An Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Sara: geen sorry joh, nergens voor nodig.Kan je hier alvast oefenen om GEEn sorry te gaan zeggen.Jij komt en gaat hier wanneer JIJ dat wilt, heerlijk toch.Nu ga ik ECHT afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Oké An, dankje en: welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Haha Thee, weet je wat er met de super is gebeurd waar ik mijn wijn altijd haalde?Juist..............failliet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ja Kirky, instanties en hun vertegenwoordigers kunnen je echt tot waanzin drijven!Normaal ben ik een nogal rustig, zachtaardig mens maar zelfs mij hebben ze wel eens tot een verslindende draak gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Welkom terug Sara,er is een hoop gebeurden nog meer is hetzelfde gebleven!o.a. dat jij (en ik ook) niet gedronken hebt!!!groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Spud is gek!!! Omdat ze geloofd dat wanneer er reanimatie plaats vindt, er ook ..... is daar een naam voor. Vrijwillige zelfdoding? Ik ben medeplichtig, en ben er nog trots op ook, ondanks mijn verdriet. Ja hij is dood mochten er vragen komen! Nog steeds mijn beste vriend niet. Voor de info. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Dat je het nog in een winkel durfde kopen, theemutsJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Goede avond allen,He verdrie Kirky, soms maken ze het voor een mens inderdaad niet gemakkelijker.Maar je naam verkeerd spellen, vind ik een teken van desinteresse en niet netjes.Hoi Sara, daar ben je weer.Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ja Spud,schrok er van.Maar je bericht is niet echt duidelijk.Begrijp in elk geval dat het in de mededelende sfeer was en dat je er niet over wil praten.Mika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hey Spud, wat ingrijpend! Wil je er over vertellen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Jeetje, Spud is alweer uitgelogd?Nou daar wordt het wel ff stil van ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Dat is schrikken Spud, niet helemaal duidelijk, maar het lijkt erop dat je iemand hebt geholpen zich van het leven te beroven. Ik kan me voorstellen dat je in shock bent of zo. Hopelijk is er iemand bij je of kun je dat nu niet aan?Als er iets is wat ik voor je kan betekenen, laat het weten Spud!Met zoiets moet je niet te lang alleen opgezadeld zitten.sterkte Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Even iets anders,heb morgen een gesprek met mijn baas over een nieuw gecreeerde functie.Ik heb vandaag gezegd hem wel te willen hebben, ben benieuwd moet morgen direct op gesprek komen.De vraag is of ik de functie krijg.BEn in januari toch 3 maanden ziek geweest. echt ziek maar ik had er ook de balen van.Ze zetten je ruim een jaar in een hok met bromvliegen en tapijtvlooien en je schrijft, op verzoek van externe coordinator werkprocessenen ze leggen dat hele proces zomaar naast zich neer.Het hele gebeuren is dus geflopt, ik heb dus wel wat eisen.ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hey Thanxx Kirky..Zit nu ff te sippen, moet voor morgen de opdracht vd internet behandeling doen en ik kom niet op de site, balen.Krijg steeds de melding dat de site problemen heeft, zucht.Nu lijkt het net alsof ik niet wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi Mika,Van dat ziek zijn, dat is bekend waarschijnlijk en blijkbaar geen reden om je niet te willen spreken.En de rest, daar heb je morgen invloed op.Lekker slapen en veel succes morgen!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ehh Jane,Nee ze hebben mijn naam meermaals genoemd, ikke happy.Ze dachten alleen dat ik niet zou willen.Ben een senior (op mijn werk)n dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ohh strak plan, ga ik nu doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi Mika,ik was het vergeten en kon er net wel bij,dus nog maar ff proberen!gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Jep gedaan, thanxx, had ik nog niet zo over nagedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Hoi Jane, net weer geprobeerd, lukt niet.Heb al naar de moderator gemaild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Kirky slaap wel.Ik ga ook slapen, morgen vroeg op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Zo wijs, dat ie er 2 keer in mocht Wingchun!Welteruste allemaaltot ooitJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Dag Kirky, pieker niet over zaken waar je (nog) geen antwoord op krijgt.Je hebt wel wat anders aan je kop toch?Ga lekker te kooi en ik hoop dat je (goed) kunt slapen.Weltruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Ha Akelei!Hoe later op de avond....hoe schoner volk!Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2009 Mika ik kon vanavond ook gewoon m'n opdracht doen.De LAATSTE! Hellup!Nu moet ik het straks met jullie verder doen, maak jullie borst(en) maar nat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden