Spring naar bijdragen

zaterdag 1 augustus 2009


Vie

Aanbevolen berichten

Witte,

Niet treuren hoor, heb geen spijt je kan dit geen misbakken dag noemen, luister naar je lichaam.

Ik heb ook wel dagen dat er veel op de planning staat en ik er niet veel van terecht breng.

Nu, met het niet meer drinken ben ik veel actiever bezig, voordien moest ik er niet aan denken,
steeds moe van de drank, blij dat het nu anders is.

Knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo,

Ik kom even vertellen dat ik al heel wat was gedraaid heb. De hoeveelheid wasgoed van mijn man valt wel mee, maar hoe zoonlief het toch voor elkaar krijgt om zoveel wasgoed te produceren elke week? :huh: Veel meer dan zijn zus en mijn dochter is toch echt eentje die zich voor alles en nog wat omkleed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik heb niet eens een zoon, maar ik snap soms niet waar mijn lief zoveel wasgoed van heeft. Ja van tennissen enzo.
Ik kan natuurlijk zeggen: doe het zelf maar. Maar het gekke is, het wasgoed doe ik hier in huis, het irriteert me als hij dat doet. Dan stopt hij katoen bij zijde, of zwart bij wit.

Wing, Mission Possible :)
ik vind het lief van jou wat jij vertelt over je buurman. En dat je daar het geduld voor hebt, om steeds dezelfde verhalen aan te horen.
Ik zou dat ontluisterend vinden voor een mens, als iemand zo afzakt door een verslaving. Maar blijkbaar kan jij beter de mens "de mens" laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing,
Kan me voorstellen dat je trek meteen over is als je met de buurman praat.
Ik heb dat soms als ik mijn man aan het eind van de avond zie.
Dan denk ik, gelukkig, ik kan nog gewoon goed uit mijn woorden komen.
Maar jou buurman is wel een ernstiger geval zo te horen.

Kirky,
Lekker makkelijk praten, als jou vrouw alle was en strijk doet.

Corinne,
7 overhemden per week wassen en strijken hakt er hier ook behoorlijk in.
Phoe, ben blij dat ik geen kinderen meer thuis heb.
1 man is al genoeg zoals je ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, he, Ik strijk zo min mogelijk en wie zijn was gestreken wil hebben, zal dat zelf moeten doen. Het is iets waar ik een zeer grondige hekel aan heb. Ik vouw de was wel netjes op.

De grote tegenslag van deze week is de wetenschap dat ik mijn baan kwijtraak dankzij (en dat is al de tweede keer) het ministerie van VWS. Mijn computerperikelen zijn daar peanuts bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing,
Ik denk het wel, dat iemand weet als hij korsakov heeft.
Als het hem tenminste door een arts verteld wordt.
Wij maken er wel eens grapjes over als iemand wat vergeetachtig wordt.
Als iemand beginnend dement wordt en een arts verteld hem dat, dan weet die persoon dat ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik pas begon met werken, na de middelbare school, werd ik leerling-verpleegkundige bij het Deltaziekenhuis in Poortugaal. Toen heb ik heel veel Korsakovvers ontmoet.
Ik was toen nog maar een groentje en wist nog van niks. Maar ik had niet het idee dat ze zelf wisten wat er aan de hand was, of dat wilden weten.
Toen was ik voornamelijk bezig om ze te controleren, dat ze 's nachts niet ontsnapten met de laatste metro naar Rotterdam, om dan de volgende morgen bezopen weer terug te komen.
Triest, triest, als dat de enige wens van een mens nog is, de enige drijfveer, om koste wat het kost, toch aan die roes te komen.

ik zie zoveel kracht in elke mens, zo zonde om dat teniet te doen met middelen.
Nou ja, dat denk ik dus even.

Corinne dat is niet fijn, je baan kwijtraken. Is dat al zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppel (jaja met hoofdletter, niks druppeltje je bent een kanjer hoe je met alles omgaat, vind ik!!)
heeft gelijk dat je vol humor zit. moest er echt om lachen.
Maarre ja ik zeg maar zo van werk kun je ziek worden maar van geen werk ook.....
En ik vind het irritant dat de werkgevers in Nederland steeds vaker Amerikaanse praktijken uithalen in het omgaan met personeel.
Wens je veel sterkte ermee cpas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen zit ik nog even Papiamentu te leren ook. Ja ik kan het niet laten, talen, het houdt me bezig. Sinta pensu un ratu, poko poko... (Denk er maar rustig even over na.)

Ja, soms wil je wel eens iemand bij de hand nemen en vertellen hoe het ook kan.
Maar dat werkt meestal niet.
Mijn beste vriend heeft zich indertijd doodgedronken, en wat kon ik uiteindelijk doen? Zijn huis schoonhouden en zijn flessen naar de glasbak brengen. het is toch altijd ieders eigen keuze.

Wel weet ik dat ik met het niet drinken, steeds meer ontdek wat ik echt leuk vind.
Talen leren, lekkere dingen koken, mijn lief liefhebben en de jaren twintig van de vorige eeuw bestuderen, voornamelijk de positie van de vrouw in die jaren.

Enfin ik klets wat weg, zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...