AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ik ga effe naar Will tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Reetjesindewei, hoe ist mogelijk ben je hier vanavondGem, ook hier terug van vakantie. Jullie moesten eens wetenhoe heerlijk het is om jullie te lezen.Kirk trouwens ook hoor, maar die lees ik wat vaker hier.Slechte dag voor mij, maar komt goed.Alleen nu even niet.Slechte dagen worden altijd gevolgd door goede toch?Nooit omdraaien zulks woorden.Ach, af en toe twijfel ik aan mijzelf maar meest komt het goed.Zie dat ik post heb, zeldzaamheid hier.Alle nieuwe mensen welkom, excuus dat ik zomaar tussendoor wals.Ben een beetje op leeftijd, misschien mag het dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 sjow was ik weer.lekker met zoon samen, eten van schoondochter opgemaakt.zoon is weg en opa heerljk op de bank met lappie.geoden avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 zo de koffie pruttelt, de koekjes staan op tafelsuiker en melk staan erook.wie wil kan pakke, is zelfbeding hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi sailor,Ze gaan de dam tot dam race lopen op de 19e. Ik geloof dat er een apart draadje ook voor is.Ik hoop dat je therapie dan nu ook snel gaat beginnen, want volgens mij heb je al lang genoeg gewacht, tenminste zo lees ik het.Goed dat je niet genomen hebt Jasmijn.enne hoi voor AR, marcha, stien (tuurlijk mag dat ook als je niet op leeftijd was hoor haha)en opa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Kirk, een lokkertje oké.Je wist dat ik zou reageren.Koerier oké, bierbrouwerij foute boel.Nu geen inkoppertjes meer oké!Jij bent al veel wijzer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 STIENTJEEEEUUUUH, hallo. Leuk ook om jou weer es te 'zien'. Wat is er zo slecht aan je dag?Rook je nog steeds niet. Ik kan het maar niet laten.......nou ja, dat komt straks wel weer(hoop ik)He Corientje, fijn he zo'n compu die het doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 yeh right Jasmijn!!!!!Opa koffie lust ik niet, maar heb wel en koeje gepakt hoor....Ik ga dr weer vandoor Fijne avond allemaallaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Kirk, ik geef weinig advies hier. Maar joh.............niet doen!!!!!!!!!!Bammetje, wie zegt dat ik niet rook?Wie zegt dat ik niet .......Wie weet dat ik niet .........Niet invullen voor een ander, gaat niet goed komen!Gem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Wat een waardeloze #$%^dag was dit!Haal flesje wijn voor de buren, zijn ze niet thuis...Staat hij nog hier!O, ik maak hem niet open, ik voel me (gelukkig:D) niet lekker, dus er is geen trek.Maar balen, rij ik de parkeergarage bij de Appie uit, rijd ik zó mijn buitenspiegel aan gruzelementen!Duur flesje geworden!Ik ga maar naar bed denk ik...hond ook mee (met dank aan BamBam), beetje sippen en tv kijken!!Maaaaarrrrr...ik heb een ADB stopmaatje!! Dus nu gaat het niet meer fout (sprak ze hoopvol) (maar ook vol vertrouwen!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 weer wat geleerd, ben nog geen week hierdus kan niet alles weten wat de mede-forums lusten of niet lustenin iedergeval geen alcoholieeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ik dacht, ik dacht, ik dacht.....dat je niet rookte???? Haha, je wilt dus ook graag stoppen. Succes.Trees, gelukkig alleen de buitenspiegel....... ga maar gauw naar bed en ja, beest lekker mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Als men regelmatig op de f5 knop drukt dan ververst de pagina. Kunnen mensen ook zien of ze een pb hebben.Leuke film, Tristan en Isolde. Love is in the air tralalalala. Nou ja, zover zijn ze nog niet. Eerst nog wat bloedige gevechten, heerlijk. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 quote: Originally posted by: TreesWat een waardeloze #$%^dag was dit!Haal flesje wijn voor de buren, zijn ze niet thuis...Staat hij nog hier!O, ik maak hem niet open, ik voel me (gelukkig:D) niet lekker, dus er is geen trek.Maar balen, rij ik de parkeergarage bij de Appie uit, rijd ik zó mijn buitenspiegel aan gruzelementen!Duur flesje geworden!Waarom de keus van een fles wijn?Wat wil je hiermee bewijzen?Sorry, slip of de tong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Bij mij ook niet. De latste keer dat ik wat kreeg van iemand die ik nog niet op de hoogte had gesteld ging het goed mis. Dacht het wel aan te kunnen maat not. Fles ging open na eerst bij de supermarkt 2 extra flessen erbij gehaald te hebben. Hoezo alcoholist...... quote: Originally posted by: theemutsBij mij komt geen drank in huis. Ook niet in gesloten verpakking. Bed®ankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 quote: Originally posted by: BamBamAls men regelmatig op de f5 knop drukt dan ververst de pagina. Kunnen mensen ook zien of ze een pb hebben.En ik verversen maar.............. nou mooiiiiiiiiiiiiii niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Kan je em niet bij hun bij de achterdeur zetten ? quote: Originally posted by: TreesWat een waardeloze #$%^dag was dit! Haal flesje wijn voor de buren, zijn ze niet thuis... Staat hij nog hier! O, ik maak hem niet open, ik voel me (gelukkig:D) niet lekker, dus er is geen trek. Maar balen, rij ik de parkeergarage bij de Appie uit, rijd ik zó mijn buitenspiegel aan gruzelementen! Duur flesje geworden! Ik ga maar naar bed denk ik...hond ook mee (met dank aan BamBam), beetje sippen en tv kijken!! Maaaaarrrrr...ik heb een ADB stopmaatje!! Dus nu gaat het niet meer fout (sprak ze hoopvol) (maar ook vol vertrouwen!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Zielig Stien. Wil je nou zeggen dat je graag een pb wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hallo, mensen, bij de achterdeur...ik woon in Den Haag hoor!En ik wil niets bewijzen met dat flesje wijn....dat wilden ze gewoon graag hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Wat ik zou denken is, wat ik niet zou willen krijgen koop ik dus ook vooreen ander niet. Is niet helemaal waar, maar wat alco betreft zekers wel.Maak het jezelf niet moeilijker als het hoeft te zijn.Trees, heerlijk stopmaatje heb je toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ja, da's fijn, Stien, een stopmaatje!En ik heb dat flesje gewoon boven bij mijn zoon gezet!Geen probleem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Goedenavond allemaal,Plof er even tussen heb nog niets gelezen erg he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 persoonlijk heb ik daar helemaal geen moeite meedat er alcohol in huis staat.er ligt hier in de koelkast 1 oude breezer van mijn ex en er ligt 1 flesje bier uit de oude doos uit de zelfde tijd.Maar zins vorige week woensdag heb ik geen fles of blikje aangeraakt of geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 :light: kirk = lekker ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 quote: Originally posted by: BamBamZielig Stien. Wil je nou zeggen dat je graag een pb wilt? Nee, zou niet durven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden