Spring naar bijdragen

zaterdag 29 augustus 2009


albertina

Aanbevolen berichten

Thee begeleiding staat en valt met wat je toelaat. Ik heb een erg hoge muur om me heen waar niet gemakkelijk doorheen te prikken valt, maar als het je lukt dan heb je ook de echte Hermie te pakken. En tussen haar en mij klikt het, even goed gebekt dus zij haalt af en toe wel wat in mij naar boven waar ik dan weer iets mee kan en dat is wederzijds trouwens. Maar ik moet er wel bij zeggen dat zij mijn 2e begeleidster is, met de eerste had ik niets, net van school. Ik begon te vertellen en het schaamrood steeg haar naar de kaken kun je nagaan. Dus het is ook wel een kwestie van doorvragen tot je iemand hebt waar je mee door een deur kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jasmijn probeer dan iets te eten waarvan jij denkt dat het niets voorstelt, ik heb dat met yoghurt en vla etc, dan voel je je minder schuldig (terwijl dat helemaal niet nodig is maar dat weet jij ook wel:)).
Dan heb je toch iets binnen en zo begin je langzaam aan meer te eten. De eerste 2 weken in het ziekenhuis zat er een dietiste aan mijn bed om te kijken of ik het we opat. Het gaat niet vanzelf schat, ik moet nog steeds elke dat denken: oh ja ik moet weer iets eten. Maar geloof me het gaat langzaam aan beter, echt waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens je sowieso heel veel sterkte Jasmijn. Ik vond het erg moeilijk, dit onderwerp.

In mijn postings van vanmiddag heb ik dat aan je geprobeerd uit te leggen. Ik zou je willen steunen maar dat kan ik nu niet, sorry,
Maar pas alsjeblieft op jezelf!

Hele dikke knuffel, Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Theetje, koortsig, hoofdpijn, keelpijn, spierpijn... Ik hoop maar dat ik maandag kan werken.

Tsja Vie, alle elf(!) handdoeken loggen intussen weer inde kast, pffff, wat een hoos was dat! Hoe is het met je?

Jasmijn, geen sorry zeggen hoor, maar als je mijn berichten van vanmiddag goed gelezen hebt weet je waarom ik dat niet trek, zelf eetproblemen gehad en, nou ja, dat heb ik dus allemaal al opgeschreven.

Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lara, ik was al uitgelogd maar wil toch even reageren op je.

Logisch dat je verdrietig bent. Ik weet niet wat er speelt maar sterkte!

Zorg je goed voor jezelf? Dat heb je wel nodig na zo een zware week!

Nu ga ik echt,
Valentine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, dank je.
Tussen mijn zoon en mij is eigenlijk alles prima.
Is alleen vanaf mn verjaardag (18 juli) dat ik niks meer heb gehoord, en dat doet me verdriet.
Goed het is een jonge jongen(22) en heeft andere bezigheden, maar als zijn mams was ik toch nieuwschierig of hij een nwe studie etc is begonnen, en hoe het met hem gaat uiteraard.

Bloedprikken moest omdat ik een vitamine tekort heb, en misvormde bloedplaatjes, daarom moet ik ook elke week op controle komen bij mn huisarts.
Ggz, is wel sinds kort, en heb medicijnen gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jasmijn,
ben bijgelezen en volg met veel medegevoel je strijd. Het voelt als levenslang hebben, net als met alcohol. Alleen alcohol daar kun je echt nee tegen zeggen en dan is het gezond, maar eten daar zul je ja tegen moeten leren zeggen op een gezonde manier. Fijn dat er hier zoveel steun is voor je.

Ik heb zelf ook veel steun aan jullie gehad vanmorgen en wil graag even melden dat het mede dankzij die steun erg goed gaat tussen dochter en mij. Het praten ging vanzelf tijdens een potje volleybal achter in de tuin. Taart is uitgesteld, ze wilde ff op gezond (zit nu aan chips en chocola!) maar het aanbod bracht wel een glimlach op haar gezicht en ze heeft open kunnen vertellen, ook waarom ze om en om naar vader wil. We gaan het een kans geven en ze weet dat ze hier altijd tercht kan (dank nog Corinne)

Ga lekker een filmpje pakken op Belgie, ben fan van Robert de Niro,
dag allemaal
tot later
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee even heel kort want mijn dochter kijkt
met vlammende ogen, ze wil heel erg graag
erg snel achter de computer maar ik wil je
even een compliment geven voor hoe je omgaat
met de situatie met je vriend!
heel knap vind ik dat en ook zonder te drinken,
ik hoop voor je dat het weer goed komt
(als dat tenminste is wat je wil en geloof van wel toch?)
Mensen ik ga ruimte maken tot later anders
tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Kirky, dat kan ook.

Alleen hij weet dat ik het financieel erg moeilijk heb, en we hebben de afspraak dat als ik sms hij me belt.

Zal morgen of maandag wel even proberen te bellen.
Dan ben ik mischien weer gerust.

Hij was veel in het buitenland voor zn werk afgelopen weken, dus was bang dat hem dat extra zou kosten. Morgen is hij zowiezo wel in nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even ongelezen melden.
Had echt een gevaarlijke trek vanmiddag. gelukkig was ik met een vriendin die niet drinkt, maar met echt stevige trek maakt dat nix uit...
Toch het terrasjes gevaar. Dus ik heb me helemaal te pletter zitten roken.
Daarna waren we nog even op een culinaire markt, waar heel veel hele goede wijn werd geschonken en gedronken. Mn vriendin vroeg of ik weg wilde, maar ik ben gebleven, moest er toch doorheen.
Maar, als zij wél een drinker was gewees, weet ik niet of ik het volgehouden zou hebben....
Vanavond lekker patat gegeten en nu zit ik aan een zak spekkies :)
En nu ben ik blij !x
Tot later weder x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...