd, lijkt 16 en ziet er ook zo uit, 1.85 meter en hard aan het groeien) zien knokken tegen mij en zijn omgeving en het heeft me veel over hem en ons gezin geleerd.
Ik weet nu ook dat hij eraan toe is om volgend jaar iets zelf te gaan doen ja hoooooooooo niet 10 dagen thuis en gamen maar een georganiseerd iets. Tevens ben ik over een aantal dingen aan het denken gezet. Waar je thuis niet aan toekomt. En ik heb 20 boeken gelezen of zo daar kom ik thuis ook niet aan toe. Ik heb genoten van de supermarkten, de omgeving, dat soort dingen.

Maar ik ben ook jaren lang met ze een weekje naar Texel geweest, daar is ook niets mis mee! Je hoeft niet gelijk naar een camping 700 km. ver dat zou ik ook zeker niet als eerste doen. Ik ben al met ze naar Denemarken geweest, naar Zuid-Frankrijk, naar Texel een paar keer en nu weer naar Frankrijk. In 2006 naar Spanje met het vliegtuig naar een familielid gelogeerd, dus ik heb toch wel aardig wat met ze ondernomen.

Nee, achteraf zeg ik eerlijk ik had het niet willen missen, met alle ups en downs. Ik weet nl. dat ik van 6 weken thuis zitten of 7 dan ze ze gaan allebei naar de middelbare nu, ook niet happy word. En ik vind eigenlijk dat ik moet proberen een leuke vakantie te máken dwz met zijn allen, en dochter vond het helemaal fantastisch en dochter en ik heb samen ook reuze lol gehad, alleen al elke dag kreeften kijken en enge vissen in die Supermarché. Dat soort kleine dingen geeft een gezamenlijke herinnering die ons gezin een gezin maakt.

Dat heb je als gezin ook nodig, gezamenlijke herinneringen, denk ik, en ja, het is een hoop werk en stress, maar dat ben ik volgende week vergeten en denk ik alleen nog aan die enge vissen en dat we daar zo liepen te gillen met zijn 2-en.

En dat ik het volgend jaar weer anders ga doen, maar zéker wat ga doen. Ik heb mezlef ook een stukje overwonnen, dat snap je wel. En daar groei je ook van. En zeker zonder drank, niet makkelijker, wel tja, ik weet het goeie woord niet, meer mezelf geweest. Rustig durven zeggen dat ik baalde zonder dranktranen.

Heb je daar iets aan?

En mijn ex gaat met ze naar Zuid-Limburg, die vind het kamperen met twee onwillige gassies ook niet ideaal. We hebben daar een goed gesprek over gehad. En over Zoon. En dat zijn eigen onwil om het leuk te hebben hem in de weg staat en hem blokkeert en dat hij daar zelf de baas over is. Dochter en ik hebben ook nog autotochtjes gemaakt, in de stromende regen maar oergezellig met zijn twee. Zo ga ik alle goeie dingen onthouden toch.

En bedenk je goed: je hoeft niet zo ver weg met dat alleen rijden die stress, dat wilde ik zelluf. Duitsland is ook leuk en bij jullie vandaag een kippe-eindje. Heb je ook allerlei leuke huisjes!

Ik kan ook moeilijk voor jou invullen, jouw oudste is een meisje, mijn een jongen, dat is een heel verschil. Ik heb een moeilijke puberjongen. Maar ik heb ze daar echt lol zien hebben in het zwembad hoor. Het was niet alleen maar ellende.

Nou meid een heel verhaal, maar het zijn meer mijn gedachten zo neergeschreven terwijl ik ze bedenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moossz heeft zich gister goed verwend in de stad/het dorp . En gaat nu in nieuwe outfit...de armband halen van budha to budha...beetje DUUUUR maar ach kadootje voor mezelf....Dus ben weer lekker rustig het dorup in hihi...latersz...Jip , Els ,. Hannah, En DRUP ik hoor het wel weer......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Els, je zal wel denken, daar heb je hem weer, en dat is zo!
Overigens goed bedoeld.

Je zegt, daar gaat m'n stopactie. Waarom??
Jij bepaalt toch, dat het genoeg is.

Trillen en shaken hebben we allemaal gedaan.
En daar moet je doorheen.

Als je er vanaf wil, dan neem je dat voor lief.
Geen reden tot uitstel.

Stoppen begint met wegkieperen en niet meer beginnen!

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Els, je zal wel denken, daar heb je hem weer, en dat is zo!


Overigens goed bedoeld.




Je zegt, daar gaat m'n stopactie. Waarom??


Jij bepaalt toch, dat het genoeg is.




Trillen en shaken hebben we allemaal gedaan.


En daar moet je doorheen.




Als je er vanaf wil, dan neem je dat voor lief.




Geen reden tot uitstel.




Stoppen begint met wegkieperen en niet meer beginnen!






Groet.



OMDAT DE DOKTER HET ZEGT meneer commentaar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Snoothe, hoe erg is dat trillen en shaken eigenlijk?
Nou ja, ik weet nu dat er geen verleidingen om me heen zijn maar wel profesionals dus ik dacht: doen we dan maar!
Die arts van mij is een strenge doch rechtvaardige :D

Ps: gaat even wat koffie zetten, vriendje komt net thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je pb niet beantwoorden lieve....
Maar JIJ blijft gewoon!!!
Net als IK en alle anderen die het NOG nodig hebben....
Schijt aan een pr beterweters ipv steunen kraken ze je af....bah..Maar goed dag voor vandaag voor ik weer in mijn agressie schiet en dat is die meneer die al 30 jaar bezig is af te kicken niet waard.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, huilen geeft niet.
En graag gedaan hoor.

Nog even voor de duidelijkheid waarom ik plots naar bed ging:
Ik kreeg de onweerstaanbare trek een fles wijn open te trekken.
Toen ik merkte dat Kirky er nog was om met je te praten, besloot ik snel te gaan slapen,
voordat ik dingen was gaan doen die ik niet wilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jip kan wel een ruziezoekster zijn maar Hannah ook dus mss kampen ze met dezelfde moeilijkheden. En is dat ruzie? Daar kunnen wij niet over oordelen maar vind wel dat we niet over de ene mogen vallen en de andere niet.. Vind het niet eerlijk dat er voor de ene begrip is en de andere niet.

Zo agressie van die heks is er uit hahaha

Mooszz, ze gaat met spoed de papieren opvragen want ze heeft niets ontvangen. Ook de bloeduitslagen bij de laberotoria want ze wil niet meer dat ik een spons ben. Verder was ze eg bezorgd over die vermagering en wilde een nieuw EMG onderzoek (spier en zenuw) omdat ik idd veel slechter ging lopen.

Kirky :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...