Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hahaaa, Adam, sorry maar ik hou altijd wel van die kinky onderwerpen. Wees blij dat je naar een Nederlandse apotheek ging en dat je niet in het Engels naar aambeienzalf hoefde te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 ja die apotheek kan genant zijn..... Ik voelde me zo opgelaten toen ik voor het eerst refusal ophaalde.Voor mijn gevoel zat ze me heel raar aan te kijken.Kwam overigens een keer een kennis tegen daar, echt zo'n vrouw van wie je denkt: die heeft het ideale leven, leuke man, kids, kast van een huis, 3 auto's..Altijd blij, vrolijk en om half 9 op het schoolplein al in vol ornaat.Maar die kwam je een recept antidepressiva ophalen. herhalingsrecept.gras is dis niet altijd zo groen als je denkt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Jane bovenaan een bericht staat een printer afgebeeld en kun je het printen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hé is iedereen ineens aan het printen geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 hoi Wing het was inderdaad zo`n goed bericht dat ik er een beetje van ondersteboven was net als jijen toen ging de telefeun;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Jane je kunt de tekst selecteren en dan opslaan in een nieuwe map, in word of hewoon als kladblok...snappie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 En ik was even wat werk aan het afmaken zo tussendoor, maar gefeliciteerd hoor Wingchun.AR ook alles goed met jou? Druk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Dank je wel AR, ik schaamde me al om hetr te vragenen nu, nou ja niet blond, toch dom,maar ik heb t nu welal doende..............Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 ik heb m al woman,thnxJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Jane je hoeft je hier nergens voor te schamen hoor ik kwam ook zo ongeveer als analfabeet hier op het forum;)je kunt je beter schamen als je het juist niet vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Dank je Kirky en AR ook.Zo ken ik er ook nog een:dom zijn is niet niet wetendom zijnis niet weten dat je niet weetgroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Adam, wat mij stoort, is dat ze het nooit bij één lijk laten.Een klein plaatsje en dan zoveel dood en verderf. Maar een mooie setting! Echt BBC vakwerk.Groet. Ik zie je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 By the way, een goede avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 zo is het maar net JaneHoi Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hoi Albert. Still going strong! Goed Albert, u krijgt een pluim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Dank je Soothe ben er reuze blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Theemuts, denk hier maar aan! Let others deem it's joy divine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Goede avond allen,Ik heb enkele bladzijden teruggelezen,en moest echt wel lachen, hoe jullie schrijvenover diarree/verstopping.Ik heb jaren elke morgen diarree gehad,gestopt met drinken toen verstopping,was ook geen lachertje.Nu weet ik tenminste dat dit door hetdrinken kwam, weer wat geleerd vandaagop het forum. ( Elke dag trouwens )Nu is alles O.K.AR ben jij weer niet werken vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Macha ik ben allang weer thuis van het werk hoor, da`s het voordeel van einde vakantie`s en slechter weer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 en dat is het allerbelangrijkste Wing:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Tja theemuts,door te stoppen met drinken heb je het evenwicht in de relatie verstoordhet duurt even eer dat weer in balans ishij kan meegroeien in de situatieof verder van jou afen het vervelende isdat jij hem daar niet bij kan helpenmaar het wordt niet/nooit meerzoals het wasen dat is goedmaar leuk is het nietgrappig is eigenlijk weldat als je het goed bekijktde kroeg eigenlijkgeen plaats iswaar je trek moet krijgenals je iedereenobserveerten weg ziet zakkenen rumoerig ziet wordenals je zelfnuchter blijften het valt me tegenwoordig ook opdat men (ongezonde) dingenvaak een verkleinwoordje geeft: ook een:biertje, wijntje, gebakje, chocolaatje, ijsje enz enz?nou ik ga ff lekker een chipje etengroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Hoi Thee hoe moeilijk het ook is je kunt een ander niet veranderen dat moet hij zelf doen.Maar wel kun je heeeeeel erg trots op jezelf zijn dat je zelfs daar niet hebt gedronken, dat bewijst toch dat je heel veel moed hebt en wilskracht, dat siert je enorm:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Theemuts,Een traantje wegpinken mag gerust, lucht toch effe op.Heel goed van je dat er voor jou geen alcohol bij te pas kwam.Ik had je gisteren een antwoordje gegeven om 20u 48ik weet niet of je dat nog gelezen had, zag toen dat jeuitgelogd was.Hé Wing ?AR was grapje, de laatste weken heb je enorm gewerkt, wist ik wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 Ik zit net aan een kaasje en straks nog mijn yoghurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2009 wist ik wel Macha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden