Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Ja, hij steunt me ookHij is ook liefDat is het nietIk kan niet achteruitMaar ik weet niet hoe vooruitIk had het gevoel goed bezig te zijnKlabang!!Ik weet wel hoe het moetIn mijn eigen onderhoud voorzienGaat ook wel weer lukken, zekerMaar ergens loopt het spaakKeer op keerMeningen, ik kan er niets meeEn toch sleur ik de hele reutemeteutaltijd weer op m'n nekDan breek je vanzelfJa Saf. I know.Ik hield me sterkWaarom?
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Woman de cake is dus goed gelukt? Heb je hem al gegeven aan je plukbuurman?Marjo-meid, je maakt het zo ingewikkeld voor jezelf, denk ik wel eens.Vraag toch hulp aan een fijne psychologe. Ik zeg niet dat je gek bent, integendeel, maar zou dat nou niet iets zijn?Niet drinken is uiteraard een optie, maar daar weet jij zelf alles van.
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Vooruit kom ik als ik 1 voet voor de ander zetzonder overal over na te denkenvandaag wat vandaag lukten dan na 1 jaar herzien hoe ver ik ben gekomenjij bent al een heel eindsinds je je kelder hebt opgeruimtkijk naar wat je al bereikt hebten werk aan wat je nog wil bereikenik denk ook niet elke dag oh wat doe ik het geweldigheb ook mijn dieptesmaar daardoor kan je de hoogtes goed waarderenmeningen van anderenje kunt ernaar luisterenen dan je eigen mening vormen
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Safi hoe gaat het met jouw schilderijen? Ik vond ze zo mooi, die keer dat je ze op de draad zette. Spetterend!
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goed VieIk ben gelukkig al weer bezig, want na de vakantie wilde het even niet lukken.Maar toen vroeg iemand me om mee te doen aan een kunstmarkt en toen dacht ik dan moet ik maar wat erbij vervenEn sindsdien vloeien de kleuren weer.
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Help uzelf broeder...Werk aan de winkel!Tnx voor alle liefdevolle woorden en altijdweer ondersteuning. Dat is heel erg fijn!Héle kleine ieniemienie stapjes dan maarWie dat niet horen wil, die sluit z'n oren maar!Een kabouter kan geen reuzestappen makenSoms klim ik in de steltenMaar dat evenwicht...Hopeloos
safidepafi Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Soms kom je twee stappen vooruit door er eerst 1 terug te doenhet zijn dan toverstappen :-)
Soothe Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hoi Marjo,Wat wil je horen?Je moet niet drinken en dat weet je! Niet vandaag, niet morgen. Never!!!Je kwam niet voor niets op het Forum. Je stond meer dan een jaar droog.Toen begon je in toverformules te denken, en ging "experimenteren".De "experimenten"van een alcoholist zijn meestal de inzet van een terugval in de drank.Het bewijs is dus geleverd! Het zit je allemaal niet mee, daarvan ben ik me bewust.Een baan een huis! Geen aangename zaken.Wil je de boel nog enigermate op de rails krijgen, dan eerst de drank uit de weg.Het is niet de eerste keer dat ik dit tegen je zeg, ook op de meeting,wat op enige weerstand stuitte!Problemen in overvloed, dat is niet te ontkennen, maar EERST de drank uit de weg!Zo vervalt een mens in overmatige dramathiek en van effectief de boel aanpakkenkomt weinig tot niets.Ik reageer al niet zoveel meer op je. Niet omdat ik iets tegen je zou hebben, maar omdat ik weinig tot niets van je schrijfsels begrijp!Marjo, verdraait, raap je bijeen.Sterkte.
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Marjo ik weet niet precies meer hoe die uitspraak ging, maar het was zoiets als: een reis van duizend mijl begint met een kleine stap.Ik heb zo'n idee, dat als ik hier op het forum blijf hangen, nog een tijdje, dat er best iets bijzonders kan gebeuren.En bijzondere dingen heb ik hier al vaker gezien, en zelf ook gedaan!Dankjewel Safi voor de link. Ik kan niet verder linken op jouw naam, maar misschien wil je me die toesturen?Ben even erg benieuwd naar Annewiep, maar ben te laat. Volgende keer misschien.
