Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Vie, nee, ik probeer rustig na te denken.En dat ze nu in goede handen is.Nee de vorige keer reed ik niet te hard, ook stapvoets, die vrouw fietste van de stoep de weg op onder mn auto, ik week nog uit, maar tegenovergestelde richting reed een jeep dus kon niks beginnen.Mijn honden hebben speciale brokken nodig, omdat ze allergisch zijn. Die kan ik daar alleen halen. 10 km van mijn woonplaats is dat, dus kom er regelmatig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Tapas, is even fijn dit te kunnen schrijven.Kalmeer ik weer een beetje.De vorige keer ben ik ook snel gestopt, om te kijken. Voor die vrouw vond ik het erger dan voor mn auto.Het was gelukkig voor haar, goed afgelopen op een kapotte hand en blauwe plekken na.Kreeg nog wel een scheldpartij op de koop toe toen.Maar ach, dat was ook schrik natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Nee hoor Vie, gewoon kijken wat er is en dan halen wat je leuk vindt.Ik heb af en toe ook van die Roxy buien en dan zet ik gewoon alles op wat ik heb.Een bepaald nummer pakt je altijd wel in de juiste situatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Maar toch een leuke tip Water, ik ben nu ook even aan het Roxy'en. En hoe gaat het met jou?Lara ik reis ook eens in de zoveel tijd naar de dierenwinkel in Rotterdam, voor speciaal voer. Want dat hebben ze hier ook niet. Maar het is wel eng wat je schrijft, zo'n soort deja-vu.Als jij het niet kan helpen, dan komt het met die vrouw ook wel goed. Dat is jouw schuld niet. En het even schrijven kan zeker helpen. Knufje!Maar nu heb ik even een heel off-topic-vraag: wat vinden jullie (meiden dan) de fijnste deo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ik zal eens gaan kijken of er een alternatieve route naar de dierenwinkel is.Nee niet mijn schuld, gelukkig niet.Ik let daar al express heel goed op.Ik gebruik ( ow mag dat wel ) een deo naam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ja wel goed eigenlijk Vie, dank je voor de belangstelling.Ik heb mijn drank-verslaving ingeruild voor een gitaren-verslaving geloof ik. Iedere vrije minuut ben ik wel aan het spelen of aan het poetsen of aan het schroeven.En ik moet toonladders leren spelen want dat zegt mijn leraar. Jaja, eindelijk zit ik op les.Nou ja, èèn proeflesje gehad en hij is nou op vakantie dus over twee weken weer een half uurtje. Do-re-mi-fa-so-la-ti... ik vind het helemaal drie keer nix maarja het schijnt er bij te horen.Dus... daar gaan we weer! En Uwes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ik zet het er wel even anders neer.Ik gebruik dus xenas met micro talk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Klinkt goed Water, dooo - reeee - miiiiFal sol la di do.Fijn dat je nu echt iets met je gitaar doet.Zeg ik ben er ven van tussen, maar jullie zijn zo interessant dat ik straks vast wel weer even kom kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Tot later Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Spud,Voor mijn doen heb ik al weer erg veel getypt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Komt natuurlijk ook omdat ik h-e-e-l l-a-n-g-z-a-a-m tiep, Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ben zo toch weer eventjes dingetjes aan het doen.Beetje bij gebleven, kwam wat tussen.Wat is je gister vertelde, had al weer een mailtje, dus er is werk aan de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Haha nee hoor, een plectrum is gewoon veel minder moeite.Wanneer gaan we samen een ritje maken op de broemfiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 In elk geval eerst 5 soorten monsters maken, met omschrijving etc.Met nog de vraag of ik 1000 monsterpotjes heb.Dus zo mn voorraad even nakijken, maar zo eerst mn doggies maar even uitlaten.Heb van de schrik van vanmiddag nu een knallende hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Water, jij was dat toch laatst die Gronings typte?? Of ben ik nu mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Water,Zoon zit op les bij een elektrisch gitarist en hoefde nooit een toonladder te spelen.Trouwens, nu vergeet ik het belangrijkste:Compliment dat je les genomen hebt! En aan jezelf werken, men o men wat een vooruitgang. You are a rock! Big Hug,Ik wacht op de Open Water Dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Neem mij vooral niet kwalijk voor mijn vaagheid hahah.Als het allemaal door gaat, zal ik het een en ander wel een keer uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Oh nou dan is het seizoen alweer bijna afgelopen... nog tijd genoeg om even na te denken dus.Joa dat hest goud ontholden Lara mien wichtje. Nou eeeh dank u mevrouw Hout. :$(toonladders heb je nodig voor solo's, niet voor accoorden en slagjes). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Water, mooi man.Bist een Grunniger of nait???Jaren gewoond, net een jaar weg uit de provincie.Zit nu in het fraaie Drenthe.Dus af en toe wel even fijn, wat bekends te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Nee man, import ja. Maar mijn BV is een rasGrunnegse dus daar leer ik wel eens wat van.Roar proatn enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 mooi .Nah ik ben eerst even met mn doggies weg hoor.Ik was ook import hoor, moakt all nait uut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hahaha ja hoor Spud, bij feestjes in de kroeg, hartstikke doem, boven op de tafel! Man man man wat triest eigenlijk. Ik had m'n tijd wel beter kunnen besteden.Met toonladders oefenen ofzo... dan was ik nu knap èn rijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Eeeeeh ik ben d'r effe uit. Met de hond weg, even wat voedsel nuken, nieuws kijken...Laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Goede avond,Is het een muzikale avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Waar in 't bronsgroen eikenhout 't nachtegaaltje zingt......etc.Wie sjoen us limburg is, is ook oke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden