Karin1 Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Accepteren, accepteren pffffffffff ik denk dat ik volgend jaar nog mopper dat ik een keertje mee wil zuipen maar oké, wat heb ik eraan, wat heeft mijn omgeving eraan. Niks nada! Uurtje lol en daarna balen dus nee, geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Bij mij is het liedje meer; I want to break free ( Queen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ik wens jullie allemaal een goede nacht!Over en sluiten maar!Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Het is denk ik bij mij zoals Wing zegt: klaar is klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ook ik ga nog even meelezen en dan lekker slapen hoop ik. Op naar de volgende droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hmmmm, cryptisch Wingff nadenkenMaar acceptatie kan met alles, maar vind ik dan wel een makkelijke weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Wing, je bent een wijs man / vrouw?Sinds 24 08 08 droog?Kun je iets vertellen over jouw drankverleden en manier van stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ja, ik ga ook graag voor simpel Wing. niets mis mee. Maar euhhhh, sommige dingen wil ik niet opgeven hoor, ookal is opgeven de makkelijkste weg.Voor vrouw en kinderen blijf ik vechten zolang er hoop is.En die is er, al is het niet voor nu direkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Dat is eigenlijk de situatie waar ik uiteindelijk ook naar toe wil, maar of dat voor me weggelegd is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 quote: Originally posted by: kirkyEls , als je een jaar droogstaat mopper je niet meer dat je een keer wilt meezuipen , dan is er in de tussentijd zoveel positiefs gebeurt dat je drank echt niet mist . Een jaar klinkt zo lang, had jij dat ook?En nu ga ik sluiten en mijn bedje bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 zooo film is gestopt met een romantisch einde...Ik ga naar bed met een feel good moment vd filmEn weer een dag niet gedronken.Voor jullie straks weltrusten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Duidelijk WingToch wel knap al vindt jij waarschijnlijk van niet.Mag ik iedereen welteruste zeggen en wellicht tot morgen?Suffertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky, ik heb zoveel leuke dingen voor mij liggen dat ik supergemotiveerd ben.Begin ahum, met een niet zo leuke maar blij als het rond is: gebit.De leukere concert Fleetwood Mac in Londen 30 oktober en tevens vakantietje Londen.Volgend jaar lange vakantie Brazilië, daar woont de broer van mijn vriend.Ja en dan de standaarddoelen zoals gezin, gezondheid enz enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden