meiske Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ik heb er ook geen moeite mee om alcohol in huis te hebben al heb ik het nog zo moeilijk ( wat ik helaas nogal eens heb,heb nu al maanden niet gedronken maar het lijkt wel of het steeds moeilijker word ( soms) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ja hoor, liefde. Hehe. Op de tv dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ik doe deze dag dicht!Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Slaapse Treesknuffellllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 De ene verslaving is niet de andere verslaving toch?En toch zijn de basis principes identiek van alle verslavingen.Ik heb écht een "rot" dag, mijn eerste vakantie dag.Ik drink twee en eenhalf jaar niet meer ook niet even in het weekendof met een feestje. Nee ik drink niet meer!Ik heb de internet therapie gevolgt en geloof me er ging meer in daningevuld werd op het lijstje. Ik ben er niet trots op.Wel ben ik trots dat ik niet meer drink, dat wil zeggen , niet wil drinkenwant ik mag wel.Hetzelfde met roken, nu 5 maanden niet gerookt en vandaag goed de mist in.Dat had ook met de alco kunnen gebeuren, maar nee. Huppakee, rotzooioverboord, rug rechten en na het foutje doorgaan.Vakantie stress, wie dat verzonnen heeft.........Maar er zit waarheid in .........laat u niet verleiden........zo jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Slaap wel allen, ik sluit ook af. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Jammer Stien. Blijf proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ben ik weer.Stien,jij bent dus net van vakantie terug.Hoe was het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 quote: Originally posted by: TreesJa, da's fijn, Stien, een stopmaatje! En ik heb dat flesje gewoon boven bij mijn zoon gezet! Geen probleem! En zoon, kan die dat wel aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 De aanhouder wint Bammetje!Rust en regelmaat.Het werkt, dus gewoon doen.Truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Kirk, ouder / kind relatie neem ik serieus en geloof me dat is nietvoor niets. Geen geintjes in de richting van alco alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Slaap lekker ari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Ach, kirk, wat heet kwaad.Maar we moeten ons wel bezinnen toch.Het begint vaak met er een geintje over te maken.En hoezo 18, zie dat maar in de hand te houden.Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid.Maar voorbeeld doet volgen en dat is wat jij nu kanmeegeven kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Goedenavond.Hoi Stien. Niet leuk dat je weer rookt.Pas goed op jezelf.Groet Mike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Hoi Soothe,Ach, was vanavond even van het pad. Drie stuks, te overzien.De eerste uren zonder zijn ongemerkt alweer voorbij gevlogen.Vankantiestress vloog mij even om de keel zullen we maar denken.Liever een paar peuken en dan weer stoppen dan aan de alcoen de rem niet kunnen vinden toch?Ik heb er geen moeite mee, de schrik is over en er zijn ergere dingenGroet aan het vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Stien, het is te overzien. Een groet geef ik. Aan het vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Weer geen toegevoegde waarde vandaag. Sjips kom er niet goed uit allemaal. ***** onderzoek gehad, weinig gegeten en veel pijn nu. Aan de pijnstilling is veel te doen maar weet nu niet goed welke van de 3 honden uit moet laten hahaha. Moest een rekening betalen en de inlogcode vergeten dus na 3 pogingen dan weet je het wel. Neuroloog die het onderzoek moest doen zei tegen me mevr u loopt wel heel erg beroerd. Alles ging trillen want wilde een zwembad met rum. Lust geen rum maar een zwembad met drank wel. Nee een alcie moet altijd uitkijken en is nooit meer te genezen. Toch gaat het weer wat beter dus hoop morgen bij jullie terug te zijn als de enige echte druppeltje want mis jullie erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Drup ik wens je heel veel sterkte Dikke knuffffellllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Stientjuh !!!! Zwaai zwaai.Nu ff de juiste hond vinden om uit te laten en hoop morgen terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Wingchum jammer Rummicuppen wing is dat niets voor je als avondvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Thanx Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opa Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 lieve mensen Opa gaat er vantussen,ga zo lekker douchen en nog wat hangen op de bankwens u alleen een goede nachtrust toeen morgen uitgerust weer op/hierslaap lekker allemaal.en de laaste doet wel het licht uit hier!!!!kan anders niet goed slapen hiihihidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tot schrijfsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 t is stil aan de overkanten wat saai hier in huisduik met n boekmijn bed inwelterusten allemaalJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Truste JaneEn op tijd t licht uit he haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2009 Of jij Witte,ik ben vast de laatste nietEn morgen de eerste ook nietdoei doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden