Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 augustus


Suffertje

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag. Kom ik even langs, gaat net iedereen weer weg....

Ben vandaag naar de Makro geweest, de hal staat vol met dozen vol boodschappen. Mag ik straks allemaal weg gaan bergen.
Maar!!!!! Het raam zit er in! En dat had ik niet verwacht, nog voor het weekend.

Woman dat is een beetje ouwewijvenpraat hoor, van die tv. Vroeger was dat wel zo, toen iedereen nog een antenne op het dak had staan. Dan kon de bliksem er in slaan. Ik heb digitenne en de antenne daarvan staat pal voor het raam voor de beste ontvangst. Geen centje pijn. Als je er nou maar aan denkt om dat raam dicht te doen als het regent/onweert kan je niks overkomen.

En verder lees ik zo hier en daar dat het over het algemeen goed met een ieder gaat. Mooi zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie, ja, zo zat het inderdaad. Van vroeger met de antenne :)

Ik heb hier ook digitene, mooi beeld he !! Echt heel fraai :)

Boodschapjes gedaan, praatje gemaakt met een mevrouw die ook altijd een praatje met mn vader maakte, dus dat was wel bijzonder. Binnenkort ga ik langs voor een kop koffie. Dat wordt hondenpret want zij heeft twee Tibetaanse Terriers !! Even om denken dat ik dan mn fotomobieltje meeneem.
Zojuist een heerlijke smoothie met perzik gemaakt en gedronken. Even op de bank voor een chill-sessie en dan mn badkamer poetsen. Meteen dan even wat wierook branden want dat ruikt zo lekker en blijft lekker lang hangen. (nag champa)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kitky,
Da's balen hoor.
Ik hoop dat je voldhoudt en dat de manier waarop je
gehandeld en gesolliciteerd uiters integer is.
Wat je zelf ook schreef: als ze me nemen en van mijn vorige baan weten, da's pas vertrouwen!
Daar gaat het om. Dus hoop ik dat je dat vertrouwen in jezelf kunt handhaven,
want ooit lukt het en als dat lukt is het helemaal goed.
Geen leuke, wel goeie ervaring,
ik hoop dat je snel oogsten mag!
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo!

Bako: 10 maanden, super :present::musicnote::heart::present::musicnote::heart::present::musicnote::heart:!!!

Tasseke, kan me je schrik goed voorstellen. Maar 't is zoals al werd gezegd: een etiket, niks meer en niks minder. Jij bent en blijft jij. En ook al ken ik je niet persoonlijk ik mag je ONTZETTEND GRAAG!
:heart:

Fijn te horen dat het Drup goed gaat, doe haar mijn groeten.
Jammer dat jullie niet naar Curacao kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: jammer maar klasse hoe je het opvat, man!!!
Je bent een ervaring rijker en dus sterker. Keep going :present:

Woman: ga je nog wel naar Italië dan?
Waar had je naar toe gewild?
Ik had begin oktober willen gaan maar nu denk ik dat dat financieel niet gaat lukken. Hondje heeft de nodige euries gekost bij de dierenkliniek. Maar dat geeft niet, zij gaat voor. Andere hond moet ook nog voor een kleine ingreep dussssss...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gek, ik kon zowat een uur lang het forum niet meer bereiken. Nou ja, nu weer wel.

Woman ik vind digitenne prima, en bovendien nog veel goedkoper ook dan al die kabel-abonnementen. Goeie ontvangst en ook nog allerlei extra zenders. BBC-prime bijvoorbeeld. Was nooit zo van de soaps, maar nou wil ik bijna elke dag Eastenders zien, hihi.
Wordt je werkkamer helemaal naar je zin?

Kirky, dat lijkt me on de donder niet makkelijk wat je wel en niet moet vertellen. Kun je met je vroegere werkgever iets afspreken, dat hij het ook op de vlakte houdt?
Bijvoorbeeld: "Het was een goede werknemer, nooit klachten over gehad, maar door wat problemen in de persoonlijke sfeer moest ik hem laten gaan."

Dan kan jij tegen een toekomstige werkgever ook op de vlakte blijven en zeggen: ik heb wat problemen in de familiesfeer gehad die nu voorbij zijn.

Zou dat kunnen? Het is maar een gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, da's fijn Kirk! Ff een zorg minder. lekker hoor.

Lieverds, ik ga weer uitloggen.
Nee nee, ben er niet zo één die iets roept en dan weer pleitos is ;)
Heb giga rugpijn en houd het niet zo lang zittend vol.
Ga de was ophangen, boodschapjes doen (dwz met auto naar dichtsbijzijnde dorp), ff bij zieke vriendin langs en honden uitlaten.
Ben dus ff weg.
Tot later allemaal!

PS. Ook als ik niet op iedreen reageer ik lees jullie wel hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bako! Geweldig!!
Je staat nu langer droog dan mijn geslaagde :wacko::$:huh: poging van vorig jaar!
Top!! Hou vol!
Ik doe ook weer mee, met name door de refusal!:D

Kirky, man er mag nou wel een positieven periode aanbreken!!
Ik duim voor je!

Hannah, wat een lef en moed heb je gehad door je dochter zó aan te pakken!!
Het komt uiteindelijk wel goed, maar daar heb je nu even niets aan!:present:
Is gedeeld ouderschap (fysiek bedoel ik dan) misschien een idee? En dan heel strikt blijven: als het
tijd is om bij de "andere" ouder te zijn, dat ook heel consequent vol te houden!!
Heel veel succes, en hou me op de hoogte!

En aan alle mensen die zich "genegeerd" voelen: dat is écht niet zo.
Ikzelf lees (bijna) alles van het forum, en met mij nog vele forummers, maar reageer weinig!
Toch heb ik veel aan het forum, ook van de nieuwe forummers!
Alleen Adam heeft laatst zo'n mooi rekenwerkje gemaakt: als ieder forumlid op 20 mensen per dag reageert op anderen, ontstaan er vele duizenden (weet niet meer de precieze hoeveelheid, kan zo snel zijn bericht niet vinden en quoten) postings per dag!
Komop, schuif dat gevoel aan de kant, en blijf meepraten!
Nou, dan zal er niet altijd gereageerd worden, uiteindelijk schrijf je voor jezelf, en lezen vele forummers je! Zie het dan maar als een dagboekfuncti, maar dan eentje die af en toe nog antwoord geeft!!

En ook ík heb de internet-begeleiding gedaan, en voor vragen sta ik ook open.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee Theetje, dat gaat toch via heel andere kanalen. Die mensen die jou uitnodigen voor een gesprek weten echt niet dat jij ruim gebruik hebt gemaakt van de verzekering waar je voor betaalt en volgens welke regels je recht hebt op hulp en ondersteuning.
Heb je zin in die baan? En het grappige is, hoe kwam je er op om juist op die baan te solliciteren?
Heb je al enig idee hoe je je zal presenteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje jongens en meisjes!!!

ik ben gewoon ontroerd!
gewoonlijk leef ik voor de kat zijn ....... weg, denk nergens over na en kan zeker geen complimentjes velen. eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik voor iemand iets beteken!
zolang ik niets beteken, heb ik geen verantwoordelijkheid, hoef ik geen rekenschap af te leggen etc etc

maar heel, heel, heeeeel stiekum..........
Dank jullie wel!!!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, ik heb ruim 25 jaar in Rotterdam gewoond, pas twee jaar geleden verhuisd naar "onder de rook van". Maar ik kom er nog steeds een paar keer per week, voor werk.
Ik vind het een prachtige stad, als ik die skyline al zie als ik er aan kom. Dan denk ik, verd%mme wat mooi!
Het is een zich snel en mooi ontwikkelende stad en ik ben het met je eens: alles is er mogelijk.
Leuk hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sarah, ik ga niet naar Italie...helaas. Ik ben uitgenodigd bij de ex van mn vader, maar was niet van plan om al te gaan. Ze hebben daar een tweede huis met gastenverblijf. maar door mn vriendin die zo enthousiast was besloten tóch te gaan, maar nu is zij dus afgehaakt. En in mn eentje met de trein + hond is nog te veel gedoe, omdat ik daarvoor nog niet stabiel genoeg ben.
Vie, mn werkkamer word langzaam wel wat, ik doe elke dag een beetje :)

Ik heb een foto gemaakt van mn schuifdeuren, de handjes van Fatima, eens kijken of ik die kan plaatsen voor de geinterresseerden, monumentje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

De werklui zijn al weer een paar uur weg. Goh, wat een nette mannen. Ze hebben waarachtig na het vegen van het trappenhuis er ook nog een natte lap doorgehaald. Echt zo netjes heb ik het nog niet meegemaakt. Chapeau heb ik hen ook gezegd. Nu is het wachten tot de stucadoor contact opneemt voor een afspraak. De katten hadden zich op zolder teruggetrokken. Voor hun gemak ware het beter geweest in de woonkamer, maar ja: deurbel = verstoppen op zolder.

Totaal off topic: ik heb twee bh's gekocht. Nooit gedacht dat ik die nog eens nodig zou hebben.

Dit weekeinde ga ik een sollicitatiebrief schrijven. Tja, ik ga niet afwachten of ik mijn baan kan behouden als ik iets vind dat me past. En ik ga toch echt niet vertellen van mijn stoppen met drinken.

Straks weer snackbarfood. Mjam. Dat is nu lang geleden voor mij.

Maak er een goede avond van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...