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Ik weet best wat ik wilMaar heb nooit geleerd hoe dat moetDus, leer ik nuDat vergeet ik somsDan vergeet ik mijDan zit het inner-contact wat losEn krijg je kortsluiting
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Zo de sateh staat in de marinade geduldig te wachten tot het morgen is.Marjo soms denk ik wel eens dat je overal te diep over nadenkt. Probeer dingen te nemen zoals ze komen en laat idd de drank achterwege. Gun je zo dat je je weg vindt en gelukkig wordt:present:
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Soothe, dat snap ik welDat snap ik best Maar het werkt niet meer zo Een tijdje misschienMaar dat is het niet
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Marjo ik heb ook nooit geleerd hoe het moest. Tenminste, wel hoe het moest maar niet hoe het voor mezelf fijn voelde.Dat leer ik nou.Leer jij met ons mee? En mogen we van jou mee leren?Nellie er is geen enkele reden waarom je hier niet mee zou kunnen schrijven. Tenminste dat is niet aan mij om te beslissen, maar ik vind het prettig dat mensen zich kenbaar maken.Zoals al eerder gezegd, het is een vrij forum. Ik waardeer het zelf erg als je niet anoniem meeleest, maar zelf ook iets toevoegt.En om het even down to earth te houden, ik ga een vloer dweilen. Hihi, nuchter hè?
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Yep! Ik denk teveelHet vermaledijde hoofdLaat me nog steeds niethelemaal met rustFeit is dat ik het hoofd eigenlijk nog steeds weigerEn dat weet ze, ze stookt het verzet op!Stoken, stoken, stoken..Tot het kookt! Over-kookt.
Hermie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Denken (te veel) is niet erg maar doe het dan over zaken waar je iets mee kunt.
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Je zou het een terugval kunnen noemen NellieMaar dat is het niet echt. Het gaat wel anders nu.Het helpt natuurlijk niet. Maar eerst moet er blijkbaarwat anders nog gebeuren...
Mai Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Ja precies HermieDat leer ikMaar dat gaat niet zo hard Hoeft ook niet huh?Ik ga weer evenThose kiddy kidsDan maar even zo. Het helpt toch weer!Ja, laten we dat doen Vie!Het zal het proces wel zijn....
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goeiemiddag allemaal.......Net terug van het strand, begon te regenen. jammer jammerff lezen
Soothe Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Marjo, ik snap veel van vermaledijde hoofdjes. Sterkte vrouwtje.
ferry Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hallo Marjo,Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen. Het doet me verdriet je weer zo te zien worstelen. Maar ook denk ik, eigen schuld, dikke bult.Zoals Soothe, ook al schreef, je hebt lang droog gestaan en nu bewezen, dat je die eerste moet laten staan.Wij alcoholisten kunnen niet drinken.Dus je drinkt wel, of je drinkt niet.Sterkte,Ferry.
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Goedemiddag Witte. Was het toch wel een fijne middag op het strand ondanks de regen?Hier alles nog steeds droog.
witte Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Hee Vie,Ja het was een heerlijke dag op het strand.Ik mag ook helemaal niet klagen hoor. maar ai jai jai wat is t altijd naar als de lucht betrekt en de zon laat zich niet meer zien.Ik vind het heerlijk op het strand en de zee heeft voor mij altijd iets magisch.Alleen het kijken naar de zee is al zo rustgevend.Debnk dat ik staks ook maar net als jou even down to eart moet met mn vloer dweilen haha.Je bent me dus op voor
Vie Geplaatst 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst 10 augustus 2009 Witte ik ben vlak aan het strand geboren, in Westkapelle, en ik ben echt een zee-mens. Ik snap wat je bedoelt met het magische.Er is iets, met die meeuwen en dat ruisen van de golven.Maar mooi toch om dat gevoel te kunnen beleven?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden