Spring naar bijdragen

donderdag 20 augustus


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 297
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja nou weet ik het ook niet. Laatst kreeg ik commentaar of ik aub wil quoten.
Zullen we even een algemene vergadering houden of er wel of niet gequoot gaat worden ? En dan zo ja, hoe en wanneer en hoeveel.
tjeemig zeg heej

quote:


Originally posted by:
houtje

Woman,




Een vraagje. Als je op iets antwoord van deze bladzijde


of de vorige in de discussie, hoef je van mij echt niet


die posting helemaal te quoten.




Sinds ik niet meer drink heb ik


een stuk geheugen terug gekregen
:D
.




En soms wil ik snel even de draad doornemen


en dan lees ik dezelfde posting drie keer,


1 x gewoon en twee keer helemaal gequoted.




Van mij hoeft dat niet hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stofatum, pactpagina??
Mijn verweekte hersenpan doet ook nietb altijd meer
wat ik ervan hoop, dus misschien ff uitleggen?
Ik heb me aangemeld bij de afdeling thema''s
waar Els (meen ik) een nieuw draadje heeft gesponnen.
Wat kan ik nog meer doen om
serieus genomen te worden?
En stofatum staat niet eens in mijn woordenboek, dus dan hoef ik me niet
meer zo erg dom te voelen. Wil wel graag weten wat het is, een soort cv o.i.d.?
Lees het graag Valentine,
hier nog steeds droog (Gouda)
gr Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de lieve reakties!

Witte ik woon echt in het alleruiterste oosten, 1 km van de duitse grens en hier schijnt nog steeds de zon pffffffffffffffffff.
Maar het weer maakt voor het speuren van de hond inderdaad niet uit. Hij kan het onder echt alle omstandigheden. Heb wel eens in hagelstorm meegedaan met wedstrijd en dat ging nog goed ook.
Maarre..............IK heb daar wel problemen mee :D.

Hoewel ik niet zo'n "pact-mens" ben lijkt het me wel wat om dat te doen met mensen die nu ook de IB net of bijna hebben afgerond! Ik heb deze week net het laatste kontakt gehad en dat is ENG!!!
Kunnen we elkaar wat steunen, goed plan.
Naam ervoor?

Nu ga ik uitloggen.
Dagdag, laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He woman maakt mij niet uit hoor, doe lekker wat je wilt, de een wil dat de ander dat, daar kom je toch niet uit!
Laat je niet op de kast jagen!

Hier een knuf voor een sjaggie woman!

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, wil me dat acts van Loosduinen pb en? Alvast bedankt
ik woon trouwens redelijk bij je in de buurt, er gaat zelfs een bus vanaf hier naar Gouda. Mooie binnenstaf. Ben paar maanden terug voor radio opnames van vpro in historisch museum geweest, leuk!
Ik had die ochtend alleen een erge kater en wat voelde ik me schuldig want ik ging met mijn
lieve frisse zusje (29 hoor).

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, je bent niet alleen achtergebleven, ben er nog, en hoe ?

Vriend komt thuis, de alcoholgeur heeft hij meegebracht, wel gratis en voor niks.
In 5 min. heeft ie 10 keer hetzelfde gezegd, nu ja, laat maar, ik zal er niet
aan wennen.
Vreemd, ik heb het voordien nooit gemerkt. Ja, één nuchtere en ééntje niet,
dat is het verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Hannah! Klinkt heftig. Ik hoop dat je het goede doet en ik wens je sterkte.

Goh Macha, waar ken ik dat toch van?! Gebeurt gelukkig niet vaak, maar toen ik nog meedronk had ik het ook nooit door. Lekkere walm he? Nu haal ik de volgende dag weleens ietaan en dan zegt ie dat hij dat echt niet gezegd heeft. Echt wel!
Eerst dacht ik dat ik zelf in de war moest zijn, ook een bakkie op dan, en dan kregen we daar ruzie over. Nu weet hij dat ik gelijk heb, en tsja, die discussies zijn verleden tijd! Lekker rustig en geen kater ook!

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Adam, zo leer ik nog eens wat!

Amsterdam centrum, dan was ik van de week nog bij je om de hoek!

Kirky, ik zou het niet weten. Aangeven dat je iets voor jezelf op een rijtje moest zetten is mogelijk maar dat houdt veel open natuurlijk, dat roept ook vragen op. Eerlijk zijn is mijn motto maar wordt idd niet altijd gewaardeerd. Heb je eigenlijk nog iets gehoord van je oude baas of heb ik dat gemist?

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, doe je niet teveel je best? Aandacht is aandacht en die geef je haar volop! Hebben jullie wel eens met een maatschappelijk werker gesproken? Een internaat is wel erg heftig, kan je dat jezelf ooit vergeven, als ze er slechter uitkomt?

Heel moeilijk hoor en ik begrijp wel dat het je aanvliegt. Ik was zelf een heftige puber en heb het mijn ouders moeilijk gemaakt maar het gevoel dar ze altijd achter me stonden (en staan) heeft me zoveel zelfvertrouwen gegeven ook al koop je daar nu niets voor natuurlijk!
Besef wel dat je haar moeder bent he, daar heeft ze er maar eentje van! Dat beseft ze nu misschien niet. Heb je haar dat weleens voorgelegd? Heb je haar weleens rustig vertelt dat ze je verdriet doet en dat je dit niet aankan? En dan bedoel ik op een rustige, niet verwijtende manier, als mens tot mens.

Sterkte, Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...